Την Πέμπτη κατατίθεται στη Βουλή το σχέδιο νόμου για την εξυγίανση του ΟΣΕ, το οποίο αναμένεται να ψηφιστεί ως νόμος του κράτους από την ολομέλεια της Βουλής έως τα τέλη Οκτωβρίου.
Το σχέδιο εξυγίανσης προβλέπει μεταξύ άλλων συνταξιοδότηση και μετατάξεις 2.351 εργαζομένων σε κενές οργανικές θέσεις του δημοσίου, την κατάργηση των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας και την κατάρτιση νέων εντός είκοσι ημερών από την ψήφιση του νόμου και τον μηδενισμό των ελλειμμάτων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που ανέρχονται σε 230 εκατομμύρια ευρώ ετησίως.
ΟΣΕ: Επιμένουν στις θέσεις τους οι συνδικαλιστές
Στον ενιαίο και δημόσιο χαρακτήρα του ΟΣΕ επιμένουν οι συνδικαλιστές του Οργανισμού, αντιδρώντας στα σχέδια εξυγίανσης της κυβέρνησης.
Μιλώντας στο ΣΚΑΪ το μέλος του ΔΣ της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών Νίκος Κιουτσούκης αμφισβήτησε τα λεγόμενα του γγ. του υπουργείου Μεταφορών. «Δεν είναι τα πράγματα έτσι, μακάρι να ήταν έτσι όπως τα είπε ο κ. Τσιόκας» δήλωσε.
Σύμφωνα με τον κ. Κιουτσούκη, ο ΟΣΕ έχει σήμερα 10,7 δισ. ευρώ χρέος και τα 9 από τα 10,7 δισ. ευρώ οφείλονται σε λάθη από πλευράς Πολιτείας.
«Ο ΟΣΕ δανειζόταν για τις υποδομές. Αν το χρεώναμε το κόστος κατασκευής του αεροδρομίου στο ‘Ελευθέριος Βενιζέλος’ στις εταιρείες θα ήταν τεράστιο το χρέος τους» σημείωσε.
Όπως υποστήριξε δε ο ΟΣΕ δεν θα είχε ούτε 1 δισ. ευρώ χρέος σήμερα, αν οι διοικήσεις που διορίζονταν από τις κυβερνήσεις είχαν αυξήσει το 1% του εμπορευματικού έργου σε 3%.
Από την πλευρά του ο κ. Τάκης Τερζόγλου δήλωσε ότι τη δεκαετία του ’90 ο ΟΣΕ είχε μόλις 35 εκατ. ευρώ έλλειμμα. «Από τότε άρχισε το μεγάλο φαγοπότι» είπε χαρακτηριστικά, αρνούμενος ότι οι εργαζόμενοι έχουν μερίδιο ευθυνών στο σημερινό χρέος.
Το σχέδιο εξυγίανσης προβλέπει μεταξύ άλλων συνταξιοδότηση και μετατάξεις 2.351 εργαζομένων σε κενές οργανικές θέσεις του δημοσίου, την κατάργηση των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας και την κατάρτιση νέων εντός είκοσι ημερών από την ψήφιση του νόμου και τον μηδενισμό των ελλειμμάτων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που ανέρχονται σε 230 εκατομμύρια ευρώ ετησίως.
ΟΣΕ: Επιμένουν στις θέσεις τους οι συνδικαλιστές
Στον ενιαίο και δημόσιο χαρακτήρα του ΟΣΕ επιμένουν οι συνδικαλιστές του Οργανισμού, αντιδρώντας στα σχέδια εξυγίανσης της κυβέρνησης.
Μιλώντας στο ΣΚΑΪ το μέλος του ΔΣ της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών Νίκος Κιουτσούκης αμφισβήτησε τα λεγόμενα του γγ. του υπουργείου Μεταφορών. «Δεν είναι τα πράγματα έτσι, μακάρι να ήταν έτσι όπως τα είπε ο κ. Τσιόκας» δήλωσε.
Σύμφωνα με τον κ. Κιουτσούκη, ο ΟΣΕ έχει σήμερα 10,7 δισ. ευρώ χρέος και τα 9 από τα 10,7 δισ. ευρώ οφείλονται σε λάθη από πλευράς Πολιτείας.
«Ο ΟΣΕ δανειζόταν για τις υποδομές. Αν το χρεώναμε το κόστος κατασκευής του αεροδρομίου στο ‘Ελευθέριος Βενιζέλος’ στις εταιρείες θα ήταν τεράστιο το χρέος τους» σημείωσε.
Όπως υποστήριξε δε ο ΟΣΕ δεν θα είχε ούτε 1 δισ. ευρώ χρέος σήμερα, αν οι διοικήσεις που διορίζονταν από τις κυβερνήσεις είχαν αυξήσει το 1% του εμπορευματικού έργου σε 3%.
Από την πλευρά του ο κ. Τάκης Τερζόγλου δήλωσε ότι τη δεκαετία του ’90 ο ΟΣΕ είχε μόλις 35 εκατ. ευρώ έλλειμμα. «Από τότε άρχισε το μεγάλο φαγοπότι» είπε χαρακτηριστικά, αρνούμενος ότι οι εργαζόμενοι έχουν μερίδιο ευθυνών στο σημερινό χρέος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου