Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2012

Κλίντον: «Θέλω να φύγω από το Στέιτ Ντιπάρτμεντ»


Τη βούλησή της να εγκαταλείψει του υπουργείο Εξωτερικών μετά τις προεδρικές εκλογές του Νοεμβρίου, ακόμα κι αν επανεκλεγεί ο Μπαράκ Ομπάμα, εξέφρασε η επικεφαλής του Στέιτ Ντιπάρτμεντ,Χίλαρι Κλίντον, σε συνέντευξή της που δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα Washington Post.

«Στόχος μου παραμένει η αποχώρησή μου μετά τις 20 Ιανουαρίου. Αυτό είναι το σχέδιό μου. Όμως ακόμα δεν έχω καταφέρει να συνομιλήσω με τον πρόεδρο γιατί προσπαθεί να κερδίσει τις εκλογές, πράγμα που ευχόμαστε. Τότε θα μιλήσουμε για το διάδοχό μου», τόνισε η Κλίντον.

Η επικεφαλής της αμερικανικής διπλωματίας έχει επανειλημμένα τονίσει ότι θα υπηρετήσει τη χώρα από το υπουργείο Εξωτερικών μόνο για μία προεδρική θητεία.


«Δεν είμαι διατεθειμένη να παραμείνω περισσότερο, όμως πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι απομένουν κάποια πράγματα που πρέπει να γίνουν. Θα πρέπει να μιλήσω με τον Πρόεδρο», πρόσθεσε.

Ωστόσο, σε μια άλλη, σύντομη συνέντευξή της την Πέμπτη στη Wall Street Journal, η Κλίντον φάνηκε να αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο παραμονής της στο υπουργείο για περισσότερο διάστημα -κυρίως για να διαχειριστεί τις επιπτώσεις από την υπόθεση της επίθεσης στο αμερικανικό προξενείο της Βεγγάζης, στις 11 Σεπτεμβρίου.
TA NEA online 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η σημασία της αναδιάρθρωσης του χρέους το 2012 - Η συμβολή του Τσαρλς Νταλάρα

Η αναδιάρθρωση του ελληνικού δημοσίου χρέους που συντελέστηκε το 2011 - 2012 εξακολουθεί να είναι επίκαιρη, κρίσιμη και ενεργός. Οι διεθνείς...