Στην πώληση δύο υποβρυχίων τύπου
214, που προορίζονται για τις ανάγκες του Πολεμικού Ναυτικού,
προσανατολίζεται η κυβέρνηση, με στόχο να "διασωθούν" τα Ναυπηγεία
Σκαραμαγκά".
Όπως αναφέρει η "Καθημερινή", αυτό προτείνει ο συντονιστής για τη
ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία Ν. Αναστασόπουλος, προκειμένου
να εξασφαλιστούν πόροι για τη χρηματοδότηση
των ναυπηγείων.
Η πρόταση θεωρείται ως η επικρατέστερη μεταξύ των τεσσάρων που έχουν υποβληθεί. Σύμφωνα με
το δημοσίευμα με αυτή την κίνηση διασφαλίζεται η Ελλάδα θα εξοικονομήσει 1 δισ. ευρώ, ενώ έχει ήδη βρεθεί αγοραστής.
Επίσης, θα συνεχιστεί η λειτουργία των ναυπηγείων κάτι που σημαίνει ότι θα αποφευχθούν μαζικές απολύσεις 1000 εργαζομένων.
Ωστόσο η πρόταση αυτή έχει ένα βασικό μειονέκτημα. Το Πολεμικό Ναυτικό, θα θεωρήσει ότι δεν εξυπηρετούνται οι ανάγκες του και αναμένεται να αντιδράσει.
Η πρόταση αυτή έχει τεθεί υπόψη του Λιβανέζου επενδυτή Ισκαντάρ Σάφα, ο οποίος την αποδέχεται υπό όρους.
Ο κ. Σάφα απαιτεί ένα ποσό για να επαναφέρει το Ναυπηγείο σε κατάσταση λειτουργίας και να εξοφλήσει τις οφειλές του προς το δημόσιο. Επίσης ζητά από το Δημοσιο να αναλάβει την ευθύνη συντήρησης των υποβρυχίων που υπάρχουν ήδη στον Σκαραμαγκά.
Οι διαπραγματεύσεις είναι σε εξέλιξη και η νέα πρόταση ίσως αποτελέσει τη λύση. Αξίζει να σημειωθεί ότι στις προτάσεις του κ. Αναστασόπουλου, περιλαμβάνεται η μονομερής καταγγελία της σύμβασης με κρατικοποίηση των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, αλλά και η οριστική διακοπή της λειτουργίας του.
Από τον Απρίλιο του 2012 η ιδιοκτησία και ο κ. Σάφα επέβαλαν εκ περιτροπής εργασία (1 μέρα την εβδομάδα), λόγω του ότι το Δημόσιο είχε σταματήσει τις πληρωμές.
newpost.gr
Η πρόταση θεωρείται ως η επικρατέστερη μεταξύ των τεσσάρων που έχουν υποβληθεί. Σύμφωνα με
το δημοσίευμα με αυτή την κίνηση διασφαλίζεται η Ελλάδα θα εξοικονομήσει 1 δισ. ευρώ, ενώ έχει ήδη βρεθεί αγοραστής.
Επίσης, θα συνεχιστεί η λειτουργία των ναυπηγείων κάτι που σημαίνει ότι θα αποφευχθούν μαζικές απολύσεις 1000 εργαζομένων.
Ωστόσο η πρόταση αυτή έχει ένα βασικό μειονέκτημα. Το Πολεμικό Ναυτικό, θα θεωρήσει ότι δεν εξυπηρετούνται οι ανάγκες του και αναμένεται να αντιδράσει.
Η πρόταση αυτή έχει τεθεί υπόψη του Λιβανέζου επενδυτή Ισκαντάρ Σάφα, ο οποίος την αποδέχεται υπό όρους.
Ο κ. Σάφα απαιτεί ένα ποσό για να επαναφέρει το Ναυπηγείο σε κατάσταση λειτουργίας και να εξοφλήσει τις οφειλές του προς το δημόσιο. Επίσης ζητά από το Δημοσιο να αναλάβει την ευθύνη συντήρησης των υποβρυχίων που υπάρχουν ήδη στον Σκαραμαγκά.
Οι διαπραγματεύσεις είναι σε εξέλιξη και η νέα πρόταση ίσως αποτελέσει τη λύση. Αξίζει να σημειωθεί ότι στις προτάσεις του κ. Αναστασόπουλου, περιλαμβάνεται η μονομερής καταγγελία της σύμβασης με κρατικοποίηση των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, αλλά και η οριστική διακοπή της λειτουργίας του.
Από τον Απρίλιο του 2012 η ιδιοκτησία και ο κ. Σάφα επέβαλαν εκ περιτροπής εργασία (1 μέρα την εβδομάδα), λόγω του ότι το Δημόσιο είχε σταματήσει τις πληρωμές.
newpost.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου