Στα 122 εκατ. ευρώ, από 235 εκατ, διαμορφώνεται το κόστος μισθοδοσίας, σύμφωνα με το νέο επιχειρησιακό σχέδιο. «Ψαλίδι» και στα επιδόματα. Άκαρπη η πρώτη συνάντηση για τη συλλογική σύμβαση εργασίας.
Περίπου στο μισό περικόπτεται το κόστος μισθοδοσίας του ΟΣΕ για το 2011, σύμφωνα με το νέο επιχειρησιακό σχέδιο, με αποτέλεσμα να διαμορφώνεται στα 122 εκατ. ευρώ, από 235 εκατ.
Σημαντικά θα «ψαλιδιστούν» και τα επιδόματα των εργαζομένων: από 33 εκ.€ το 2010 θα πέσουν στα 8,5 εκ.€ το επόμενο έτος. (στα 7 εκ.€ το 2012 και στα 6 εκ.€ το 2013.)
Το νέο σχέδιο προβλέπει μείωση των ζημιών του ΟΣΕ στα 56 εκ. € το 2011 από 917 εκ.€ που θα φθάσουν οι ζημιές για το 2010.
Η αισθητή μείωση θα προκύψει κυρίως από το μηδενισμό των τόκων, την περιστολή των δαπανών αλλά και λόγω της κρατικής επιδότησης που θα ανέλθει σε 100εκ.€ ετησίως την τριετία 2011-2013.
Εν τω μεταξύ, άκαρπη απέβη η πρώτη συνάντηση μεταξύ της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών και των διοικήσεων του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την υπογραφή νέας συλλογικής σύμβασης εργασίας.
Οι δύο πλευρές θα συναντηθούν εκ νέου την Πέμπτη.
Σύμφωνα με πληροφορίες, δεν αποκλείεται να μειωθούν οι τακτικές αποδοχές των εργαζομένων στον ΟΣΕ, παρά τις διαβεβαιώσεις του υπουργείου Μεταφορών πως οι τακτικές αποδοχές θα παραμείνουν ανέγγιχτες.
Τέλος, ακινητοποιημένα θα παραμείνουν την Τετάρτη όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και οι αμαξοστοιχίες του ΟΣΕ λόγω της 24ωρης απεργίας που έχουν κηρύξει οι εργαζόμενοι, αντιδρώντας στο
σχέδιο εξορθολογισμού των ΔΕΚΟ των συγκοινωνιών, που ετοιμάζει η κυβέρνηση.
Περίπου στο μισό περικόπτεται το κόστος μισθοδοσίας του ΟΣΕ για το 2011, σύμφωνα με το νέο επιχειρησιακό σχέδιο, με αποτέλεσμα να διαμορφώνεται στα 122 εκατ. ευρώ, από 235 εκατ.
Σημαντικά θα «ψαλιδιστούν» και τα επιδόματα των εργαζομένων: από 33 εκ.€ το 2010 θα πέσουν στα 8,5 εκ.€ το επόμενο έτος. (στα 7 εκ.€ το 2012 και στα 6 εκ.€ το 2013.)
Το νέο σχέδιο προβλέπει μείωση των ζημιών του ΟΣΕ στα 56 εκ. € το 2011 από 917 εκ.€ που θα φθάσουν οι ζημιές για το 2010.
Η αισθητή μείωση θα προκύψει κυρίως από το μηδενισμό των τόκων, την περιστολή των δαπανών αλλά και λόγω της κρατικής επιδότησης που θα ανέλθει σε 100εκ.€ ετησίως την τριετία 2011-2013.
Εν τω μεταξύ, άκαρπη απέβη η πρώτη συνάντηση μεταξύ της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών και των διοικήσεων του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την υπογραφή νέας συλλογικής σύμβασης εργασίας.
Οι δύο πλευρές θα συναντηθούν εκ νέου την Πέμπτη.
Σύμφωνα με πληροφορίες, δεν αποκλείεται να μειωθούν οι τακτικές αποδοχές των εργαζομένων στον ΟΣΕ, παρά τις διαβεβαιώσεις του υπουργείου Μεταφορών πως οι τακτικές αποδοχές θα παραμείνουν ανέγγιχτες.
Τέλος, ακινητοποιημένα θα παραμείνουν την Τετάρτη όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και οι αμαξοστοιχίες του ΟΣΕ λόγω της 24ωρης απεργίας που έχουν κηρύξει οι εργαζόμενοι, αντιδρώντας στο
σχέδιο εξορθολογισμού των ΔΕΚΟ των συγκοινωνιών, που ετοιμάζει η κυβέρνηση.
Σε ευχαριστώ που έγινες μέλος στο ιστολόγιό μου "Ηλιδα". Ομως αυτό είναι ένα διοκιμαστικό ιστολόγιο. Το κανονικό είναι το "Ενδείξεις-Αποδείξεις". Αν έχεις την καλοσύνη, γίνε σε αυτό μέλος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε ευχαριστώ