Έτσι λοιπόν έρχονται συγχωνεύσεις οργανισμών και φορέων διαχείρισης, περικοπή των επιδομάτων και υπερωριών, ώστε να μειωθεί το μισθολογικό κόστος τουλάχιστον κατά 20%, μετατάξεις πλεονάζοντος προσωπικού, επιτάχυνση συνταξιοδοτήσεων, αλλά και μη ανανέωση των επί συμβάσει εργαζομένων.
Το καμπανάκι χτυπά για την ΕΡΤ, τον ΕΟΤ, το μετρό, το τραμ, τον σιδηρόδρομο, τις αστικές συγκοινωνίες, τις αμυντικές βιομηχανίες, αλλά και για φορείς που παρέχουν εξειδικευμένες υπηρεσίες στο Δημόσιο, όπως η ΜΟΔ και η ΚτΠ Α.Ε.
Και επειδή η εξυγίανση των συγκοινωνιών περνάει και από τα έσοδα, η τιμή του εισιτηρίου θα πετάξει στο 1,20 ευρώ, χωρίς να αποκλείεται και το επίπεδο του 1,50, ενώ οι καταργήσεις και ενοποιήσεις δρομολογίων, είναι σε πρώτο πλάνο.
Οι σχετικές ανακοινώσεις θα γίνουν αναλυτικά από τους αρμοδίους υπουργούς και εν προκειμένω από τον υπουργό Μεταφορών Δημήτρη Ρέππα, ενώ το επόμενο διάστημα θα προωθηθούν στη Βουλή οι αναγκαίες νομοθετικές ρυθμίσεις.
Ο τυφώνας της τρόικας είναι εδώ για να σαρώσει...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου