Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012

Ανώνυμη παραδημοσιογραφία

Photo: kevindean@FlickrΕίναι η δεύτερη φορά που το ανώνυμο blog nonews ασχολείται με την αφεντιά μου γράφοντας χωρίς να εχει ουτε ενα κόκκο αληθείας στα χέρια του οτι επισκέφθηκα τον προιστάμενο της ΔΟΥ ΦΑΕΕ Πειραιά, Ρήγα Μπάρκουλα, για να του ζητήσω δήθεν τον φορολογικό φάκελλο του κ. Ε.Μαρινάκη, επειδή με έστειλε το αφεντικό μου, ο κ. Γιάννης Αλαφούζος.

Αυτό υποτίθεται οτι συνέβη την επόμενη μέρα ενός εξωδίκου του Μαρινάκη στον Αλαφούζο, δηλαδή την Δευτέρα μετά τις εκλογές. Τι και αν δεν πήγα στη ΔΟΥ, τι και αν δεν γνωρίζω καν ποιοί και αν φορολογούνται εκεί, τι και αν ο Μπάρκουλας ουδέποτε έχει μιλήσει στις μεταξύ μας συζητήσεις για τα προβλήματα του υπουργείου Οικονομικών με συγκεκριμένους φορολογούμενους. Όταν εχουν διαφορές δύο «μεγάλοι», πάντα υπάρχει ψωμί για πολλούς μικρούς.

Δέν είναι η πρώτη φορά που το συγκεκριμένο, ανώνυμο σάιτ γράφει ο,τι να 'ναι. Μπορεί και το κάνει, διότι φαίνεται ότι εχει φτιαχτεί για αυτό χωρίς να υπολογίζει την ευθύνη απέναντι στον νόμο. Την προηγούμενη φορά που ασχολήθηκε μαζί μου, δημοσίευσε φωτογραφία μου με τους συναδέλφους Στήβεν Γκρέυ και Νικόλα Λεοντόπουλο, που τραβήχθηκε απο επαγγελματίες της παρακολούθησης (για λογαριασμό ποιού αραγε;) όταν ηρθαν στην κλινική που είχε γεννηθεί ο γιός μου. Θα παρακαλούσα τους υπεύθυνους του blog να εμφανιστούν, για να ξέρω και ποιός παίρνει την ευθύνη των δημοσιεύσεων. Ξέρουν πού μπορούν να με βρούν. Διαφορετικά θα τους βρώ εγώ.
protagon.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ψηφιακό το κομματικό κράτος

Το «σαρανταενατακατό» είναι ένα από τα καλαμπούρια που κυκλοφορούν στο Διαδίκτυο και μια μεγάλη παγίδα για τη Νέα Δημοκρατία. Το σχεδόν 41% ...