Σάββατο 3 Ιουνίου 2023

Πρόσβαση ΑμεΑ στα ελληνικά Φέρι Μποτ

Φίλες και φίλοι,

Αυτό είναι ένα ψήφισμα που δημιουργήθηκε στη σελίδα Ψηφίσματα Πολιτών του Avaaz, και πιστεύουμε πως μπορεί να σε ενδιαφέρει:

Το 2018, η περιπέτεια του Δημήτρη Αντωνίου έγινε γνωστή σ' όλη την Ελλάδα. Σήμερα, η πρόσβαση των ατόμων με αναπηρίες και μειωμένη κινητικότητα στα ελληνικά φέρι μποτ, παραμένει δύσκολη και προβληματική.

 Βοήθησε να μπει τέλος στην ταλαιπωρία και την επικίνδυνη μεταχείριση των συνανθρώπων μας: υπόγραψε την έκκληση για προσβάσιμα φέρι μποτ.

ΥΠΟΓΡΑΨΕ ΕΔΩ

9 Αυγούστου 2018 ήταν η μέρα που προσπάθησα να μετακινηθώ με πλοίο (προς Θάσο) για πρώτη φορά στη ζωή μου με το αναπηρικό αμαξίδιο μου. Αυτό που αντιμετώπισα εκείνη την ημέρα έκανε τον γύρο της Ελλάδας, γιατί ήρθαμε ξαφνικά αντιμέτωποι με τη σκληρή πραγματικότητα. Η ίση αντιμετώπιση στη χώρα μας ΔΕΝ είναι επαρκής, ούτε η διασφάλιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

Γιατί αυτό ακριβώς συνέβη όταν έμεινα κάτω στο γκαράζ των αυτοκινήτων αντί να είμαι επάνω στο κατάστρωμα όπως οι περισσότεροι. Γιατί μαζί με εμένα αναγκάζουν και ηλικιωμένους, που δεν μπορούν να ανέβουν σκάλες, να μείνουν κάτω. Άνθρωποι τραυματισμένοι, γονείς με παιδικά καρότσια, όλοι αυτοί είμαστε εμποδιζόμενοι ΑΝΘΡΩΠΟΙ που δεν μας δίνουν τη δυνατότητα να βρεθούμε στο κατάστρωμα με ασφάλεια κι αξιοπρέπεια.

Υπόγραψε: Πρόσβαση ΑμεΑ στα φέρι μποτ

Μου πρότειναν να με κουβαλήσουν στα χέρια. Αυτό μου είπαν λέει ο νόμος (ΑΔΑ: 73ΣΒ4653ΠΩ-7ΜΛ). Κι αν σας «φύγω» ρε παιδιά πάνω στις σκάλες, ποιος θα μου δώσει τη ζωή μου πίσω; Εσείς ή ο «νόμος». Και γιατί να με πονέσετε κουβαλώντας με; Γιατί να με εξευτελίσετε κουβαλώντας με; Α, ξέχασα.. το λέει ο νόμος.

Όλα τα παραπάνω ΠΡΕΠΕΙ και ΜΠΟΡΟΥΝ να αλλάξουν με μελέτη κι αποφασιστικότητα, ώστε ΟΛΑ τα φέρι μποτ στο μέλλον να συμπεριλαμβάνουν ασανσέρ ή πλατφόρμα-αναβατόριο, για να μεταφερόμαστε τα εμποδιζόμενα άτομα στο κατάστρωμα του πλοίου ΜΑΖΙ με το αμαξίδιο-βοήθημά μας με τρόπο ΑΣΦΑΛΗ κι ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ. Γι’ αυτό διεκδικούμε την ισότιμη αντιμετώπιση και τα ανθρώπινα δικαιώματά μας με κάθε δυνατό τρόπο. Ένας απ’ τους οποίους είναι αυτό εδώ το ψήφισμα!


Με ελπίδα,
Κατερίνα κι όλη η ομάδα του Avaaz

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Η Ευρώπη είναι παντού…

Για την αξία της Ευρωβουλής ρωτήθηκε ο ευρωβουλευτής και εκ νέου υποψήφιος ευρωβουλευτής με το ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής, Νίκος Παπανδρέου, που...