…Σας ξάφνιασα με τον τίτλο;
Να διευκρινίσω λοιπόν δύο πράγματα:
Πρώτον, για όσους δεν με γνωρίζουν, ότι δεν δέχομαι καν την εννοιολογική νομιμότητα της λέξης “λαθρομετανάστης”. Κανείς άνθρωπος δεν είναι λαθραίος, πόσο μάλλον όλοι αυτοί οι δυστυχισμένοι οικονομικοί ή πολιτικοί πρόσφυγες (ιδού η σωστή ορολογία) που άμεσα (πόλεμος) ή έμμεσα (πείνα) ξεριζώθηκαν από τις πατρίδες τους για να στοιβαχθούν στην άλλη άκρη του κόσμου σε φρικιαστικά νεοναζιστικά στρατόπεδα συγκέντρωσης, να δουλεύουν σαν δούλοι κάνοντας πλούσιους ρατσιστές νοικοκυραίους, να αντιμετωπίζονται συλλογικά ως εγκληματίες από μια κοινωνία συμπλεγματικών αμόρφωτων τουρκομπαρόκ ελληναράδων, και στη χειρότερη (;;) να ανατινάζονται από νάρκες στα σύνορα απώθησης του Άλλου ή να πνίγονται ομαδικά στα “mare nostrum” νερά της συλλογικής μας βάφτισης στο Κτήνος και την Ύβρη.
Δεύτερον, ότι το συγκεκριμένο άρθρο είναι σαρκαστικό, και ως τέτοιο πρέπει να
αναγνωσθεί. Βέβαια, μέσω του σαρκασμού, δεν κρύβω ότι θα προσπαθήσω να αποδομήσω το ύστατο (κάλπικο φυσικά) κοινωνικό παραπέτασμα των χρυσαυγιτών, που όμως “παρασέρνει” (κατά το “τραβάτε με κι ας κλαίω”) πλείστους όσους φωνασκούντες ψευτοπατριώτες στην αγκαλιά αυτής της εγκληματικής νεοναζιστικής οργάνωσης, και συνοψίζεται στην ακόλουθη φράση την οποία όλοι οι απεγνωσμένα αναζητούντες (ειδικά τις τελευταίες μέρες) δικαιολογίες για τα αδικαιολόγητα ξεστομίζουν ύπουλα προς κάθε κατεύθυνση, όπως οι σουπιές το μελάνι:
«Έλα μωρέ, οι χρυσαυγίτες “είναι ό,τι είναι”, αλλά τουλάχιστον …αγαπάνε την Ελλάδα (!!!)»
Όπου βέβαια σχεδόν αυτόματα αυτή η φράση εξυπακούει (μέσα στη διεστραμμένη συνειρμική ανάδραση του μυαλού τους) την υποτιθέμενη συμπληρωματική της: «Και για αυτό δεν θέλουν εδώ τους ξένους!»
.
.
“Η αλήθεια είναι απλή και ο λόγος της ακόμα πιο απλός.”
Ευριπίδης.
Ευριπίδης.
Χχχμμμ… Αφού είναι έτσι, λέω να μην αναλωθώ σε πολλές-πολλές αναλύσεις.
Δεν θα μπω λοιπόν καθόλου στον κόπο της “υπαρξιακής” απόπειρας νοηματοδότησης του “ξένου” και του “οικείου”. Ούτε θα προβληματιστώ αν οι δύο αυτές έννοιες “αυτο-” ή “ετερο-” προσδιορίζονται, αν λιγουρεύονται αντιθετικούς πόλους ή ζητιανεύουν όψεις ίδιου νομίσματος.
Ούτε καν με ευθύνη ποιών ανθρώπων, ποιών συμφερόντων, ποιας κοινωνικής τάξης ή ποιών “δημοκρατικών” πολιτικών φορέων ερμηνεύονται κατά τον έναν τρόπο ή τον άλλον.
Ούτε καν με ευθύνη ποιών ανθρώπων, ποιών συμφερόντων, ποιας κοινωνικής τάξης ή ποιών “δημοκρατικών” πολιτικών φορέων ερμηνεύονται κατά τον έναν τρόπο ή τον άλλον.
“Οι άνθρωποι αυτοί ήσαν μια κάποια λύσις”.
Ναι, γνωστό, Καβάφης.
Ναι, γνωστό, Καβάφης.
Κρατάω τον λόγο μου: Δεν παρασυρθώ σε κάποια ιδεολογικο-φιλοσοφική προσέγγιση του θέματος.
.
.
Επίσης δεν θα εξετάσω το σε ποια κυριαρχική αφήγηση για τις αποδεκτές αναπαραστάσεις του “ανήκειν” μάς μουλιάζουν μαζικά (και σε όλους τους τομείς) από τριών χρονών. Ούτε τι κατασκευάζει, ως άμυνα στο Χάος, το συλλογικό φαντασιακό μας. Ούτε καν αν το μπόλιασμα με το διαφορετικό αναζωογονεί ό,τι διψά να αναζωογονηθεί και σκοτώνει ό,τι αξίζει ούτως ή άλλως να πεθάνει.
“Αν η θεωρία της σχετικότητας αποδειχτεί πετυχημένη, οι Γερμανοί θα με πουν Γερμανό και οι Γάλλοι πολίτη του κόσμου. Αν η θεωρία της σχετικότητας αποδειχτεί λάθος, τότε οι Γάλλοι θα με πουν Γερμανό και οι Γερμανοί Εβραίο”.
Αλβέρτος Αϊνστάιν.
Αλβέρτος Αϊνστάιν.
Προσπερνάμε άρα και την κοινωνικο-πολιτική προσέγγιση.
.
.
Ακόμα, δεν θα προσπαθήσω να πείσω κανέναν για το ότι η εθνική ταυτότητα είναι πολιτισμικό και όχι βιολογικό φαινόμενο. Όπως και να έχει, τα συντριπτικά υπέρ αυτού επιστημονικά συμπεράσματα της βιολογίας, της εθνολογίας, της ανθρωπολογίας, της ιστορίας και ενός σκασμού λοιπών επικουρικών επιστημονικών πεδίων απλώς δεν είναι διαπραγματεύσιμα.
Και αν η νεωτερικότητα γεννά έθνη ως (φεουδαρχικές) αιρέσεις, η μετανεωτερικότητα μπορεί κάλλιστα να τα σκοτώσει ως (καπιταλιστικές) προκαταλήψεις.
Και αν η νεωτερικότητα γεννά έθνη ως (φεουδαρχικές) αιρέσεις, η μετανεωτερικότητα μπορεί κάλλιστα να τα σκοτώσει ως (καπιταλιστικές) προκαταλήψεις.
“Μόνη πατρίδα τα παιδικά μας χρόνια”.
Τοίχος στα Εξάρχεια.
Τοίχος στα Εξάρχεια.
Για κοίτα… φεύγει από το μενού και η εθνο-βιολογική προσέγγιση.
.
.
«Ναι, αλλά οι ξένοι μας παίρνουν τις δουλειές.»
Έτσι δεν είναι;
Έτσι δεν είναι;
Ναι, ναι, έτσι είναι, μας τις παίρνουν.
- Τις δουλειές που δεν θέλουμε και δεν πάμε να κάνουμε.
- Τις δουλειές που το κράτος, ως πιστός υπηρέτης των αφεντικών, ΕΠΙΔΟΤΗΣΕ με το να κρατάει τους μετανάστες στην παρανομία ρίχνοντας το κόστος εργασίας (ούτε δικαιώματα, ούτε συνδικάτα, ούτε ένσημα, ούτε ωράριο, ούτε ρεπό ή άδεια, ούτε τρόπος να βρεις το δίκιο σου).
- Τις δουλειές που νομίζουμε (μέσα στην άβυσσο της άγνοιάς μας ακόμα και για την αλφαβήτα της πολιτικής οικονομίας) ότι είναι σαν τις μουσικές καρέκλες, δηλαδή σταθερές σε αριθμό μέσα σε μια κοινωνία, ανεξαρτήτως του πληθυσμού αυτής.
► Άσχετο αν σε αυτή την περίπτωση θα έπρεπε να αντιμετωπίζουμε την υπογεννητικότητα σαν λύση, αφού αν γεννάμε αυξάνεται ο αριθμός των …ανέργων.
► Άσχετο αν σε αυτή την περίπτωση η Κίνα και η Ινδία (αν θέσουμε τη δική μας ανεργία στο προμνημονιακό 10%, και με εργατικό δυναμικό το 36% του συνολικού πληθυσμού των 11 εκατομμυρίων) θα έπρεπε να έχουν αντίστοιχα ανεργία 46,5% και 79,5%: η Κίνα είναι 1,68 φορές πιο πυκνοκατοικημένη από την Ελλάδα, δηλαδή σαν να ήμασταν εμείς 18,5 εκατομμύρια, και η Ινδία 4,4 (!!) φορές, σαν να ήμασταν εμείς 48,4 εκατομμύρια.
► Άσχετο αν σε αυτή την περίπτωση αδυνατούμε να καταλάβουμε ότι ένας μετανάστης (όταν είναι νόμιμα ενταγμένος στο κοινωνικό σύνολο και παραγωγικό κομμάτι αυτού) όχι μόνο δεν αποτελεί “πλεονάζοντα πληθυσμό”, αλλά, ακριβώς όπως και οποιοσδήποτε άλλος πολίτης, ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (για αυτό άλλωστε η Κίνα και η Ινδία δεν έχουν αθροιστικά 585 εκατομμύρια ανέργους!!), αφού αυξάνει των κύκλο εργασιών της κοινωνίας: Δεν στεγάζεται ο μετανάστης (όπως και ο Έλληνας); Δεν τρώει; Δεν ντύνεται; Δεν δημιουργεί άρα νέα αγορά για αυτές του τις ανάγκες (και για χίλιες δυο άλλες), και άρα παραγωγή αγαθών που θα τις καλύψουν, και άρα νέες θέσεις εργασίας;
Δεν είναι αρκετή απόδειξη για αυτό, πέρα από περισπούδαστες οικονομικές αναλύσεις, το γεγονός ότι παρά τη μεγάλη εισροή των μεταναστών (ή μήπως, να πούμε καλύτερα, ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ αυτής), τις τελευταίες δύο δεκαετίες στην Ελλάδα (πριν το μνημόνιο φυσικά) η παραγωγικότητα είχε κάνει άλματα και φυσικά συνακόλουθα η ανεργία παρέμενε χαμηλή και ΣΤΑΘΕΡΗ;
Ποιος προκαλεί λοιπόν ανεργία; Ο “Πακιστανός” που μαζεύει τα φρούτα ή ο Σόιμπλε που μαζεύει τους μισθούς και τις συντάξεις μας;
Δεν είναι αρκετή απόδειξη για αυτό, πέρα από περισπούδαστες οικονομικές αναλύσεις, το γεγονός ότι παρά τη μεγάλη εισροή των μεταναστών (ή μήπως, να πούμε καλύτερα, ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ αυτής), τις τελευταίες δύο δεκαετίες στην Ελλάδα (πριν το μνημόνιο φυσικά) η παραγωγικότητα είχε κάνει άλματα και φυσικά συνακόλουθα η ανεργία παρέμενε χαμηλή και ΣΤΑΘΕΡΗ;
Ποιος προκαλεί λοιπόν ανεργία; Ο “Πακιστανός” που μαζεύει τα φρούτα ή ο Σόιμπλε που μαζεύει τους μισθούς και τις συντάξεις μας;
“Money, money, money / always sunny / in the rich man’s world”.
Abba.
Abba.
Ουπς!.. Ενδώσαμε λιγάκι στην οικονομική προσέγγιση.
.
.
«Τσα! Σε πιάσαμε όμως τώρα: Οι ξένοι κλέβουν, βιάζουν, σκοτώνουν. Τι έχεις να μας πεις;»
Έχω να πω… ΕΛΕΟΣ!
- Ας συμβουλευτούμε τα ΕΠΙΣΗΜΑ στατιστικά στοιχεία της αστυνομίας και όχι τον Μπάμπη τον Φτου.
- Ας μάθουμε να ξεχωρίζουμε την εγκληματικότητα από την παραβατικότητα.
- Ας συνυπολογίσουμε στη στατιστική, για να είμαστε δίκαιοι, όλες τις (αμέτρητες) “κοινωνικά ανεκτές” (!!), και άρα συνήθως ακαταδίωκτες, παρανομίες των Ελλήνων “πολιτών” (φοροδιαφυγή, μη καταβολή ενσήμων / υπερωριών / μισθών (!!) σε υπαλλήλους, αυθαίρετες δομήσεις ΠΑΝΤΟΥ, μίζες-ρεμούλες-λοβιτούρες παντός τύπου, παράτυποι διορισμοί στο δημόσιο, παράνομη ρύπανση κάθε είδους και με κάθε τρόπο όπου σταθούν κι όπου βρεθούν, σιωπηρή και ακατάγγελτη ενδοοικογενειακή βία, συνενοχή – ως πελάτες – στο εμπόριο “λευκής” σάρκας, δεν έχει τέλος η λίστα και σταματάω γιατί βαρέθηκα).
- Ας συνυπολογίσουμε στη στατιστική, για να είμαστε …γαλαντόμοι, ΜΟΝΟ τις σχετικές με τους μετανάστες “κοινωνικά ανεκτές” (!!), και βέβαια ΠΑΝΤΑ ακαταδίωκτες, παρανομίες του ελληνικού κράτους (απαγωγές και αποθηκεύσεις ανθρώπων σε στρατόπεδα συγκέντρωσης, μη απόδοση ελληνικής ιθαγένειας – επειδή έτσι μας γουστάρει – στα παιδιά που γεννιούνται και μεγαλώνουν εδώ, συλλήψεις, ξύλο, ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΡΙΑ, βία, βία, βία) αλλά και του ελληνικού παρακράτους (ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ – σας φτάνει;)
- Τέλος, ας λάβουμε υπ’ όψιν μας τη σχιζοφρενική πολιτική της ελληνικής πολιτείας, η οποία όχι μόνο αρνείται να νομιμοποιήσει όσους μετανάστες ζούνε μόνιμα εδώ, αλλά βάσει του “Δουβλίνο ΙΙ” αρνείται και να …αφήσει τους υπόλοιπους να φύγουν (!!), καταδικάζοντάς τους (μια και αυτοί δεν ενδιαφέρονται καθόλου να ενσωματωθούν σε μια κοινωνία που βλέπουν απλά ως ενδιάμεση στάση στο ταξίδι τους) σε μια ζωή εντελώς έξω από τον κοινωνικό ιστό, και μακριά από κάθε παραγωγικότητα, ελπίδα, (αυτο)έλεγχο ή αίσθηση κανονικότητας. Και ΠΡΟΦΑΝΩΣ αυξάνοντάς τους έτσι δραματικά τις πιθανότητες να παρανομήσουν. Τι κάνουν δύο λάθη;
Πάντως όχι ένα σωστό.
Αααχχχ… Πόσα σπίτια αλλάζουν κοψοχρονιά χέρια στον (κάθε) Άγιο Παντελεήμονα…
Αν επιλέξουμε λοιπόν να μην αγνοήσουμε αλλά να συναθροίσουμε όλα τα παραπάνω, το τελικό στατιστικό αποτέλεσμα θα μας εκπλήξει. Δεν αντιλέγω φυσικά (για να προλάβω όσους ίσως πουν ότι με στατιστικά μαγειρέματα κάποιος μπορεί να αποδείξει ό,τι θέλει) πως παρόλα αυτά, σε συγκεκριμένες μορφές παράνομης δραστηριότητας (πορνεία, ναρκωτικά), παρατηρούνται διακριτώς αυξημένα (αλλά πάντως όχι τόσο όσο οι περισσότεροι λόγω της προπαγάνδας των ΜΜΕ νομίζουν) ποσοστά εγκληματικότητας μεταξύ των αλλοδαπών. Σωστά;
Η απάντηση είναι ότι συγκριτικά με το ΣΥΝΟΛΟ του Ελληνικού πληθυσμού, ναι, παρατηρούνται. Όπως όμως παρατηρούνται και αυξημένα ποσοστά εγκληματικότητας μεταξύ ΜΟΝΟ των φτωχών (και πολύ περισσότερο μεταξύ των λούμπεν) Ελλήνων. Η διαφορά λοιπόν είναι ότι οι μετανάστες εντός του Ελλαδικού χώρου ανήκουν σχεδόν όλοι στην εργατική τάξη (και μάλιστα στα κατώτερα στρώματα αυτής, και μάλιστα με τις δυσμενείς συνθήκες που ξέρουμε όλοι), ενώ οι Έλληνες όχι. Σωστή στατιστική ανάλυση όμως προκύπτει μόνο αν συγκρίνουμε ομοειδή πράγματα. Αλλιώς, ας προσθέσουμε στη σύγκριση τους προνομιούχους ή έστω τους (…προφανώς!) ΝΟΜΙΜΟΥΣ απλούς εργαζόμενους “Αλβανούς ή Πακιστανούς” που ζουν στις πατρίδες τους: Πόση ηρωίνη πουλάει ένας γυναικολόγος στα Τίρανα; Πόσες βίζιτες κάνει μια δασκάλα στο Ισλαμαμπάντ;
Αν χάσουμε τα “ταξικά γυαλιά μας”, που λέει και εκείνο το “παλιομοδίτικο” τραγούδι, δεν θα μπορέσουμε να δούμε ποτέ ποια είναι τα βαθύτερα αίτια της εγκληματικότητας. Εκτός αν κάποιος είναι τόσο αφελής ώστε να πιστεύει είτε ότι την κρίση την προκαλέσαμε όλοι, είτε ότι μας επηρεάζει το ίδιο όλους, ανεξαρτήτως κοινωνικής τάξης. Αν όμως δεν είμαστε αφελείς, τότε δεν θα δυσκολευτούμε να καταλάβουμε ότι αναφορικά με τη σχέση εγκληματικότητας και ταξικής πάλης ισχύουν μόνο δύο κανόνες:
Πρώτος κανόνας:
Όσο βαθαίνει η κρίση και εξαθλιώνονται οι πολίτες (ανεξάρτητα από φυλή, φύλο, χρώμα μαλλιών, αγαπημένο είδος μουσικής ή οποιοδήποτε άλλο επιμέρους χαρακτηριστικό), τόσο θα αυξάνεται η εγκληματικότητα. Και το αντίστροφο.
Όσο βαθαίνει η κρίση και εξαθλιώνονται οι πολίτες (ανεξάρτητα από φυλή, φύλο, χρώμα μαλλιών, αγαπημένο είδος μουσικής ή οποιοδήποτε άλλο επιμέρους χαρακτηριστικό), τόσο θα αυξάνεται η εγκληματικότητα. Και το αντίστροφο.
Δεύτερος κανόνας:
Ισχύει πάντα ο κανόνας Νο 1.
Ισχύει πάντα ο κανόνας Νο 1.
Τόσο απλά.
Όσο για την (διασκεδαστικά αφελή, σε σημείο που ξεθυμαίνει η ίδια της η προβοκάτσια) συχνή αντερώτηση «γιατί δεν μας λες όμως τι να κάνουμε με τους αλλοδαπούς εγκληματίες; …εεεε;», τι στην ευχή περιμένει να ακούσει κάποιος για απάντηση;Είναι δυνατόν η άποψη οποιουδήποτε να είναι “στήστε τους ανδριάντα στην πλατεία”;
ΠΡΟΦΑΝΩΣ, όσοι (ανεξαρτήτως εθνικότητας) διαπράττουν εγκλήματα, πρέπει να αποδίδονται στην δικαιοσύνη και, μακριά από αυτοδικίες και αντεκδικήσεις, να ΣΩΦΡΟΝΙΖΟΝΤΑΙ (επιμόρφωση, ψυχολογική παρακολούθηση, προγράμματα εργασίας και επανένταξης), για όσο αυτό είναι αναγκαίο, σε περιβάλλον στέρησης της ελευθερίας τους (και όχι βασανισμού, εξευτελισμού ή εξανδραποδισμού τους). Κατάκτηση του νομικού πολιτισμού των ανθρώπων από την εποχή του Διαφωτισμού.
Πόσο “Λόλα να ένα μήλο” πια;
ΠΡΟΦΑΝΩΣ, όσοι (ανεξαρτήτως εθνικότητας) διαπράττουν εγκλήματα, πρέπει να αποδίδονται στην δικαιοσύνη και, μακριά από αυτοδικίες και αντεκδικήσεις, να ΣΩΦΡΟΝΙΖΟΝΤΑΙ (επιμόρφωση, ψυχολογική παρακολούθηση, προγράμματα εργασίας και επανένταξης), για όσο αυτό είναι αναγκαίο, σε περιβάλλον στέρησης της ελευθερίας τους (και όχι βασανισμού, εξευτελισμού ή εξανδραποδισμού τους). Κατάκτηση του νομικού πολιτισμού των ανθρώπων από την εποχή του Διαφωτισμού.
Πόσο “Λόλα να ένα μήλο” πια;
“Νόμος πονηρός ανομίαν παρεισφέρει”.
Μένανδρος
Μένανδρος
(Πονηρό κλείσιμο ματιού προς τους αναγνώστες): Μάλλον σταθήκαμε αρκετά στη “νομική” προσέγγιση.
.
.
Τέλος, κι εδώ θα μιλήσω καθαρά σε προσωπικό επίπεδο, ως επίδοξος θιασώτης (στο μέτρο που κατανοώ) του διαλεκτικού ορθολογισμού, και άρα υπέρμαχος (στο μέτρο που αντέχω) της παραδόξως θυμικής εξομολόγησης ότι τα χνάρια από τις Αφρικανικές σαβάνες ως τον διαστημικό σταθμό MIR πλέκουν τον μόνο τρόπο προσευχής στον οποίο αξίζει να συστηθούμε, προφανώς θα αδιαφορήσω πλήρως για τη “δικιά τους” θρησκεία, για τη “δικιά μας” θρησκεία, όπως και για κάθε θρησκεία (ή για οποιαδήποτε άλλη ιλαροτραγική δεισιδαιμονία).
(Ειρήσθω εν παρόδω, να σημειώσω πάντως ότι πιστεύω πως δεν πρέπει να αδιαφορούμε καθόλου όταν η – όποια – θρησκεία χρησιμεύει ως άλλοθι ή ως κουκούλα για φριχτά εγκλήματα όπως η παιδεραστία, η κλειτοριδεκτομή ή τα πογκρόμ που αυτοανακηρυχθέντες “περιούσιοι λαοί” ασκούν σε άλλους. Έτερον εκάτερον).
(Ειρήσθω εν παρόδω, να σημειώσω πάντως ότι πιστεύω πως δεν πρέπει να αδιαφορούμε καθόλου όταν η – όποια – θρησκεία χρησιμεύει ως άλλοθι ή ως κουκούλα για φριχτά εγκλήματα όπως η παιδεραστία, η κλειτοριδεκτομή ή τα πογκρόμ που αυτοανακηρυχθέντες “περιούσιοι λαοί” ασκούν σε άλλους. Έτερον εκάτερον).
“...το όπιο των λαών... μπλα μπλα...”
Εεεεε, Μαρξ βρε, σε τα μας τώρα;
Εεεεε, Μαρξ βρε, σε τα μας τώρα;
Να, ορίστε, τη θρησκευτική προσέγγιση την ξεπετάξαμε στα γρήγορα…
.
.
Οπότε, μετά από τόσα “γύρω-γύρω όλοι”, πού θέλει να καταλήξει το παρόν κείμενο; Και τι μαρτυράει ο τίτλος του;
Εξηγούμαι λοιπόν:
Εξηγούμαι λοιπόν:
Στο κείμενο που διαβάζετε, ο τελικός μου στόχος είναι να ανοίξω, με θέμα τους “λαθρομετανάστες”, έναν φανταστικό διάλογο με έναν τυπικό (ακρο)δεξιό, ρατσιστή, εθνικιστή, φασίστα, ναζιστή, χρυσαυγίτη, με ένα σκατόψυχο τέρας βρε αδερφέ…
…Όπως είναι μισό εκατομμύριο (!!!) και βάλε “συμπατριώτες” μας, από αυτούς τους “αγανακτισμένους” που δήθεν παραπλανήθηκαν μέσα στην οργή τους και ψήφισαν τη χρυσή αυγή αλλά δεν είναι φασίστες…
Λες και η οργή έρχεται στον άνθρωπο μαζί με τη νοητική υστέρηση ή την αμνησία.
Λες και η οργή έρχεται στον άνθρωπο μαζί με τη νοητική υστέρηση ή την αμνησία.
Μούφα “spoil alert” λοιπόν προς τους στρουθοκαμηλιστές του καθωσπρεπισμού που φοβούνται τον εθνικό μας καθρέφτη: Αυτοί οι άνθρωποι ήξεραν πολύ καλά τι ψήφιζαν. Απόδειξη ότι μετά τη δολοφονία του “Πακιστανού” πέρυσι στα Πετράλωνα το ποσοστό των ναζιστών ανέβηκε (!!!), και χρειάστηκε η δολοφονία ενός “Έλληνα” για να πέσει, και μάλιστα μόνο δυόμισι μονάδες… Υπάρχει άραγε πάτος σε αυτόν τον οχετό των “φιλήσυχων φασιστόμουτρων” κυρ-Παντελήδων και κυρα-Κατίνων;
Ένας θεός (τους) ξέρει…
Ένας θεός (τους) ξέρει…
.
.
Αλλά ας μην ξεφεύγουμε από το θέμα μας.
Φανταστικός διάλογος με έναν χρυσαυγίτη λοιπόν, ώστε να καταπέσει και ο τελευταίος ανόητος μύθος που υποτίθεται πως απέμεινε για να τους ξεβρωμίζει: Δηλαδή ότι “ε, τουλάχιστον οι χρυσαυγίτες είναι πατριώτες”.
Μπα, δεν είναι.
Χρησιμοποιώντας μάλιστα τη ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ορολογία και κοσμοαντίληψη, μία λέξη μόνο τους ταιριάζει:
ΕΘΝΟΠΡΟΔΟΤΕΣ.
ΕΘΝΟΠΡΟΔΟΤΕΣ.
Και ιδού η απόδειξη:
Ας πούμε ότι, μόνο και μόνο για τις ανάγκες του διαλόγου που θέλουμε να αναπαραστήσουμε, δεχόμαστε την έννοια του “λαθρο”μετανάστη. Και ας πούμε (πάντα για τις ανάγκες αυτές, μην …παρεξηγηθώ από κανέναν) ότι οι λεγόμενοι λαθρομετανάστες είναι “κακό πράμα”. Οκ;
«Πότε όμως οι λαθρομετανάστες είναι πιο “κακό πράμα”; Όταν είναι λίγοι ή όταν είναι πολλοί;»
«Ε, θέλει και ερώτημα;» θα απαντήσει (προφανώς) ένας χρυσαυγίτης. «Όσο περισσότεροι τόσο το χειρότερο.»
«Ε, θέλει και ερώτημα;» θα απαντήσει (προφανώς) ένας χρυσαυγίτης. «Όσο περισσότεροι τόσο το χειρότερο.»
«Μάλιστα. Και πότε είναι πιο ανεξέλεγκτοι; Όταν είναι ανοργάνωτοι ή όταν είναι οργανωμένοι;»
«Ααααα, πάλι ευκολάκι μου βάζεις. Όταν είναι οργανωμένοι φυσικά. Ανοργάνωτοι είναι εύκολη λεία.»
«Ααααα, πάλι ευκολάκι μου βάζεις. Όταν είναι οργανωμένοι φυσικά. Ανοργάνωτοι είναι εύκολη λεία.»
«Αχά. Και δε μου λες, πότε οι λαθρομετανάστες είναι πιο επικίνδυνοι; Όταν είναι άοπλοι ή όταν οπλοφορούν;»
«Μα είναι δυνατόν να το ρωτάς αυτό; Προφανώς όταν οπλοφορούν!»
«Μα είναι δυνατόν να το ρωτάς αυτό; Προφανώς όταν οπλοφορούν!»
«Ναι, σωστά… Και πότε πρέπει να τους μισούμε περισσότερο; Όταν έρχονται στη χώρα μας με σκοπό να δουλέψουν σε ό,τι σκατοδουλειά τους χώσουμε ή όταν έρχονται να το παίξουν αφεντικά και να μας κάτσουν στο σβέρκο;»
«Πλάκα κάνεις; Θα τους τσακίσουμε ρε αν τολμήσουν κάτι τέτοιο! Φυσικά και στη δεύτερη περίπτωση είναι ακόμα πιο μισητά τα καθήκια.»
«Πλάκα κάνεις; Θα τους τσακίσουμε ρε αν τολμήσουν κάτι τέτοιο! Φυσικά και στη δεύτερη περίπτωση είναι ακόμα πιο μισητά τα καθήκια.»
«Βέβαια, βέβαια. Μόνο που έχω μια τελευταία ερώτηση.»
«Για πες.»
«Ξεχωρίζουμε τους λαθρομετανάστες ανάλογα το χρώμα τους; Θέλω να πω, μισούμε τους Νιγηριανούς αλλά τους Πολωνούς τους αγαπάμε;»
«Είσαι τρελός; Ούτε χρώμα δεν λογαριάζω, ούτε εθνότητα, ούτε τίποτα. Άπαξ και μπήκαν παράνομα στη χώρα μου, που όλοι παράνομοι είναι δηλαδή, και με σκοπό να μείνουν εδώ με το έτσι θέλω, είναι όλοι εχθροί μου! Άσπροι, μαύροι, ξανθοί, μελαχρινοί, όλοι! Μπήκαν στην Ελλάδα χωρίς να τους θέλουμε, για να μείνουν με το ζόρι. Άρα είναι εχθροί! Και φυσικά τους χαρακτηρίζω όλους λαθρομετανάστες. Χωρίς καμία εξαίρεση.»
«Για πες.»
«Ξεχωρίζουμε τους λαθρομετανάστες ανάλογα το χρώμα τους; Θέλω να πω, μισούμε τους Νιγηριανούς αλλά τους Πολωνούς τους αγαπάμε;»
«Είσαι τρελός; Ούτε χρώμα δεν λογαριάζω, ούτε εθνότητα, ούτε τίποτα. Άπαξ και μπήκαν παράνομα στη χώρα μου, που όλοι παράνομοι είναι δηλαδή, και με σκοπό να μείνουν εδώ με το έτσι θέλω, είναι όλοι εχθροί μου! Άσπροι, μαύροι, ξανθοί, μελαχρινοί, όλοι! Μπήκαν στην Ελλάδα χωρίς να τους θέλουμε, για να μείνουν με το ζόρι. Άρα είναι εχθροί! Και φυσικά τους χαρακτηρίζω όλους λαθρομετανάστες. Χωρίς καμία εξαίρεση.»
«Σοβαρά; Και είσαι σίγουρος για αυτά που λες;»
«Ναι, απόλυτα. Γιατί; Με αμφισβητείς;»
«Ναι, απόλυτα. Γιατί; Με αμφισβητείς;»
Ναι ρε κάθαρμα, σε αμφισβητώ.
Σε αμφισβητώ, γιατί στις 6 Απριλίου 1941, εξακόσιες ογδόντα χιλιάδες (δηλαδή ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ, χειρότερο από λίγοι, ε;) Γερμανοί ναζιστές ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ…
…(το επαναλαμβάνω, χρησιμοποιώντας τη ΔΙΚΗ ΣΟΥ “λογική” και τον ορισμό που ΕΣΥ έδωσες μόλις πριν: Λ-Α-Θ-Ρ-Ο-Μ-Ε-Τ-Α-Ν-Α-Σ-Τ-Ε-Σ)…
…ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΙ (χειρότερο από ανοργάνωτοι, ε;) με την ισχυρότερη μορφή επιθετικής οργάνωσης, δηλαδή αποτελούντες τακτικό στρατό, ΠΑΝΟΠΛΟΙ (χειρότερο από άοπλοι, ε;) σαν αστακοί με τα ισχυρότερα όπλα της εποχής τους, εισέβαλλαν στη χώρα μας αποφασισμένοι να μας ΚΑΤΑΚΤΗΣΟΥΝ (χειρότερο από το να πιάσουν πόστα στα φανάρια για να καθαρίζουν τζάμια, ε;)
.
.
Και εσύ χρυσαυγίτη, αυτούς τους ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ, τους πιο επικίνδυνους που μπορούν να υπάρξουν στον κόσμο, που σκότωσαν οχτακόσιες χιλιάδες Έλληνες, που σακάτεψαν άλλους τόσους, που βασάνισαν αμέτρητους ΑΛΗΘΙΝΟΥΣ πατριώτες, αυτούς τους ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ που αιχμαλώτισαν, βίασαν και εκτέλεσαν άμαχες γυναίκες, που ισοπέδωσαν όλες τις υποδομές της Ελλάδας, που εξόντωσαν την παραγωγή της, αυτούς τους ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ που τα εγγόνια τους ακόμα μας χρωστάνε εκατό δισεκατομμύρια ευρώ από όσα μας έκαναν και μας έκλεψαν οι παππούδες τους, που υπέστειλαν την τάχα μου τόσο ιερή για σένα σημαία μας από την Ακρόπολη, που συνέθλιψαν κάτω από τη μπότα τους κάθε έννοια ελευθερίας, ανθρωπιάς και δικαίου, που προκάλεσαν τόσο ανείπωτο πόνο και όλεθρο, αυτούς τους ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ όχι μόνο δεν τους πολεμάς, όχι μόνο τους υποστηρίζεις, αλλά στην κυριολεξία ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΑΣ.
.
.
Προσκυνάς τις ιδέες αυτών των λαθρομεταναστών, τον αρχηγό αυτών των λαθρομεταναστών, τα σύμβολα αυτών των λαθρομεταναστών, τον στρατό αυτών των λαθρομεταναστών και τις αποτρόπαιες σφαγές που έκαναν αιματοκυλώντας τον πλανήτη, και μάλιστα κυρίως τον “δικό τους ζωτικό χώρο” (!!), την Ευρώπη.
Προσκυνάς την “αισθητική” αυτών των λαθρομεταναστών, τα συνθήματα αυτών των λαθρομεταναστών, την προπαγάνδα αυτών των λαθρομεταναστών, και βέβαια το μίσος τους για την ανθρωπότητα και ειδικότερα για την …άρια φυλή: Βλέπεις, οι Γερμανοί ναζιστές λαθρομετανάστες συγκρούστηκαν σε όλον τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο ΜΟΝΟ με “λευκούς” (και ναι, οι Ασκενάζι Εβραίοι είναι “λευκοί”), ενώ για κύριους συμμάχους είχαν τους Γιαπωνέζους: Μπαρμπούτσαλα λοιπόν η όποια “φυλετική ιδεολογία”. Όλα για το συμφέρον και το επαναμοίρασμα εδαφών και πλουτοπαραγωγικών πηγών έγιναν. Μέχρι και εκεί, κορόιδο σε πιάσανε.
Και η λίστα της εθνοπροδοσίας σου, αλλά και της παράνοιάς σου, συνεχίζεται: Προσκυνάς τους ντόπιους συνεργάτες αυτών των λαθρομεταναστών (άλλωστε σε διακριτό ποσοστό κατάγεσαι και βιολογικά από αυτούς), καταθέτεις στεφάνια στα σημεία που σκοτώθηκαν αυτοί οι λαθρομετανάστες ή/και οι ντόπιοι συνεργάτες τους, αρνείσαι το φρικιαστικό ολοκαύτωμα που προκάλεσαν αυτοί οι λαθρομετανάστες ενώ ταυτόχρονα χαίρεσαι που το έκαναν (!!!), θεωρείς αδέρφια σου τους οργανωμένους ιδεολογικούς απογόνους αυτών των λαθρομεταναστών σε όλες τις χώρες της Ευρώπης και ολόκληρου του κόσμου, και γενικά κάνεις οτιδήποτε περνάει από το χέρι σου για να μοιάσεις σε αυτούς τους λαθρομετανάστες.
Να ποιος είσαι.
Να ποιοι είστε.
(Πέρα φυσικά από ρατσιστές, φασίστες, ναζιστές, δολοφονικά σκουλήκια του υποκόσμου και όλα τα υπόλοιπα εμετικά που είστε, αλλά που ακούγονται στα διεστραμμένα αυτιά σας σαν …κοπλιμέντα).
Όμως, σύμφωνα με τη ΔΙΚΗ ΣΑΣ “λογική” (και αυτό είναι το καλύτερο από όλα), η ΔΙΚΗ ΣΑΣ “αλήθεια” σάς χτυπάει εκεί που πονάτε και εκεί που δεν το περιμένατε: Στον ΔΗΘΕΝ πατριωτισμό σας (και μάλιστα όπως ΕΣΕΙΣ τον αντιλαμβάνεστε).
Έκπληξη λοιπόν: Είστε ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΙ. Με …δικά σας λόγια κιόλας.
Προσκυνάτε τους ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΥΣ, τους πιο ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΥΣ, τους πιο ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΟΥΣ, τους πιο ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ που έχουν περάσει ποτέ από την Ελλάδα.
Καταλάβατε ΖΩΑ;
Τόσο πατριώτες είστε.
Όσο τα κόπρανα που ζέχνουν μέσα στο κεφάλι σας.
.
You are an idiot it is obvious and you are a communist, sorry for English but I have no greek keyboard and I hate to write greeklish, all this is bullshit, poor immigrants...get the ...out of here...
ΑπάντησηΔιαγραφή