Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

"Καμία απόλυση δεν θα υπάρξει με την αναδιάρθρωση των αστικών συγκοινωνιών" διαβεβαιώνει ο Δ. Ρέππας

thumb

Διαβεβαίωσε  ότι δεν πρόκειται να γίνουν απολύσεις μετά από τις συγχωνεύσεις στο κλάδο των αστικών συγκοινωνιών της Αττικής, ο υπουργός Μεταφορών Δημήτρης Ρέππας με ανακοίνωση που έδωσε από την Θεσσαλονίκη.
Ωστόσο έκανε λόγο για αλλαγές στο εργασιακό και μισθολογικό καθεστώς νεοεισερχόμενων υπαλλήλων, αλλά και για περικοπές στις κρατικές επιδοτήσεις των συγκοινωνιών στην Αθήνα, από το 70% της τιμής των εισιτηρίων σήμερα, σε περίπου 50%-60%.
«Η επιλογή μας είναι μία και μπορούμε να την πούμε με σαφήνεια και βεβαιότητα: δεν πρόκειται να γίνουν απολύσεις. Δεν νομίζω ότι εργαζόμενοι αρκετά χρόνια μπορούν να οδηγηθούν στην απόλυση», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Στα πλαίσια  συνάντησης εργασίας, στις εγκαταστάσεις του ΤΕΕ στη Θεσσαλονίκη, ο υπουργός ξεκαθάρισε ότι οι εργαζόμενοι που θα προσλαμβάνονται πλέον σε αυτούς τους οργανισμούς, «θα διέπονται από ένα καθεστώς, που θα περιλαμβάνεται στους νέους κανονισμούς προσωπικού, οι δε αποδοχές τους θα εναρμονίζονται με εκείνες των εργαζομένων στον δημόσιο και ευρύτερο δημόσιο τομέα».
Κάνοντας λόγο για μισθολογικές και εργασιακές διαφορές ανάμεσα στους διάφορους οργανισμούς, ο κ. Ρέππας σημείωσε πως: «Θα πρέπει με όρους κοινωνικής δικαιοσύνης να επανεξετάσουμε όλο αυτό το μισθολογικό καθεστώς, χωρίς να μας διαφεύγει ότι όσοι εργάζονται σε αυτούς τους οργανισμούς, ιδίως οι παλαιότεροι οι οποίοι εργάζονται για αρκετά χρόνια και δεν είναι επιτρεπτό να υπονομεύσεις τα δικαιώματά τους, σε βαθμό ώστε να ανατρέπεται ο προγραμματισμός της ζωής τους».
Διευκρίνισε πάντως, ότι όσοι εργάζονται ήδη με βάση έναν πιο σύγχρονο κανονισμό, όπως οι εργαζόμενοι στην ΑΜΕΛ θα διατηρήσουν αυτό το καθεστώς, που μπορεί να ισχύσει και για όσους προσληφθούν μελλοντικά.
Σε ερώτηση για το εάν πρόκειται να υπάρξουν αυξήσεις τιμών στα εισιτήρια των μέσων μαζικής μεταφοράς, ο κ. Ρέππας απάντησε ότι προς το παρόν δεν έχει ληφθεί καμία τέτοια απόφαση. «Για παράδειγμα, και στο 50% να περιορίσουμε την εισιτηριοδιαφυγή, δεν χρειάζεται να κάνουμε αύξηση στα εισιτήρια. Αν όμως αυξηθεί η εισιτηριοδιαφυγή, επειδή δεν θα υπάρχει αποτελεσματικός ελεγκτικός μηχανισμός, τότε πραγματικά ή το κράτος πρέπει να επιδοτήσει με τεράστια ποσά τις συγκοινωνίες ή να αυξήσει την τιμή εισιτηρίου» διευκρίνισε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ισχύ αυστηρότερο πλαίσιο για ασφαλή προϊόντα στην ΕΕ

Νέος ευρωπαϊκός κανονισμός για την ασφάλεια των προϊόντων στην Ευρωπαϊκή Ενωση τέθηκε σε ισχύ την προηγούμενη εβδομάδα. Δίνει περισσότερες ε...