Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

Εμπορικα σηματα τα 100 πιο πολυτιμα

Τα 100 πιο πολύτιμα εμπορικά σήματα στον κόσμο

Ολοκληρώθηκε ο κατάλογος της Interbrand με τα 100 κορυφαία εμπορικά σήματα παγκοσμίως για το 2010. Ξεχωρίζουν ανάμεσα τους οι πιο γνωστές εταιρείες ένδυσης, πληροφορικής και κινητής τηλεφωνίας, τροφίμων, καλλυντικών αλλά και οι μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες.
Στην πρώτη τριάδα βρίσκονται η Coca-Cola, με την αξία του εμπορικού της σήματος να υπολογίζεται στα 70,45 δισ. δολάρια, η IBM, στα 64,7 δισ. δολάρια, και η Microsoft, στα 60,89 δισ. δολάρια.
Ακολουθούν στις πρώτες είκοσι θέσεις, η Google, η General Electric, η Mc Donald's, η Intel, η Nokia, η Disney, η HP, η Toyota, η Μercedes-Benz, η Gillette, η Cisco, η BMW, η Louis Vuitton, η Apple, η Marlboro, η Samsung και η Honda.
Την 100η και τελευταία θέση της κατάταξης καταλαμβάνει η Burberry.
Η μεγαλύτερη αύξηση στην αξία εμπορικού σήματος αφορά για φέτος την Apple, η οποία σκαρφάλωσε στη 17η από την 20η θέση. Αντιθέτως, εκτός λίστας έμεινε ο βρετανικός πετρελαϊκός κολοσσός BP, ύστερα από την τεράστια οικολογική καταστροφή στον Κόλπο του Μεξικού.
Οι παράμετροι, τα δέκα κριτήρια επιλογής, των 100 "καλύτερων" εταιρειών είναι η δέσμευση, η προστασία, η διαφάνεια, η υπευθυνότητα, η αυθεντικότητα, η συνέπεια, η παρουσία, η αναγνωρισίμότητα, η σταθερότητα και η διαφοροποίηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υπάρχει στα αλήθεια woke ατζέντα στην Ελλάδα;

Συνομιλώντας με τον Πασκάλ Μπρικνέρ, ο Κυριάκος Μητσοτάκης είπε ότι η αμερικανική εκδοχή της woke κουλτούρας δεν υπάρχει στην Ευρώπη και στη...