Σάββατο 22 Αυγούστου 2015

«Ψηφίζεις κυβερνήτες σου βγαίνουν .. μεσίτες»

«Ψηφίζεις κυβερνήτες σου βγαίνουν .. μεσίτες», λέει ένα διαχρονικό σύνθημα. Κι αυτή η τακτική ξεπουλήματος και εκποίησης εθνικού πλούτου έχει ξεκινήσει απ’ τις αρχές της δεκαετίας του 90, επί υπουργίας Στέφανου Μάνου και συνεχίζεται μέχρι τις μέρες μας, από την «πρώτη αριστερή κυβέρνηση» με τον υπουργό της  Μεταφορών και Επικοινωνιών Χρήστο Σπίρτζη να λέει το εξής αμίμητο: «Δεν είναι ιδιωτικοποίηση όταν πουλιέται ελληνικός δημόσιος πλούτος και δεν το αγοράζει ένας ιδιώτης αλλά το γερμανικό δημόσιο».

Αλήθεια, ποιος «αριστερός» θα μπορέσει να βγει και να πει ότι το ξεπούλημα απ’ το ελληνικό κράτος στο Γερμανικό δημόσιο των 14 περιφερειακών αεροδρομίων είναι προς το συμφέρον του ελληνικού λαού;  Δεν θα αναφέρουμε τι έλεγε στο παρελθόν για το συγκεκριμένο θέμα ο πολιτικός απατεώνας Αλέξης Τσίπρας αλλά θα δώσουμε τον λόγο στον καθηγητή Ρούντολφ Χίκελ από το Πανεπιστήμιο της Βρέμης: «Είναι σημαντικό να σημειώσουμε ότι τα σημαντικά κέρδη που εμφανίζουν αυτά τα 14 αεροδρόμια, στην ουσία, αντί να διοχετεύονται στα ελληνικά δημόσια ταμεία, θα πηγαίνουν κατευθείαν σε γερμανικά δημόσια ταμεία». Εξάλλου είναι χαρακτηριστικές και οι καταγγελίες συνδικαλιστικών φορέων ότι μ’ αυτό το ξεπούλημα διαμορφώνονται μονοπωλιακές συνθήκες στον τομέα των αερομεταφορών με ανεξέλεγκτες συνέπειες για τον τουρισμό που εξαρτάται από αυτές σε ποσοστά 78% – 86%, αλλά και για τις εργασιακές συνθήκες των εργαζομένων.
Κι αυτό το τεράστιο κοινωνικό και οικονομικό σκάνδαλο ήταν η «εισαγωγή» για τα όσα μας ετοιμάζει η «αριστερή» κυβέρνηση. Αντιγράφουμε από τον σημερινό «Ριζοσπάστη»:
 Μπαράζ ιδιωτικοποιήσεων
Ολόκληρο το χαρτοφυλάκιο της κρατικής περιουσίας που βρίσκεται στη διαχείριση του ΤΑΙΠΕΔ (δημιούργημα του προηγούμενου μνημονίου), θα περάσει στα χέρια του ιδιωτικού κεφαλαίου.
Σε αυτό το πλαίσιο, η συγκυβέρνηση δεσμεύεται στο προσεχές διάστημα να ολοκληρώσει τις διαδικασίες που χρειάζονται για την «αξιοποίηση» των: ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Εγνατία Οδό, τα λιμάνια Πειραιά και Θεσσαλονίκης, το παλιό αεροδρόμιο του Ελληνικού, τη ΔΕΣΦΑ, το συγκρότημα του Αστέρα Βουλιαγμένης, τις εκτάσεις σε Ποσείδι Χαλκιδικής και Αφάντου Ρόδου. Επίσης, η κυβέρνηση και το ΤΑΙΠΕΔ θα ανακοινώσουν «δεσμευτικές ημερομηνίες» για τους διαγωνισμούς των λιμανιών και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, μέχρι το τέλος Οκτώβρη 2015.
Παράλληλα, σύμφωνα με το τρίτο μνημόνιο, συγκροτείται νέο «ανεξάρτητο» Ταμείο για την αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας, που αφορά στην κλιμάκωση του προγράμματος των ιδιωτικοποιήσεων, ύψους 50 δισ. ευρώ. Ο σχετικός εφαρμοστικός νόμος θα έχει ψηφιστεί έως το τέλος Οκτώβρη, προκειμένου το νέο Ταμείο να αρχίσει να λειτουργεί από τα τέλη του 2015.
Σύμφωνα με τη συγκυβέρνηση, στο υπό διαμόρφωση Ταμείο θα περιέλθουν περιουσιακά στοιχεία, μετοχές των κρατικών επιχειρήσεων, νευραλγικές υποδομές, καθώς και «φιλέτα» ακίνητης δημόσιας περιουσίας, ενώ συζητείται και η εκχώρηση σε αυτό και του συνόλου των μελλοντικών εσόδων που θα δημιουργούνται από την εκμετάλλευση του ορυκτού/φυσικού πλούτου της χώρας.
http://tsak-giorgis.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ισχύ αυστηρότερο πλαίσιο για ασφαλή προϊόντα στην ΕΕ

Νέος ευρωπαϊκός κανονισμός για την ασφάλεια των προϊόντων στην Ευρωπαϊκή Ενωση τέθηκε σε ισχύ την προηγούμενη εβδομάδα. Δίνει περισσότερες ε...