Μεταξύ άλλων, στις πρόσφατες βουλευτικές εκλογές, στην Ουγγαρία, το κυβερνών κόμμα επένδυσε στο “Newsfeed Reach Block” και δικαιώθηκε, μιας και προσέγγισε 2,4 εκατ. ψηφοφόρους, με το unique click-trough-rate να ανέρχεται στο 3,97%. Αντίστοιχα, στην Αλβανία, ο τελικός νικητής της εκλογικής αναμέτρησης του 2013 αξιοποίησε το “Log Out Experience” για να απευθυνθεί στο 14% του πληθυσμού της χώρας και να επικοινωνήσει τις
θέσεις του με κόστος €0,04 ανά video play.Ο Άλεξ Καραγεώργης, Managing Director της ThinkDigital, σχολίασε σχετικά: «Με 4,5 εκατ. ενεργούς χρήστες, το Facebook δίνει στα ελληνικά κόμματα την ευκαιρία να αφουγκραστούν τις ανάγκες του κόσμου, να συνομιλήσουν μαζί τους και να εκφράσουν τις πολιτικές θέσεις τους. Ο δίαυλος επικοινωνίας είναι εδώ. Ως επόμενα best practices θα ξεχωρίσουν αυτοί που θα σεβαστούν το κοινό τους και θα επενδύσουν σε ένα ολοκληρωμένο πλάνο στρατηγικής επικοινωνίας στο Facebook».
Ο πρώτος υποψήφιος που κέρδισε την αναγνώριση για την ικανότητά του να εντάξει αποτελεσματικά το Facebook στο επικοινωνιακό μείγμα ήταν ο Πρόεδρος των Η.Π.Α., Barack Obama. Η καμπάνια για την επανεκλογή του προσέγγισε συνολικά το 47% των ψηφοφόρων στις κρίσιμες πολιτείες, ενώ οι δωρεές που απορρόφησε ήταν κατά 460% μεγαλύτερες σε σχέση με το διαφημιστικό κονδύλι.
http://www.xblog.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου