Έρχονται νέοι σκληροί φόροι γιατί πρέπει να πληρώσουμε εκ νέου τέλη παραμονής στο ευρώ! Βαριά φορολογικά μέτρα ύψους 1,8 δισ. ευρώ, που αντιστοιχούν στο 3% του ΑΕΠ, ετοιμάζεται να λάβει η κυβέρνηση Τσιπρα προκειμένου να κλείσει η αξιολόγηση μέχρι τις 15 Απριλίου και να ικανοποιήσει του δανειστές και το εγχώριο κατεστημένο. Σύμφωνα με τα όσα διαρρέουν τις τελευταίες ώρες, το κόστος παραμονής στο ευρώ αυτή την φορά αντιστοιχεί στο 3% του Ελληνικού ΑΕΠ. Μάλιστα κυβερνητικές πηγές πανηγυρίζουν γιατί αρχικά η Κομισιόν -ζητούσε ούτε λίγο ούτε πολύ- το 4,5%, του ελληνικού ΑΕΠ. Πάντως λόγω της συνθηκολόγηση Τσιπρα μετά τη ψήφιση από τη Βουλή του νομοσχεδίου οι πολίτες θα κληθούν να πληρώσουν τα αυξημένα τέλη παραμονής με τα
ήδη μειωμένα εισοδήματά τους. Όλα αυτά «μεταφράζονται» με την λήψη των παρακάτω μέτρων τα οποία δεν αποκλείεται να…αυγατίσουν, δεδομένου ότι ότι το κόστος παραμονής στο ευρώ αυξάνει μήνα με τον μήνα τα τελευταία 7 Μνημονιακά χρόνια. Ειδικότερα: Εξίσωση της τιμής του πετρελαίου κίνησης με τη βενζίνη, μέτρο που υπολογίζεται ότι θα αποφέρει έσοδα ύψους 400 εκατ. ευρώ. Ταυτόχρονα, εξετάζεται η αύξηση των ειδικών φόρων κατανάλωσης καυσίμων που θα οδηγήσουν σε αύξηση της λιανικής τιμής της βενζίνης, του ντίζελ κίνησης, του υγραερίου κίνησης και πιθανότατα του φυσικού αερίου κίνησης. Όλα τα έσοδα θα θεωρηθούν πλεόνασμα και θα πάνε στους δανειστές. Σχεδιάζονται αλλαγές στη φορολόγηση της απόκτησης ΙΧ, με παρεμβάσεις στον τρόπο υπολογισμού του τέλους ταξινόμησης. Το τέλος θα υπολογίζεται κατά κύριο λόγο με βάση την αξία του οχήματος και λιγότερο με βάση τον κυβισμό. Ακόμη στο χώρο του αυτοκινήτου, τα σενάρια κάνουν λόγο για αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας, μέσω της δημιουργίας ενός μίγματος που θα αυξήσει τα έσοδα για τους δανειστές. Αύξηση της ειδικής φορολόγησης και της επιβολής νέων «χαρατσιών” στις τηλεπικοινωνίες και ενδεχομένως στη συνδρομητική τηλεόραση στην οποία δεν έχει ακόμη επιβληθεί ειδικό τέλος. Όλα τα έσοδα θα θεωρηθούν πλεόνασμα και θα πάνε στους δανειστές. Αύξηση των εσόδων από τον συμπληρωματικό ΕΝΦΙΑ κατά περίπου 200 εκατομμύρια ευρώ με τη μείωση του αφορολόγητου ποσού ώστε να πιαστούν περισσότεροι στην τσιμπίδα . Στην πράξη, αντί να καταργηθεί ο ΕΝΦΙΑ και να αντικατασταθεί από έναν άλλο πιο δίκαιο φόρο, όπως είχε υποσχεθεί η κυβέρνηση, ο ΕΝΦΙΑ παραμένει και γίνεται ακόμη πιο βαρύς. Είναι γύρω στο 80%-85%. Επομένως και για το 2016, ο ΕΝΦΙΑ όχι μόνο δεν καταργείται όπως προεκλογικά διατυμπάνιζε ο ΣΥΡΙΖΑ αλλά παραμένει στο ύψος του, με επιμέρους αλλαγές κυρίως στον συμπληρωματικό φόρο. Όλα τα έσοδα θα θεωρηθούν πλεόνασμα και θα πάνε στους δανειστές. Να σημειωθεί ότι όταν αυξηθεί εκ νέου του κόστους παραμονής θα οδηγηθούμε σε περικοπές μισθών και συντάξεων.
ήδη μειωμένα εισοδήματά τους. Όλα αυτά «μεταφράζονται» με την λήψη των παρακάτω μέτρων τα οποία δεν αποκλείεται να…αυγατίσουν, δεδομένου ότι ότι το κόστος παραμονής στο ευρώ αυξάνει μήνα με τον μήνα τα τελευταία 7 Μνημονιακά χρόνια. Ειδικότερα: Εξίσωση της τιμής του πετρελαίου κίνησης με τη βενζίνη, μέτρο που υπολογίζεται ότι θα αποφέρει έσοδα ύψους 400 εκατ. ευρώ. Ταυτόχρονα, εξετάζεται η αύξηση των ειδικών φόρων κατανάλωσης καυσίμων που θα οδηγήσουν σε αύξηση της λιανικής τιμής της βενζίνης, του ντίζελ κίνησης, του υγραερίου κίνησης και πιθανότατα του φυσικού αερίου κίνησης. Όλα τα έσοδα θα θεωρηθούν πλεόνασμα και θα πάνε στους δανειστές. Σχεδιάζονται αλλαγές στη φορολόγηση της απόκτησης ΙΧ, με παρεμβάσεις στον τρόπο υπολογισμού του τέλους ταξινόμησης. Το τέλος θα υπολογίζεται κατά κύριο λόγο με βάση την αξία του οχήματος και λιγότερο με βάση τον κυβισμό. Ακόμη στο χώρο του αυτοκινήτου, τα σενάρια κάνουν λόγο για αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας, μέσω της δημιουργίας ενός μίγματος που θα αυξήσει τα έσοδα για τους δανειστές. Αύξηση της ειδικής φορολόγησης και της επιβολής νέων «χαρατσιών” στις τηλεπικοινωνίες και ενδεχομένως στη συνδρομητική τηλεόραση στην οποία δεν έχει ακόμη επιβληθεί ειδικό τέλος. Όλα τα έσοδα θα θεωρηθούν πλεόνασμα και θα πάνε στους δανειστές. Αύξηση των εσόδων από τον συμπληρωματικό ΕΝΦΙΑ κατά περίπου 200 εκατομμύρια ευρώ με τη μείωση του αφορολόγητου ποσού ώστε να πιαστούν περισσότεροι στην τσιμπίδα . Στην πράξη, αντί να καταργηθεί ο ΕΝΦΙΑ και να αντικατασταθεί από έναν άλλο πιο δίκαιο φόρο, όπως είχε υποσχεθεί η κυβέρνηση, ο ΕΝΦΙΑ παραμένει και γίνεται ακόμη πιο βαρύς. Είναι γύρω στο 80%-85%. Επομένως και για το 2016, ο ΕΝΦΙΑ όχι μόνο δεν καταργείται όπως προεκλογικά διατυμπάνιζε ο ΣΥΡΙΖΑ αλλά παραμένει στο ύψος του, με επιμέρους αλλαγές κυρίως στον συμπληρωματικό φόρο. Όλα τα έσοδα θα θεωρηθούν πλεόνασμα και θα πάνε στους δανειστές. Να σημειωθεί ότι όταν αυξηθεί εκ νέου του κόστους παραμονής θα οδηγηθούμε σε περικοπές μισθών και συντάξεων.
http://papaioannou-giannis.net/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου