Παρασκευή 15 Μαρτίου 2024

Στέφανος Κασσελάκης: Θέλω να ξεπεράσουμε το 17% – Δεν θα είμαι ικανοποιημένος με τη δεύτερη θέση

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία, Στέφανος Κασσελάκης, παραχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» του τηλεοπτικού σταθμού ANT1.

Αργότερα σήμερα και λίγο πριν παρουσιαστεί για τη στρατιωτική του θητεία στη Θήβα, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ θα βρεθεί στη Βοιωτία.

Μεταξύ άλλων ανέφερε ο κ. Κσσελάκης: Πρέπει να αλλάξει η υποχρεωτική θητεία, ο στρατός πρέπει να γίνει επαγγελματικός. Είναι ανήθικος ο μισθός των 7,82 ευρώ που παίρνουν οι στρατιώτες.
Για τις κατηγορίες που έχει δεχθεί κατά καιρούς περί αυταρχισμού: «Το νέο πολιτικό γραφείο αποδίδει πολύ καλά. Υπάρχουν διάφορα στελέχη που έχουν αναλάβει πρωτοβουλίες που πρέπει να προχωρήσουν με χρονοδιαγράμματα. Είπα ότι δίνω τη δύναμη στα μέλη. Το κάνω και τώρα με τις ευρωεκλογές. Δεν αποφασίζω εγώ για το ευρωψηφοδέλτιο. Αν εγκριθεί από τα μέλη του ΣΥΡΙΖΑ θα είναι στο ψηφοδέλτιο. Η γνώμη του προέδρου θα είναι δευτερεύουσα. Εμείς φιλτράρουμε τις αιτήσεις από εκεί και πέρα η κοινωνία θα πάρει το ψηφοδέλτιο στα χέρια της. Ανακοίνωσα 10 στόχους χθες. Πρέπει να πρεσβεύονται απ’ όσους θέλουν να κατέβουν. Αυτή είναι άμεση Δημοκρατία. Πιο πολύ εμπιστεύονται τα μέλη του ΣΥΡΙΖΑ, παρά μια άποψη στο μυαλό μου».

Για τις επιχειρήσεις που είχε στο εξωτερικό: «Έχω μεταβιβάσει πλέον τις εταιρείες μου. Ό,τι έχω πει ισχύει. Δεν έχω εταιρείες. Τον προηγούμενο χρόνο έκανε την πλειοψηφία της μεταβίβασης. Μίχος και Λιγνάδης είναι ελεύθεροι και δεν αλλάζεται έναν νόμο που λέει στους απόδημους «δεν σε θέλουμε στην ενεργή πολιτική». Πρέπει να αλλάξει αυτός ο νόμος. Συνθέτω μια ομάδα στην οποία έχω αναθέσει την προετοιμασία μιας ολιστικής πρότασης για τη διαφάνεια στα κόμματα. Πώς πληρώνεται ο κ. Γκρινμπεργκ. Έχουμε μια ρύθμιση που το χρέος της ΝΔ αυξάνεται κάθε χρόνο. Πώς πληρώνει τα χρέη της;».

Για το δάνειο στον ΣΥΡΙΖΑ: «Έχασα και χρήματα από το δάνειο. Είμαι και υπερήφανος ότι από την πρωτοβουλία μου ο εργαζόμενος κατάφερε να κάνει Χριστούγεννα. Πώς πληρώνεται το δάνειο της ΝΔ. Πώς πληρώνονται τα ψηφοδέλτια. Η διαφάνεια των κομμάτων είναι τεράστιο κεφάλαιο. Πρέπει να υπάρχει διαφάνεια. Πρέπει να είναι γνωστές οι δωρεές, να είναι δημόσιες. Αν η Δικαιοσύνη απέδιδε σωστά τα κόμματα θα ήταν όντως Μη Κερδοσκοπικά».


Για την υποψηφιότητά του: «Το τελευταίο άτομο που θέλει να αρχειοθετηθεί είμαι εγώ. Δεν είχα σκοπό να αφήσω την καριέρα μου. Είδα ένα πολιτικό κενό και μπήκα στην «αρένα». Έτσι ξαφνικά, χωρίς να υπάρχει κάτι πίσω μου. Ο πατέρας μου μεγάλωσε στα Χανιά, σε μια φτωχή οικογένεια. Ο δικός του ήταν δασοφύλακας και μεγαλώνοντας αν και διέπρεψε οικονομικά, ήταν πάντα ΠΑΣΟΚ. Η μητέρα μου μεγάλωσε σε μια οικογένεια που ο πατέρας της δούλευε στη ΔΕΗ. Ο παππούς μου ήταν ΚΚΕ. Η οικογένεια μου δεν έχει αγγίξει ποτέ τη Δεξιά. Αυτό δεν σημαίνει ότι σήμερα δεν υπάρχει ένα προοδευτικό κέντρο το οποίο μπορεί να εκφράζεται είτε από τη ΝΔ, είτε από τον ΣΥΡΙΖΑ. Το αριστερόμετρο είναι απωθητικό».

Για το αν τον εξέφρασε η πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ όταν ήταν στην κυβέρνηση: «Από το 2016 μέχρι το 2019, ναι. Ο κ. Τσίπρας ήταν καλός και αποτελεσματικός πρωθυπουργός. Έκανε λάθη, αλλά δεν θα τα πω. Ο Αλέξης μπορεί να κάνει την αυτοκριτική του».


Για τα όσα είπε ο Αλέξης Τσίπρας για Novartis και τηλεοπτικές άδειες: «Ο κύκλος 2015-19 έχει κλείσει. Ο Νίκος Παππάς και ο Παύλος Πολάκης χαίρουν της εμπιστοσύνης μου. Με τον Παύλο διαφώνησα για την ισότητα στον γάμο, έκανε μια εκτίμηση. Δεν έχω διαφωνήσει με τον Νίκο Παππά».


Για την παρέμβαση του Αλέξη Τσίπρα πριν το Συνέδριο: «Δεν έφερε τα πάνω κάτω. Δεν άλλαξε τίποτα. Δεν γνωρίζω αν έθεσε θέμα αμφισβήτησης. Αν τέθηκε η απάντηση δόθηκε. Δεν με φύτεψε ο Αλέξης. Συναντήθηκα μαζί του μετά το Συνέδριο. Εγώ τον πήρα τηλέφωνο. Οι σχέσεις μου είναι εξαιρετικές. Πάντα συμπορευόμασταν. Το κόμμα πέρασε από μια φάση. Περάσαμε δύο διασπάσεις. Με την Όλγα Γεροβασίλη έχουμε εξαιρετική σχέση. Η Όλγα στην κοινωνία έχει εξαιρετικό αντίκτυπο».

Για το αν δεν είναι καλό το αποτέλεσμα στις ευρωεκλογές: «Μπορούν να με αμφισβητήσουν όποιοι θέλουν, όποτε θέλουν».

Για τις ευρωεκλογές: Πάμε για την ανατροπή. Εγώ πάω να κερδίσω. Είναι η εναλλακτική λύση. Με σύμμαχο τη βάση. Δεν πάω για να χάσω. Αυτό που μετράει είναι να ξημερώσει μια καλύτερη μέρα για τον πολίτη».

Για το ποιος είναι ο πήχης: «Βλέπετε ένα ρεύμα, δεν έχω αμφιβολία ότι το ευρωψηφοδέλτιό μας μπορεί να σοκάρει τον κόσμο. Θέλω να ξεπεράσουμε το 17%. Δεν θα είμαι ικανοποιημένος με τη δεύτερη θέση».

Για το φορολογικό: «Τα μέτρα που παρουσίασα είναι όλα μόνιμα. Υπάρχει μια φορολογία άνιση. Υπάρχουν εισφορές δυσβάσταχτες. Έχουμε χαμηλό συντελεστή σε τεράστια μερίσματα και υπερφορολόγηση σε χαμηλά εισοδήματα. Μέχρι 200.000 ευρώ ατομικού εισοδήματος μειώνουμε τη φορολογία. Παρουσίασα τις νέες θέσεις με ένα σταθερό πλαίσιο. Ρωτήστε μικρομεσαίους επιχειρηματίες αν τους εκφράζουν. Τα νούμερα όχι μόνο βγαίνουν, αλλά θα προκαλέσουν έκρηξη ανάπτυξης. Γιατί δεν τα κάνει ο κ. Μητσοτάκης; Διότι η κυβέρνηση βασίζεται σε συμφέροντα. Όλοι το ξέρουν αυτό. Κανείς δεν με έχει. Δεν έχω πρόβλημα να τα πω».
https://www.topontiki.gr/2024/03/15/stefanos-kasselakis-dite-live-ti-sinentefxi-ston-ant1/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άρχισε η υποβολή των φορολογικών δηλώσεων – Αυτόματη η διαδικασία για μισθωτούς και συνταξιούχους

Τις φορολογικές δηλώσεις για τα εισοδήματα που αποκτήθηκαν το 2023 άρχισε να «υποδέχεται» από χθες το βράδυ και μέχρι τις 26 Ιουλίου το taxi...