Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012

Η χαμένη αξιοπρέπεια




Θα σας πω για το πρόβλημά μου,  πρόβλημα και πολλών άλλων ανθρώπων που έχουν χάσει την αξιοπρέπειά τους.
Είμαι ένας οικογενειάρχης εργαζόμενος του δημοσίου με δύο παιδιά  εκ τον οποίων το ένα σπουδάζει με πάγεια έξοδα 800 ευρώ τον μήνα, και  το άλλο είναι στην τρίτη γυμνασίου με τα φροντιστήριά του και τα τα λοιπά του έξοδα.
πρίν 8 χρόνια αποφάσισα να πάρω ένα στεγαστικό δάνειο για αγορα κατοικίας με κρατήσεις 700 ευρώ τον μήνα,  με αποδοχές 1340 ευρώ τον μήνα, και 250 ευρώ υπερωρίες τον μήνα, σύνολο 1590 ευρώ με 24 χρόνια υπηρεσίας.
Με τις συνεχιζόμενες περικοπές και την επιβολή χαρατσιών ( κλοπής ) έφτασα να παίρνω σήμερα 300 ευρώ τον μήνα και με όλες τις υποχρεώσεις μου να τρέχουν.
Κάνω έκλιση σε κάθε αρμόδιο βουλευτή, υπουργό, πρωθυπουργό να μου δώσει μιάν απάντηση γιαυτό , διότι αδυνατό να πληρώσω την καθημερινότητά μου...
Ζητώ να μου πείτε ποιός φταίει για την χαμένη μου αξιοπρέπεια αφού έγινα "αφερέγγυος" στο κράτος που ζω και στην οικογένειά μου ;
Πίστεψα σε σας μα με απογοητεύσατε, θέλω να φύγω μα δεν ξέρω που να πάω και η αιτία είστε εσείς , γιατί μου το κάνατε αυτό ρωτώ γιατί.
Με κάνατε να ντρέπομαι χωρίς να φταίω και εσείς που θα έπρεπε να ντρέπεστε γελάτε γιατι......
- ξέρω πως απάντηση δεν θα πάρω, μα σας παρακαλώ να μου επιστρέψετε την χαμένη μου αξιοπρέπεια.
Θα κλείσω με μία μόνο λέξη, λυπάμαι, όχι για μένα αλλά για σας , γιατί εγώ δεν είμαι κλέφτης, ενώ εσείς είστε......

En Arxikos Politis

2 σχόλια:

  1. πλανασε οικτρα εαν νομιζεις πως δεν εισαι μετοχος της καταντιας σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΕΤΟΧΟΣ ΕΙΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΜΟΥ... ΚΑΙ ΜΟΝΟ Γ ΑΥΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΑΣΟΚ: Δεύτερη θέση, «έστω και με μία ψήφο»

Τη δεύτερη θέση, έστω και με μία ψήφο διαφορά από τον ΣΥΡΙΖΑ, θέλει ο Νίκος Ανδρουλάκης , ο οποίος όσο πλησιάζουμε προς τις ευρωεκλογές θα ...