Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2014

Όταν η έγκριση "χτίζει" εμείς καμαρώνουμε ..


Του Γιώργου Φλωρίδη

Το 2003 δέχτηκα στο γραφείο μου στο Υπουργείο Οικονομικών επίσκεψη από τον τότε Πρόεδρο της Ακαδημίας Αθηνών Καθηγητή κ. Γρηγόρη Σκαλκέα. Μου είπε ότι η Ακαδημία Αθηνών θα ήθελε να παραδώσει κάποια στιγμή στους Έλληνες ένα σημαντικό χρηστικό λεξικό της Νεοελληνικής Γλώσσας και ότι υπήρχε μια σημαντική ομάδα επιστημόνων που εργαζόταν για το σκοπό αυτό, αλλά δεν υπήρχαν χρήματα να προχωρήσει και να ολοκληρώσει το έργο της. Μου ανέφερε τον προϋπολογισμό του έργου. Τα χρήματα ήταν αρκετά, αλλά ένιωθα ότι επρόκειτο για κάτι σημαντικό για τον Ελληνισμό. Συνεννοήθηκα με το Υπουργείο Παιδείας και ενέκρινα την καταβολή του αναγκαίου ποσού. Την περασμένη Δευτέρα, παραμονή της Εθνικής Επετείου, έντεκα χρόνια μετά από εκείνη τη συνάντηση, δέχτηκα ένα τηλεφώνημα από τον κ. Σκαλκέα που μου είπε το ευχάριστο νέο: το χρηστικό λεξικό της Ακαδημίας Αθηνών ήταν έτοιμο και ζητούσε τη διεύθυνσή μου να μου το στείλει. Σήμερα το πήρα στα χέρια μου. Συγκίνηση. Από τις μικρές χαρές της συμμετοχής στην πολιτική.

http://enarxikospolitis.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άρχισε η υποβολή των φορολογικών δηλώσεων – Αυτόματη η διαδικασία για μισθωτούς και συνταξιούχους

Τις φορολογικές δηλώσεις για τα εισοδήματα που αποκτήθηκαν το 2023 άρχισε να «υποδέχεται» από χθες το βράδυ και μέχρι τις 26 Ιουλίου το taxi...