Παρά το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον, τα ελληνικά τρόφιμα ξεχωρίζουν στη διεθνή αγορά επιβεβαιώνοντας το συγκριτικό πλεονέκτημα της Ελλάδας στον αγροδιατροφικό κλάδο.
Επτά αγροτικά προϊόντα βιώνουν ημέρες δόξας στις αγορές του εξωτερικού και κερδίζουν μερίδια έναντι του διεθνούς ανταγωνισμού με «όπλα» την ποιότητα και τις χαμηλότερες τιμές. Σύμφωνα με έκθεση της Εθνικής Τράπεζας, τρία τυποποιημένα και τρία σε χύμα μορφή ελληνικά προϊόντα κατέκτησαν -σύμφωνα με έκθεση της Εθνικής Τράπεζας- τις διεθνείς
αγορές, καταγράφοντας σημαντικές επιδόσεις στον «χάρτη» των εξαγωγών. Την ίδια ώρα, το ελληνικό ελαιόλαδο εδραιώνεται στις ξένες αγορές, με τις εξαγωγές να αυξάνονται με ξέφρενους ρυθμούς.
Ελιές, γιαούρτι και μέλι είναι τρία προϊόντα που σε βάθος δεκαετίας, με όπλο το ισχυρό ελληνικό brand name, κατάφεραν να κερδίσουν μερίδιο αγοράς στη διεθνή αγορά, κατακτώντας το 24% των ελληνικών εξαγωγών τροφίμων. Μήλα, μανταρίνια και φράουλες έγιναν περιζήτητα στο εξωτερικό και κέρδισαν μερίδια αγοράς με όπλο τις πολύ χαμηλές τιμές, κατέχοντας το 12% των ελληνικών εξαγωγών τροφίμων.
http://www.ethnos.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου