Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

Πρωτοβουλία: Τα τρία φάουλ του Καλαφάτη


Picture 0 for Πρωτοβουλία: Τα τρία φάουλ του Καλαφάτη
Υπέρ της διεξαγωγής debate με τους υποψηφίους δημάρχους Θεσσαλονίκης δηλώνει ο Γιάννης Μπουτάρης, σημειώνοντας πως αυτό πρέπει να γίνει όταν έρθει η ώρα αυτής της δημόσιας συζήτησης.
Σε ανακοίνωση της δημοτικής παράταξης του κ. Μπουτάρη, «Πρωτοβουλία» ασκείται κριτική στον υποψήφιο δήμαρχο με τον συνδυασμό «Εντάξει», Σταύρο Καλαφάτη, για την πρότασή του να γίνει άμεσα το debate. «Δεν κατανοούμε την ανυπομονησία του κ. Σταύρου Καλαφάτη. Δεν θα πρέπει να διαφεύγει της προσοχής του ότι ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης συνεχίζει να εργάζεται για τις υποθέσεις του δήμου», σημειώνεται χαρακτηριστικά.
Πρωτοβουλία: Τα τρία φάουλ Καλαφάτη για τα μείζονα προβλήματα
Στην ίδια ανακοίνωση η «Πρωτοβουλία» εξαπολύει επίθεση στον κ. Καλαφάτη για τρία μείζονα
προβλήματα που απσχολούν τη Θεσσαλονίκη.
Ένα από τα θέματα που θίγει η ανακοίνωση είναι ο μηδενισμός των δημοτικών τελών στους μετρόπληκτους, κάτι για το οποίο, σύμφωνα με την «Πρωτοβουλία», δεν πίεσε ως βουλευτής ο κ. Καλαφάτης.
Ακόμη, κατηγορεί τον κ. Καλαφάτη για την ψήφιση του νόμου που καταργεί τη δημοτική αστυνομία, ενώ σε ό,τι αφορά τη μείωση της τιμής στάθμευσης στο πάρκινγκ του δημαρχείου, η «Πρωτοβουλία» σημειώνει πως ο κ. Καλαφάτης αγνοεί ότι είχε εκμισθωθεί σε ιδιώτη από την προηγούμενη δημοτική αρχή με συμφωνητικό που καθόριζε την τιμολογιακή πολιτική.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Ο βουλευτής και μέχρι πρότινος υπουργός κ. Σταύρος Καλαφάτης εγκαλεί τη δημοτική Αρχή γιατί δεν πίεσε ώστε να αλλάξει ο νόμος και να επιτρέπεται ο μηδενισμός των δημοτικών τελών στους μετρόπληκτους. Καλό θα ήταν να μας υπενθυμίσει ποιες ενέργειες έκανε ο ίδιος, ως υπουργός και μέλος του ελληνικού κοινοβουλίου - δηλαδή του θεσμού που ασκεί τη νομοθετική εξουσία στη Δημοκρατία μας. Θα θέλαμε επίσης να μας υπενθυμίσει πόσο πίεσε ο ίδιος ώστε να μεταφερθεί το κέντρο λήψης αποφάσεων για το μετρό στη Θεσσαλονίκη και εν τέλει να μας ξεκαθαρίσει ποια είναι η δική του θέση στο ψευτοδίλημμα “μετρό ή αρχαία”.

»Η ψήφος συνεπάγεται και ανάληψη ευθύνης και αυτό θα έπρεπε να το γνωρίζει ο κ. Καλαφάτης. Ως βουλευτής και υπουργός ψήφισε για την κατάργηση της δημοτικής αστυνομίας, προφανώς γιατί θεωρούσε ότι οι 16 τροχονόμοι της Τροχαίας Θεσσαλονίκης αρκούν για να λύσουν το κυκλοφοριακό στην πόλη. Σημειώνουμε προς ενημέρωσή του, ότι όσο λειτουργούσε η δημοτική αστυνομία οι παραβάσεις των παρανόμως σταθμευμένων οχημάτων περιορίστηκαν κατά περίπου 13%, το φαινόμενο των διπλοπαρκαρισμένων οχημάτων κατά περίπου 37%, οι σταθμεύσεις σε ράμπες από ΑΜΕΑ κατά περισσότερο από 84%, ενώ οι αφαιρέσεις πινακίδων αυξήθηκαν κατά 27%. Αλήθεια ο ίδιος αισθάνεται συνυπεύθυνος, ως μέλος προηγούμενων διοικήσεων του Δήμου, που “αμέλησαν” να αποστείλουν κλήσεις για παράνομη στάθμευση, ύψους 16,5 εκατ. ευρώ;
»Όσο για τη μείωση της τιμής στάθμευσης στο πάρκινγκ του δημαρχείου, προφανώς αγνοεί ότι είχε εκμισθωθεί σε ιδιώτη από την προηγούμενη δημοτική αρχή με συμφωνητικό που καθόριζε την τιμολογιακή πολιτική, κάτι που παρά τις επίπονες προσπάθειες της σημερινής διοίκησης δεν κατέστη δυνατόν να αλλάξει. Ως προς την αναδιάταξη της διοικητικής μηχανής, της υπηρεσίας καθαριότητας συμπεριλαμβανομένης, τον καλούμε να επισκεφτεί το δήμο, ή έστω να μελετήσει προσεκτικά τον απολογισμό του τριετούς έργου της δημοτικής Αρχής.

»Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης έχει το σθένος να είναι αυστηρός όταν κάνει την αυτοκριτική του. Αλήθεια ο κ. Καλαφάτης θα κάνει κάποια στιγμή τη δική του αυτοκριτική για το γεγονός ότι δεν έχει να επιδείξει έστω και ένα έργο για τη Θεσσαλονίκη, παρότι θήτευσε σε τρεις υπουργικές θέσεις; Σε κάθε περίπτωση, την τελική βαθμολογία θα τη δώσουν οι δημότες, σε μερικές εβδομάδες από σήμερα».
http://www.voria.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το 2032 και η σύγκλιση με την Ευρώπη

Πριν από 30 χρόνια ξεκινούσε η μεγάλη πορεία της σύγκλισής μας με την Ευρώπη, που κορυφώθηκε με την ένταξή μας στο κοινό νόμισμα και σηματοδ...