Το ρωσικό ενδιαφέρον για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ισχύει μόνο σε συνδυασμό με την προοπτική αξιοποίησης από τους Ρωσικούς Σιδηροδρόμους και του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, ξεκαθάρισε η πρόεδρος του Συμβουλίου της Ομοσπονδιακής Συνέλευσης της Ρωσίας Βαλεντίνα Ματβιένκο.
Αναφερόμενη στο ελληνικό πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων, σε συνέντευξη Τύπου που παρέθεσε με την ευκαιρία της επίσκεψής της στην Αθήνα, η κα Ματβιένκο επισήμανε ότι η απλή, επιμέρους ιδιωτικοποίηση του διαχειριστή του τροχαίου υλικού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από μόνη της δεν αποτελεί κάποιο σοβαρό επενδυτικό ενδιαφέρον για μία επένδυση τέτοιας κλίμακας.
«Η πρόταση των Ρωσικών Σιδηροδρόμων εξετάζεται στο πλαίσιο ενός σοβαρότατου επενδυτικού
πακέτου που αποσκοπεί σε ευρύτατο εκσυγχρονισμό των υποδομών και του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας καθώς και επενδύσεις που να αφορούν συνδυαστικές χρήσεις, συγκοινωνίες και μεταφορές σε ένα ενιαίο σύμπλεγμα λιμενικών και σιδηροδρομικών υποδομών το οποίο θα περιλαμβάνει και τον λιμένα της Θεσσαλονίκης ώστε η Ελλάδα να μετατραπεί σε ένα συγκοινωνιακό μεταφορικό κόμβο με αντίστοιχες υποδομές logistics που θα απευθύνεται στο σύνολο της ΝΑ Ευρώπης και μέσω αυτής στην Ευρώπη συνολικά», τόνισε χαρακτηριστικά.
«Κυριαρχικό δικαίωμα της ελληνικής κυβέρνησης είναι να δει τμηματικά αυτές τις ιδιωτικοποιήσεις, ωστόσο μια τέτοια τακτική δεν θα οδηγήσει στην πραγμάτωση μιας κλίμακας επενδυτικών προγραμμάτων σαν αυτά που προανέφερα. Για την κλίμακα ενός οργανισμού, όπως οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι, που είναι η μεγαλύτερη σιδηροδρομική εταιρεία στον κόσμο, μία επένδυση που θα αφορά στενά και αποκλειστικά την ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τεχνικής και οικονομικής άποψης είναι μηδαμινής σημασίας και αξίας», κατέληξε.
voria.gr
Αναφερόμενη στο ελληνικό πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων, σε συνέντευξη Τύπου που παρέθεσε με την ευκαιρία της επίσκεψής της στην Αθήνα, η κα Ματβιένκο επισήμανε ότι η απλή, επιμέρους ιδιωτικοποίηση του διαχειριστή του τροχαίου υλικού της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από μόνη της δεν αποτελεί κάποιο σοβαρό επενδυτικό ενδιαφέρον για μία επένδυση τέτοιας κλίμακας.
«Η πρόταση των Ρωσικών Σιδηροδρόμων εξετάζεται στο πλαίσιο ενός σοβαρότατου επενδυτικού
πακέτου που αποσκοπεί σε ευρύτατο εκσυγχρονισμό των υποδομών και του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας καθώς και επενδύσεις που να αφορούν συνδυαστικές χρήσεις, συγκοινωνίες και μεταφορές σε ένα ενιαίο σύμπλεγμα λιμενικών και σιδηροδρομικών υποδομών το οποίο θα περιλαμβάνει και τον λιμένα της Θεσσαλονίκης ώστε η Ελλάδα να μετατραπεί σε ένα συγκοινωνιακό μεταφορικό κόμβο με αντίστοιχες υποδομές logistics που θα απευθύνεται στο σύνολο της ΝΑ Ευρώπης και μέσω αυτής στην Ευρώπη συνολικά», τόνισε χαρακτηριστικά.
«Κυριαρχικό δικαίωμα της ελληνικής κυβέρνησης είναι να δει τμηματικά αυτές τις ιδιωτικοποιήσεις, ωστόσο μια τέτοια τακτική δεν θα οδηγήσει στην πραγμάτωση μιας κλίμακας επενδυτικών προγραμμάτων σαν αυτά που προανέφερα. Για την κλίμακα ενός οργανισμού, όπως οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι, που είναι η μεγαλύτερη σιδηροδρομική εταιρεία στον κόσμο, μία επένδυση που θα αφορά στενά και αποκλειστικά την ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τεχνικής και οικονομικής άποψης είναι μηδαμινής σημασίας και αξίας», κατέληξε.
voria.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου