Σάββατο 18 Απριλίου 2015

ΤΙΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΩΝ ΤΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ ΖΗΤΗΣΕ Ο ΚΟΥΡΟΥΜΠΛΗΣ


Την παραίτηση των προέδρων, των αναπληρωτών τους και των μελών των Διοικητικών Συμβουλίων όλων των δημοσίων νοσοκομείων της χώρας, ζήτησε εγγράφως ο υπουργός Υγείας, Παναγιώτης Κουρουμπλής.
Η κίνηση αυτή έχει δυσαρεστήσει αρκετούς διοικητές, ενώ σε άλλους έχει προκαλέσει έκπληξη, αφού βάσει νόμου οι διοικητές και οι αναπληρωτές τους επιλέγονται από την Επιτροπή Αξιολόγησης Διοικητών ΕΣΥ.
Η θητεία τους είναι τριετής και στην πλειονότητά τους έχουν υπογράψει σύμβαση έως το Δεκέμβριο του 2016.
Αυτό σημαίνει ότι η σύμβασή τους λύεται αζημίως μόνο σε μία περίπτωση: αν κριθούν ακατάλληλοι. Και σε αυτή την περίπτωση όμως, η αντικατάστασή τους γίνεται μέσα από τη λίστα των επιλαχόντων που έχει επιλέξει η αρμόδια Επιτροπή.


http://kartesios.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ανταγωνιστικότητα: Στάσιμη η Ελλάδα, χαμηλές επιδόσεις σε κράτος, υποδομές και επιχειρηματικό περιβάλλον

Παρά τους υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης των τελευταίων ετών και τη βελτίωση βασικών δημοσιονομικών δεικτών, η Ελλάδα εξακολουθεί να δυσκολεύεται...