Τρίτη 9 Μαΐου 2017

Θεόδωρος Πανταλάκης : εγώ δεν είμαι Τραπεζικός. Εγώ είμαι έμπορος και πρέπει να κερδίσω (video)


Την 29-4-2011 ο Θεόδωρος Πανταλάκης έλεγε : εγώ δεν είμαι Τραπεζικός. Εγώ είμαι έμπορος και πρέπει να κερδίσω. Όλα θα πουληθούν. Δε θα υπάρχει τίποτα όρθιο

Ο Θεόδωρος Πανταλάκης που τότε ήταν διοικητής της Αγροτικής Τράπεζας (Α.Τ.Ε.), και ανάμεσα σε ΜΙΣΕΣ αλήθειες προμήνυε τα εξολοθρευτικά επερχόμενα για την Αγροτική Τράπεζα (Α.Τ.Ε.). Ο Θεόδωρος Πανταλάκης που σήμερα είναι Διευθύνων Σύμβουλος της Attica bank.

Απόλαυσε στο οπτικοακουστικό υλικό την ρήση αλλά και το ύφος και το σκεπτικό της κορυφαίας επιλογής του Στουρνάρα της Τράπεζας της Ελλάδος (Τ.τ.Ε.). Του 
Θεόδωρου Πανταλάκη.






https://outlook.live.com/owa/?id=64855&owa=1&owasuffix=owa%2f&path=/mail/inbox/rp

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το 2032 και η σύγκλιση με την Ευρώπη

Πριν από 30 χρόνια ξεκινούσε η μεγάλη πορεία της σύγκλισής μας με την Ευρώπη, που κορυφώθηκε με την ένταξή μας στο κοινό νόμισμα και σηματοδ...