Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

«Θα ήμουν μ... αν έλεγα ότι θέλω να στήσω άγαλμα του Κεμάλ»

«Θα ήμουν μ... αν έλεγα ότι θέλω να στήσω άγαλμα του Κεμάλ»

Απαντήσεις στους επικριτές του θέλησε να δώσει ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης


Απαντήσεις στους επικριτές του θέλησε να δώσει ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, με αφορμή της εκλογές για την εκλογή νέου προέδρου στον Φορέα Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων Ν. Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με το thestival.gr, απαντώντας στις φήμες που τον ήθελαν να παρεμβαίνει στην αναμέτρηση για την προεδρία του ΦοΔΣΑ, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, σχολίασε:
«Η Θεσσαλονίκη όντας ο μεγαλύτερος παραγωγός (απορριμμάτων), έχει λέγειν. Έχω μία μαγική
ιδιότητα να ελκύω τα διαστρεβλωμένα παραπολιτικά. Σήμερα το πρωί σκοτώθηκα πάλι με τον Τσίτουρα, τον πρόεδρο της Αττικό Μετρό, γιατί με πήρε και μου είπε "γιατί με είπες ψεύτη". Δεν τον είπα εγώ τον Τσίτουρα ψεύτη. Άντε να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας. Να σας πω και ένα άλλο. Έχουνε βγάλει ότι εγώ θέλω να στήσω άγαλμα του Κεμάλ στην πόλη. Θα ήμουν πολύ μ... για να λέω τέτοια πράγματα».

«Ζούμε σε μπου...χώρα»

Νωρίτερα, ο κ. Μπουτάρης είχε αναφερθεί στις δυσκολίες που αντιμετωπίζει οποιοσδήποτε υποψήφιος επενδυτής στην Ελλάδα στηλίτευσε με αρκετή δόση... αθυροστομίας ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης.

«Σε τέτοια μπου...λοχώρα ζούμε, που, Τούρκοι επιχειρηματίες, που ήθελαν να αγοράσουν ή να νοικιάσουν το Μακεδονία Παλλάς, υποχρεώθηκα να τους εξηγήσω ότι το κτίριο ανήκει στο ΙΚΑ, η παραλία στην ΚΕΔ και στο υπουργείο Οικονομικών, ενώ ο δήμος απλώς την έχει υπό τη διαχείρισή του», δήλωσε ο κ. Μπουτάρης, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε από κοινού με τον πρόεδρο του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, Μιχάλη Ζορπίδη.
newsdeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νίκος Ανδρουλάκης: Στις 9 Ιουνίου να αναδειχθεί ισχυρή και σοβαρή αξιωματική αντιπολίτευση

«Πρέπει να αποδοκιμαστεί η πολιτική της Νέας Δημοκρατίας. Πώς αξιοποίησε ο κ. Μητσοτάκης το 41% που του έδωσε ο λαός στις εθνικές εκλογές», ...