Από τις αρχές του Ιουνίου αλλάζουν άρδην οι συντελεστές
υπολογισμού των τελών ταξινόμησης για τα αυτοκίνητα, κάτι που πρόκειται
να επηρεάσει και την τιμή πώλησής τους.
Οι πρώτες πληροφορίες θέλουν ο νέος τρόπος υπολογισμού να συνδέεται με την εργοστασιακή αξία του αυτοκινήτου κι όχι με τα κυβικά εκατοστά του κινητήρα. Έτσι αναμένεται να υπάρξουν τέσσερις κλίμακες φορολόγησης από 4% για αυτοκίνητα με αξία προ φόρων κάτω από 14.000 ευρώ και θα φτάνει το 32% για αυτά με εργοστασιακή αξία 25.000 ευρώ και πάνω. Πιο αναλυτικά:
4% επί της εργοστασιακής τιμής μέχρι τα 14.000 ευρώ
8% επί της εργοστασιακής τιμής από 14.001 έως και 17.000 ευρώ
20% επί της εργοστασιακής τιμής από 17.001 έως και 20.000 ευρώ
25% επί της εργοστασιακής τιμής από 20.001 έως και 25.000 ευρώ
32% επί της εργοστασιακής τιμής τιμή από 25.000 ευρώ και πάνω
Ένας ακόμα συντελεστής που μπαίνει στην εξίσωση είναι και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, αλλά διαφοροποιημένος συγκριτικά με τα όσα ξέραμε μέχρι τώρα. Έτσι μέχρι τα 100 γρ./χλμ θα υπάρξει μείωση κατά 5%, ενώ δεν αναμένεται καμία διαφοροποίηση από 100 μέχρι 120 γρ./χλμ και αύξηση από 10% για εκπομπές άνω των 120 γρ./χλμ.
-5% για εκπομπές CO2 μέχρι 100 γρ./χλμ
0% για εκπομπές CO2 από 101 – 120 γρ./χλμ
10% για εκπομπές CO2 από 121 – 140 γρ./χλμ
20% για εκπομπές CO2 από 141 – 160 γρ./χλμ
30% για εκπομπές CO2 από 161 – 180 γρ./χλμ
40% για εκπομπές CO2 από 181 – 200 γρ./χλμ
60% για εκπομπές CO2 από 201 – 250 γρ./χλμ
Για αυτοκίνητα με εκπομπές CO2 πάνω από 250 γρ./χλμ, η προσαύξηση στα τέλη ταξινόμησης θα είναι 200%.
http://www.nextdeal.gr/
Οι πρώτες πληροφορίες θέλουν ο νέος τρόπος υπολογισμού να συνδέεται με την εργοστασιακή αξία του αυτοκινήτου κι όχι με τα κυβικά εκατοστά του κινητήρα. Έτσι αναμένεται να υπάρξουν τέσσερις κλίμακες φορολόγησης από 4% για αυτοκίνητα με αξία προ φόρων κάτω από 14.000 ευρώ και θα φτάνει το 32% για αυτά με εργοστασιακή αξία 25.000 ευρώ και πάνω. Πιο αναλυτικά:
4% επί της εργοστασιακής τιμής μέχρι τα 14.000 ευρώ
8% επί της εργοστασιακής τιμής από 14.001 έως και 17.000 ευρώ
20% επί της εργοστασιακής τιμής από 17.001 έως και 20.000 ευρώ
25% επί της εργοστασιακής τιμής από 20.001 έως και 25.000 ευρώ
32% επί της εργοστασιακής τιμής τιμή από 25.000 ευρώ και πάνω
Ένας ακόμα συντελεστής που μπαίνει στην εξίσωση είναι και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, αλλά διαφοροποιημένος συγκριτικά με τα όσα ξέραμε μέχρι τώρα. Έτσι μέχρι τα 100 γρ./χλμ θα υπάρξει μείωση κατά 5%, ενώ δεν αναμένεται καμία διαφοροποίηση από 100 μέχρι 120 γρ./χλμ και αύξηση από 10% για εκπομπές άνω των 120 γρ./χλμ.
-5% για εκπομπές CO2 μέχρι 100 γρ./χλμ
0% για εκπομπές CO2 από 101 – 120 γρ./χλμ
10% για εκπομπές CO2 από 121 – 140 γρ./χλμ
20% για εκπομπές CO2 από 141 – 160 γρ./χλμ
30% για εκπομπές CO2 από 161 – 180 γρ./χλμ
40% για εκπομπές CO2 από 181 – 200 γρ./χλμ
60% για εκπομπές CO2 από 201 – 250 γρ./χλμ
Για αυτοκίνητα με εκπομπές CO2 πάνω από 250 γρ./χλμ, η προσαύξηση στα τέλη ταξινόμησης θα είναι 200%.
http://www.nextdeal.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου