Δευτέρα 26 Μαΐου 2014

Η Σπυράκη ευχαριστεί και εγκωμιάζει τον Σαμαρά

Maria-Spyraki-Antonis-Samaras

Μέσω της προσωπικής σελίδας της στο Facebook, η Μαρία Σπυράκη έστειλε μήνυμα για την εκλογή της στη νέα σύνθεση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.
“Ευχαριστώ από τα βάθη της ψυχής μου όλους τους πολίτες για την μεγάλη τιμή που μου έκαναν να με εκλέξουν ευρωβουλευτή της Ν.Δ., της μεγάλης κεντροδεξιάς παράταξης.
Η εκλογή μου συμβολίζει τον αγώνα, το πείσμα και την επιτυχία του Αντώνη Σαμαρά που εργάζεται νύχτα και μέρα για την έξοδο της Ελλάδας από την κρίση.
Στη διαδρομή μου είδα στο πρόσωπό του, τον Πρωθυπουργό που γνωρίζει, τον Πρωθυπουργό που διαπραγματεύεται, τον Πρωθυπουργό που υλοποιεί βήμα-βήμα τις δεσμεύσεις του, τον πρωθυπουργό που βγάζει την Ελλάδα από το μνημόνιο. Τον ευχαριστώ για την τιμή που μου έκανε να με συμπεριλάβει στο ευρωψηφοδέλτιο της Ν.Δ. και
ελπίζω να εκπροσωπήσω την πατρίδα μας με δυναμισμό για να μπορέσει η Ελλάδα να ξαναγίνει μια κανονική χώρα”.
http://ysterografa.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σκληρές αλήθειες: Για αυτό αξίζουν οι εξοπλισμοί και οι συμμαχίες

Οι «προπονητές της εξέδρας» ήταν το Σάββατο με το Ιράν. Οπαδικά. Το διαπιστώσαμε στον κύκλο μας, το είδαμε στα social media. Την ώρα που εκτ...