Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

Το Παράπονό μου....

ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙ ΔΙΚΑΙΟΥ ΑΙΣΘΗΜΑ
Θα σας αναφέρω ένα συμβάν που έγινε χθες και αφορά εμένα και μόνο.
χθες λοιπόν με την μητέρα μου στο αυτοκίνητο αφού την είχα πάρει απο το νοσοκομείο του Κιλκίς μετά απο μια επίπονη εξέταση και την πήγαινα στο χωριό οπου και διαμένει βγαίνοντας απο την πόλη χτυπάει το κινητό μου μιά φορά δεν το σηκώνω δεύτερη φορά δεν το σηκώνω την τρίτη φορά που ξαναχτύπησε το σήκωσα νομίζοντας πως είναι κάτι απο το νοσοκομείο αλλά τελικά δεν ήταν
αυτό κράτησε 10 δεπτερόλεπτα και εκείνη την στιγμή διερχόμενος αστυνομικός οδηγώντας κλούβα μεταφοράς προσωπικού της αστυνομίας είδε την όλη σκηνή και έκανε κλίση σε περιπολικό για την καταδίωξή μου....
μετά απο 3 χιλιόμετρα με σταμάτησαν σαν να ήμουν εγκληματίας και με αυστηρές συστάσεις μου ανέφεραν την παράβασή μου
προσπάθησα να τους εξηγήσω τη συμβαίνει μα αυτοί μου ανακοίνωναν είδη το πρόστιμο δηλαδή εξάντλισαν όλη την αυστηρότητά τους ίσως αυτός να ήταν ο σκοπός τους .... Η όλη σκηνή θύμιζε αστυνομία του 1970 χούντα αυτό και μόνο εγώ
εισέπραξα και λυπάμαι πολύ
να σας πω ότι σηκώνωντας το τηλέφωνό μου κατέβασα την ταχύτητα του αυτοκινήτου μου στα 40 χιλιόμετρα και στην δεξιά πλευρά σε έναν δρόμο εντελώς ανοιχτό και κίνηση μηδενική με πολύ προσοχή για 10 δευτερόλεπτα.... για την τόσο τρομερή παράβαση πλήρωσα 100 ευρώ 3 πόντους απο το δίπλωμα και παράδωση διπλώματος για εναν μήνα
αν και αστυνομικοί προκλιτικότατα παμ πολλές φορές συνομηλούν στα κινητά τους τηλέφωνα μέσα σε περιπολικά.......αλλά συγνώμη αυτοί είναι ο νόμος λυπάμαι
τα σχόλια δικά σας
nik dhm

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νίκος Παππάς: «Οι υποψήφιοι πρόεδροι να ανοίξουν τα χαρτιά τους. Τι λένε για την πολιτική στρατηγική και το καταστατικό;»

«Ο διάλογος πρέπει να πολιτικοποιηθεί», αναφέρει σε συνέντευξη του στα “Παραπολιτικά”, ο πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ,...