Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014

Εμείς, εμείς και εμείς... οι άλλοι ;


Διευρυμένη Νομαρχιακή εκδήλωση του ΠΑΣΟΚ στο Κιλκίς

Θα ήθελα να εκφράσω το παράπονό μου για το συγκεκριμένο κάλεσμα , μα δεν ξέρω αν χρειάζεται ή αν πρέπει να το κάνω τώρα.
Θα ρωτούσα  πρώτα τον συντονιστή αν υπάρχει, ή τον γραμματέα , ποιος ανέλαβε το κάλεσμα των συντρόφων;  και με τι σειρά καλέστηκαν οι παρευρισκόμενοι ;  Μήπως τα λάθη που καταλογίζουμε στην ηγεσία του κόμματος τα επαναλαμβάνουμε χωρίς να μαθαίνουμε ; λέω εγώ ..

Πραγματικά με ενόχλησε το ότι δεν καλέστηκα, όχι για το προφίλ μου αλλά για το γαμώτο όπως  θα  'λεγε  και ο πατέρας μου.
Φίλοι μου και σύντροφοι, στο ΠΑΣΟΚ μείναμε λίγοι που πιστεύουμε  στην αναγέννηση και ανασυγκρότηση της μεγάλης δημοκρατικής παράταξης,  και οι λίγοι αυτοί να είστε σίγουροι δεν είναι τα "τρανταχτά" ονόματα που υπήρχαν στον χώρο κάποτε, είναι οι λίγοι και αφανείς ήρωες που μάχονται
"σιωπηλά" και  ματώνουν για τον συγκεκριμένο χώρο .
Τελειώνοντας  θα ήθελα να σας πω πως δεν μπορώ να διανοηθώ πως το κάλεσμα έγινε επιλεκτικά και αρνούμαι  να το πιστέψω,  πιστεύω  πως θα με βοηθήσετε και εσείς γιαυτό ..

Τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς  Δημήτρης  Νίκογλου
http://enarxikospolitis.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΑΣΟΚ: «Αγριεύει» η σύγκρουση των υποψηφίων – Τα «όπλα» τους πριν από το debate

Κάθε μέρα και πιο έντονη είναι η πολιτική σύγκρουση στο ΠΑΣΟΚ με τους υποψηφίους πρόεδρους του Κινήματος να «ακονίζουν» τα μαχαίρια τους πρι...