Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

Κομβικός ο ρόλος του Facebook στις εκλογικές αναμετρήσεις


Facebook Like
Σημαντική αποδεικνύεται η επιρροή του Facebook στην έκβαση των εκλογικών αναμετρήσεωνσε Κεντρική και ΝΑ Ευρώπη, όπως προκύπτει από την ανάλυση ενεργειών που πραγματοποίησε ηThinkDigital, επίσημος συνεργάτης του Facebook στην Ελλάδα και σε άλλες 5 χώρες.
Μεταξύ άλλων, στις πρόσφατες βουλευτικές εκλογές, στην Ουγγαρία, το κυβερνών κόμμα επένδυσε στο “Newsfeed Reach Block” και δικαιώθηκε, μιας και προσέγγισε 2,4 εκατ. ψηφοφόρους, με το unique click-trough-rate να ανέρχεται στο 3,97%. Αντίστοιχα, στην Αλβανία, ο τελικός νικητής της εκλογικής αναμέτρησης του 2013 αξιοποίησε το “Log Out Experience” για να απευθυνθεί στο 14% του πληθυσμού της χώρας και να επικοινωνήσει τις
θέσεις του με κόστος €0,04 ανά video play.
Ο Άλεξ Καραγεώργης, Managing Director της ThinkDigital, σχολίασε σχετικά: «Με 4,5 εκατ. ενεργούς χρήστες, το Facebook δίνει στα ελληνικά κόμματα την ευκαιρία να αφουγκραστούν τις ανάγκες του κόσμου, να συνομιλήσουν μαζί τους και να εκφράσουν τις πολιτικές θέσεις τους. Ο δίαυλος επικοινωνίας είναι εδώ. Ως επόμενα best practices θα ξεχωρίσουν αυτοί που θα σεβαστούν το κοινό τους και θα επενδύσουν σε ένα ολοκληρωμένο πλάνο στρατηγικής επικοινωνίας στο Facebook».
Ο πρώτος υποψήφιος που κέρδισε την αναγνώριση για την ικανότητά του να εντάξει αποτελεσματικά το Facebook στο επικοινωνιακό μείγμα ήταν ο Πρόεδρος των Η.Π.Α., Barack Obama. Η καμπάνια για την επανεκλογή του προσέγγισε συνολικά το 47% των ψηφοφόρων στις κρίσιμες πολιτείες, ενώ οι δωρεές που απορρόφησε ήταν κατά 460% μεγαλύτερες σε σχέση με το διαφημιστικό κονδύλι.
http://www.xblog.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ισχύ αυστηρότερο πλαίσιο για ασφαλή προϊόντα στην ΕΕ

Νέος ευρωπαϊκός κανονισμός για την ασφάλεια των προϊόντων στην Ευρωπαϊκή Ενωση τέθηκε σε ισχύ την προηγούμενη εβδομάδα. Δίνει περισσότερες ε...