Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

Ακης: Ασκείται κρατική βία εναντίον μας

Ακης: Ασκείται κρατική βία εναντίον μας - Ζήγρας: Είμαι ένοχος, ζητώ συγγνώμη
Στην πρώτη του τοποθέτηση επί του κατηγορητηρίου, την οποία ζήτησε από όλους τους κατηγορούμενους ο πρόεδρος του Δικαστηρίου, ο Νίκος Ζήγρας είπε: «Δηλώνω την ενοχή μου για τις κατηγορίες που έχω ομολογήσει στον ανακριτή, στην υπόθεση που με έχει εμπλέξει ο Άκης Τσοχατζόπουλος. Ζητώ συγγνώμη απ' όλο τον κόσμο και ζητώ την επιείκιά σας».


Είχε προηγηθεί η τοποθέτηση του Ακη Τσοχατζόπουλου, ο οποίος αρνήθηκε «απόλυτα» το κατηγορητήριο.
«Αρνούμαι κατηγορηματικά και απόλυτα το κατηγορητήριο, με το οποίο επιχειρείται συστηματικά να δοθεί η εντύπωση ότι υπάρχει μία παράνομη εγκληματική οργάνωση, μια συμμορία, που έχει σκοπό να ξεπλύνει μαύρο χρήμα και ότι δήθεν πίσω από αυτήν κρύβεται ο υπουργός Άμυνας της Ελλάδας,
που επί έξι χρόνια κάναμε το καλύτερο που μπορούσε να γίνει για τη χώρα».
Με ύφος αυστηρό αλλά φανερά εκνευρισμένος ο Άκης Τσοχατζόπουλος υποστήριξε ότι θίγεται που είναι υποχρεωμένος να επισημαίνει διαρκώς τα ίδια πράγματα, καθώς, όπως είπε, «εδώ υπάρχει μία πορεία κεντρικά καθοδηγούμενη. Επί 12 μήνες είμαι προφυλακισμένος και εγώ και η γυναίκα μου και η κόρη μου, είναι άδικο, υπάρχει κρατική βία εναντίον μας».
Ακης: Ασκείται κρατική βία εναντίον μας - Ζήγρας: Είμαι ένοχος, ζητώ συγγνώμη
Ζήτησε δε από το δικαστήριο να μεριμνήσει ώστε να αποφυλακιστεί η σύζυγός του Βίκυ Σταμάτη, η οποία, όπως τόνισε, βρίσκεται στη φυλακή εξαιτίας του.
«Το βάζω (σ.σ. το θέμα της αποφυλάκισης) εγώ σε σας, διότι είναι μία υποχρέωση που μου επεβλήθη, γιατί εμένα θέλανε», είπε.
Η σύζυγος του Άκη Τσοχατζόπουλου, δια του συνηγόρου της, δήλωσε ότι το μόνο που έκανε ήταν ότι παντρεύτηκε τον επί πολλά χρόνια αντιπρόεδρο της κυβέρνησης και υπουργό. Η κ. Σταμάτη δηλώνει, όπως είπε ο συνήγορός της, ότι δεν γνωρίζει κανέναν από τους συγκατηγορουμένους της και ότι έχει δει δύο φορές, σε κοινωνικό επίπεδο, τον Νίκο Ζήγρα.
Ο εκ των κατηγορουμένων Γιώργος Κωνσταντάτος δήλωσε αθώος και σε έντονο ύφος συνέχισε: «Παγιδεύτηκα από τον κ. Ζήγρα που λέει ψέμματα και έχω καταστρέψει την οικογένειά μου. Περιμένω να αθωωθώ».
Οι υπόλοιποι κατηγορούμενοι δήλωσαν ότι αρνούνται τις κατηγορίες σε βάρος τους, ενώ ο συνήγορος της κόρης και της πρώην συζύγου του Άκη Τσοχατζόπουλου, δήλωσε στο δικαστήριο ότι ο λόγος της απουσίας των δύο γυναικών είναι η άσχημη ψυχοσωματική κατάσταση στην οποία βρίσκονται.
Νωρίτερα, δημιουργήθηκε ένταση στο δικαστήριο κατά την απαγγελία της κατηγορίας, από τον αναπληρωτή εισαγγελέα έδρας Παναγιώτη Παναγιωτόπουλο.
Η υπεράσπιση διαμαρτυρήθηκε ότι ο τόνος και οι λέξεις που χρησιμοποίησε ο εισαγγελικός λειτουργός ήταν σε ύφος έντονο.
Όπως ανέφεραν οι συνήγοροι υπεράσπισης, δεν επρόκειτο για απαγγελία κατηγορίας αλλά για αγόρευση, ενώ έκαναν λόγο για οξύτητα χαρακτηρισμών που, όπως είπαν, δεν διασφαλίζει τους κατηγορούμενους ότι θα έχουν δίκαιη δίκη.
Ο κ. Παναγιωτόπουλος τόνισε στο δικαστήριο ότι δεν ανέφερε τίποτε άλλο εκτός των λέξεων που χρησιμοποιούνται στο παραπεμπτικό βούλευμα και ζήτησε από την υπεράσπιση εάν έχει κάτι για τη στάση και τη δικαστική τιμή του να το πει ευθέως.
Το δικαστήριο έχει επιφυλαχθεί να αποφανθεί για το αίτημα που υπέβαλε η υπεράσπιση, προκειμένου να αποβληθεί από πολιτική αγωγή το ελληνικό δημόσιο.
Η εισαγγελέας έδρας Γεωργία Αδιλήνη ζήτησε την απόρριψη του αιτήματος.
Όπως ανακοίνωσε ο πρόεδρος, η επόμενη συνεδρίαση του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη, 8 Μαΐου.
ethnos.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το 2032 και η σύγκλιση με την Ευρώπη

Πριν από 30 χρόνια ξεκινούσε η μεγάλη πορεία της σύγκλισής μας με την Ευρώπη, που κορυφώθηκε με την ένταξή μας στο κοινό νόμισμα και σηματοδ...