Κυριακή 10 Μαρτίου 2024

Μετά την Ημέρα της Γυναίκας

Τώρα που πέρασε η Ημέρα της Γυναίκας και χορτάσαμε εορτασμούς για τις νίκες που έχουμε κατακτήσει, χάρη στους αγώνες που έκαναν κάποιες πριν από εμάς, ας μιλήσουμε για τις ανισότητες στις γυναίκες μεταξύ μας. 

Ας μιλήσουμε για το λοξό βλέμμα, το σηκωμένο φρύδι, το μειδίαμα, αν διαισθανθώ ότι υπάρχει περίπτωση να διακριθείς δίπλα μου ή να με ξεπεράσεις. Διότι θέλουμε ισότητα για εμάς τις γυναίκες, σε σχέση με τους άνδρες. Αλλά ισότητα ανάμεσα σε εμάς τις γυναίκες, δηλαδή «παιχνίδι» με ίσους όρους, ίσως όχι. Remaining Time-0:00 Fullscreen Mute Εκεί καλό είναι να υπάρχει ισότητα, αρκεί να είμαι εγώ η αρχηγός της (ισότιμης) αγέλης. Να είμαι ένα τσικ ή και τσακ παραπάνω. Ετσι, για να νιώθω σιγουριά. Γιατί δεν θα νιώσω την ίδια απειλή έχοντας απέναντί μου έναν άνδρα, όσο όταν θα έχω μια άλλη γυναίκα. Εκεί ο φόβος να με ξεπεράσει μια άλλη θα μετατραπεί σε αέναο αγώνα

επικράτησης, πέρα από το ποιος αξίζει (επίσης) να διακριθεί ή απλά να προχωρήσει. Ακόμα και αν δεν είναι άμεση «απειλή», είναι μια ακόμα σαν κι εμένα που μπορεί να ανέβει στο βάθρο. Και στο βάθρο θέλω μόνο εμένα. Από κάτω θέλω τις ισότιμες, άξιες, δυναμικές γυναίκες, που θα διεκδικήσουν την ισότητά τους με τους άνδρες. Μη δω όμως μια νέα και δημιουργική ιδέα που έχει κάποια άλλη γυναίκα. Μην αντιληφθώ ότι κάποια άλλη μπορεί να έχει προοπτική. Κάπου θα πρέπει να νιώσω υπεροχή, μη απειλούμενη. Ισως κάνοντας τη σύγκριση στην εξωτερική εμφάνιση. Εκεί μπορεί να δώσω χάρη. Να είμαι γενναιόδωρη. Αφού ακόμα και αν σταθεί δίπλα μου, πάλι εγώ θα κερδίσω τις εντυπώσεις. Θα κεφαλαιοποιήσω και δημοσίως τη χάρη μου δείχνοντας πόσο γενναιόδωρη είμαι, καθώς θα βλέπω και άλλες γυναίκες να προοδεύουν. Με εμένα ως μέντορα και οδηγό. Αρκεί να μην καταλάβω ότι οι πιστές μου ακόλουθοι έχουν προσωπικότητα, κρίση και αντίληψη. Και ότι ωρίμασαν ή θέλουν να συνεχίσουν στον δικό τους δρόμο. Εκτός και αν με θαυμάζουν και με μνημονεύουν για όλη τους τη ζωή. Τότε μπορεί να αφήσω τον δρόμο ελεύθερο. Μπορεί και να πω ότι «έκανα πίσω για να αφιερωθώ στην οικογένειά μου». Ή ότι ένιωσα επαγγελματική πληρότητα και είμαι έτοιμη να ανταποδώσω. Με αυτοπραγμάτωση. Κορίτσια, για βγάλτε τα oversized γυαλιά. Να δούμε τα μάτια σας. Κατάματα. 

https://www.protagon.gr/apopseis/meta-tin-imera-tis-gynaikas-44342896865

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άρχισε η υποβολή των φορολογικών δηλώσεων – Αυτόματη η διαδικασία για μισθωτούς και συνταξιούχους

Τις φορολογικές δηλώσεις για τα εισοδήματα που αποκτήθηκαν το 2023 άρχισε να «υποδέχεται» από χθες το βράδυ και μέχρι τις 26 Ιουλίου το taxi...