Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2014

Καλός καγαθός σύμφωνα με το τι ψηφίζει κανείς;


Προφανώς υπάρχουν καλοί και κακοί άνθρωποι, όπως υπάρχουν καλοί και κακοί γιατροί, δικηγόροι, βουλευτές, επαγγελματίες.

Καλοί όμως και κακοί έλληνες είναι δύσκολο να πω ότι υπάρχουν διότι δεν είναι διακριτή ή κοινά αποδεκτή η διαχωριστική γραμμή ή ο καθένας ορίζει διαφορετικά το κριτήριο κατηγοριοποίησης.

Επειδή ο – για μένα – καλός έλληνας είναι για άλλους κακός έλληνας και vice versa νομίζω ότι είναι σοφότερον να μην χρησιμοποιούμε διχαστικούς όρους και να υιοθετούμε εκφράσεις του τύπου: «Αυτός μ’ αρέσει γιατί μου μοιάζει.. τον πάω γιατί ταιριάζουμε...» κ.ο.κ.

Το «όμοιος ομοίω..» είναι ειλικρινέστερο από το «όποιος δεν είναι μαζί μου θεωρείται εχθρός μου».

Η Ελλάδα της κρίσης δεν αντέχει άλλες διαιρέσεις και αφαιρέσεις. Καιρός για προσθέσεις και πολλαπλασιασμούς. Αυτή είναι η πρώτη προϋπόθεση για ανάπτυξη και κοινωνική συνοχή.
http://tvxs.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ανταγωνιστικότητα: Στάσιμη η Ελλάδα, χαμηλές επιδόσεις σε κράτος, υποδομές και επιχειρηματικό περιβάλλον

Παρά τους υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης των τελευταίων ετών και τη βελτίωση βασικών δημοσιονομικών δεικτών, η Ελλάδα εξακολουθεί να δυσκολεύεται...