Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

Στις 3 Απριλίου οι συντάξεις του ΟΑΕΕ

Με καθυστέρηση θα καταβληθούν οι συντάξεις ΟΑΕΕ και ΟΓΑ λόγω του Πάσχα των Καθολικών. Συγκεκριμένα, την ερχόμενη Τετάρτη 3 Απριλίου θα πραγματοποιηθεί η πληρωμή των συντάξεων Απριλίου στους δικαιούχους του ΟΑΕΕ και στους συνταξιούχους των τομέων (ΤΑΝΤΠ και ΤΕΑΑ) και ΟΓΑ. Αυτό ανακοίνωσε ο Οργανισμός προς τους συνταξιούχους του, καθώς η 29η Μαρτίου και η 1η Απριλίου είναι διεθνείς διατραπεζικές αργίες.

City press

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ανταγωνιστικότητα: Στάσιμη η Ελλάδα, χαμηλές επιδόσεις σε κράτος, υποδομές και επιχειρηματικό περιβάλλον

Παρά τους υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης των τελευταίων ετών και τη βελτίωση βασικών δημοσιονομικών δεικτών, η Ελλάδα εξακολουθεί να δυσκολεύεται...