Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2014

Ψηφίστε με!


Photo: lindasilja/Flickr
Η συνεχιζόμενη οικονομική κρίση προκαλεί διαρκώς νέα αδιέξοδα και ωθεί εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους στη φτώχεια και στην ανεργία. Κάποιος πρέπει να (μου) δώσει λύση. Η πολιτική ελίτ αδυνατεί να το κάνει αυτό, αφού παραμένει δέσμια παλαιοκομματικών λογικών και ξεπερασμένων συγκρουσιακών διπόλων, που δεν αντανακλούν τις πραγματικές ανάγκες (μου) της εποχής.
Για τον λόγο αυτό αποφάσισα να χρησιμοποιήσω τη γλώσσα της αλήθειας, να απευθυνθώ στον κυρίαρχο λαό και να ανακοινώσω την υποψηφιότητά μου για τις επερχόμενες ευρωεκλογές, ως ένα πρώτο βήμα για την αλλαγή της κατάστασης (μου). Μόνο όποιος μιλήσει ειλικρινά θα μπορέσει να πείσει τους ψηφοφόρους, που αναζητούν σήμερα μια εναλλακτική λύση απέναντι στα παραδοσιακά κόμματα και στα αδιέξοδα της
μεταπολίτευσης. Ήρθε η ώρα της
μεγάλης αλλαγής (για μένα). Ήρθε η ώρα να πάρετε το μέλλον (μου) στα χέρια σας.
Γι' αυτό και εγώ σας λέω με το χέρι στην καρδιά:
«Ψηφίστε με!»
Έτσι και αλλιώς δεν μπορούμε να γίνουμε όλοι ευρωβουλευτές. Γιατί να μη γίνω εγώ; Τόσοι και τόσοι έγιναν στο παρελθόν. Σας υπόσχομαι ότι θα κάνω ό,τι μπορώ για να προσφέρω (στον εαυτό μου) το καλύτερο δυνατό την ερχόμενη πενταετία. Θα προλάβω να αγοράσω και ένα διαμέρισμα στις Βρυξέλλες για να μην ασχολούμαι με τους κακομοίρηδες, που μιζεριάζουν στην Αθήνα και είναι όλη τη μέρα πάνω από τους κάδους των σκουπιδιών.
«Ψηφίστε με!»
Σας δίνω τον λόγο μου πως θα κάνω ό,τι μπορώ για να μη σας ενοχλήσω τα επόμενα πέντε χρόνια με ανιαρά δελτία Τύπου και ανακοινώσεις για τη δράση μου. Έτσι κι αλλιώς και οι δημοσιογράφοι, που τα λαμβάνουν, τα βαριούνται και εσείς δεν τους δίνετε καμιά σημασία. Αν θέλετε δε βγαίνω ούτε σε ένα κανάλι. Έτσι κι αλλιώς ξέρετε τι δεν έχω να σας πω. Και καλό είναι να μην με αναγνωρίζουν και πολύ όταν κατεβαίνω Ψυχικό για δουλειές. Μπορεί να πέσω και σε κανένα πρώην «αγανακτισμένο».
«Ψηφίστε με!»
Θα σηκώσω ψηλά την ελληνική σημαία σε όλα τα μήκη και πλάτη της Ευρώπης. Δεν θα αφήσω ούτε μια αποστολή με εξόχως τουριστικό ενδιαφέρον, στην οποία δεν θα συμμετάσχω. Θα εξερευνήσω τα καλύτερα ξενοδοχεία της Ευρώπης. Θα οργώσω τη γηραιά ήπειρο, λέγοντάς τους ανέκδοτα για τις δομικές μεταρρυθμίσεις στη χώρα μας, αλλά και τον άλλο με τον Τοτό. Χάνονται τέτοιες ευκαιρίες; Έτσι κι αλλιώς στις Βρυξέλλες έχει συνήθως παλιόκαιρο και δεν μπορώ να τρώω συνέχεια βάφλες και μύδια.
«Ψηφίστε με!»
Δεν πρόκειται να σας πουλήσω κανένα όραμα, κανένα ρουσφέτι και καμιά εκδούλευση. Έχω έτσι κι αλλιώς κάποιους φίλους και συγγενείς να τακτοποιήσω, οπότε δεν υπάρχει λόγος να ελπίζετε σε τίποτα. Άσε που οι πολιτικοί έχουν γίνει ο «νούμερο ένα» στόχος για τροχονόμους, εισαγγελείς και δικαστές. Μη με τυλίξουν ως διαπλεκόμενο. Οπότε μη με ενοχλείτε άδικα με αιτήματα, που δεν πρόκειται ποτέ να σας ικανοποιήσω.
«Ψηφίστε με!»
Και γερμανικά θα μιλήσω αν χρειαστεί, όταν θα έχω τον χρόνο μου και έτσι και εμφανιστεί στα μέρη μου η Μέρκελ θα της τα χώσω τόσο άγρια, που θα το σκεφτεί πολύ να ξαναπατήσει το πόδι της μέσα στην Ευρωβουλή. Και τους Επιτρόπους θα τους ταράξω στις επίκαιρες ερωτήσεις για τις συνέπειες του μνημονίου, που δεν θα προλαβαίνουν οι διερμηνείς να μεταφράζουν τις απολογίες τους σε όλες τις επίσημες γλώσσες.
«Ψηφίστε με!»
Σας κοιτώ στα μάτια και σας καλώ να με στείλετε στο ευρωκοινοβούλιο μακριά από την αιθαλομίχλη, τις κακοπληρωμένες δουλειές, τα κακόκεφα αφεντικά (αν έχω δουλειά φυσικά), την γκρίνια στα κανάλια και στα καφενεία. Χαρίστε μου αυτή την πενταετία και δεν θα το μετανιώσω...
Υ.Γ.1: Αν θέλετε μπορείτε και να μπείτε στη λίστα μου. Αλλά πάντα κάτω από μένα. Το νούμερο 1 είμαι εγώ. Μην έρθουν τώρα τα άγρια να διώξουν τα ήμερα. Την επόμενη πενταετία, αν έχω στο μεταξύ βρει κάτι καλύτερο, το συζητάμε.
Υ.Γ.2: Και προτάσεις για πρωτότυπο όνομα της λίστας μου δέχομαι. Αν και εγώ ψήνομαι για το 5ΧΧΧΧΧ (μου) (Πέντε χρόνια, χαλαρά, χαρωπά, χαρισάμενα, χλιδάτα). Το λέμε: πέντε Χι. Σύνθημά μας: «Ρίξτε στους άλλους Χι»
Υ.Γ.3: Αν η υποψηφιότητά μου σας θυμίζει κάτι, σας βεβαιώνω ότι πρόκειται περί συμπτώσεως. Μόνο εγώ έχω τόσο ταπεινά κίνητρα. Ολοι οι άλλοι υποψήφιοι κατεβαίνουν από αλτρουισμό και φιλοπατρία.
Γι’ αυτό, Ψηφίστε με!
http://www.protagon.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΣΟΚ: Δεύτερη θέση, «έστω και με μία ψήφο»

Τη δεύτερη θέση, έστω και με μία ψήφο διαφορά από τον ΣΥΡΙΖΑ, θέλει ο Νίκος Ανδρουλάκης , ο οποίος όσο πλησιάζουμε προς τις ευρωεκλογές θα ...