Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2018

Μπακογιάννη για Καμμένο: «Τζάμπα μάγκας, προσπαθεί να κρυφτεί πίσω από την ασυλία του»

Επίθεση κατά του υπουργού Εθνικής Άμυνας Πάνου Καμμένου εξαπέλυσε η βουλευτής της ΝΔ, Ντόρα Μπακογιάννη, που έκανε λόγο για «τζάμπα μάγκα», που «προσπαθεί εκ νέου πίσω από την ασυλία του». 
Στην ανακοίνωση που εξέδωσε, η κυρία Μπακογιάννη εξηγεί προσέφυγε στη Δικαιοσύνη «καταθέτοντας αγωγή και μήνυση εναντίον του για το χυδαίο και συκοφαντικό tweet που ανέβασε κατά την επίσκεψή μου στην Τουρκία. «Η συμπεριφορά του κ. Καμμένου χαρακτηρίζεται από δειλία,
υποκρισία, φαρισαϊσμό και ψευτομαγκιά», τόνισε η κυρία Μπακογιάννη και καλεί τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ να μην συναινέσουν στην μη άρση της ασυλίας του κ. Καμμένου.
«Προσωπικά, δεν έχω κρυφτεί ποτέ πίσω από την ασυλία μου. Αντίθετα, όταν ετέθη θέμα, ζήτησα από τη βουλή να μου άρει την ασυλία», σημείωσε.
http://www.topontiki.gr/article/300231/mpakogianni-gia-kammeno-tzampa-magkas-prospathei-na-kryftei-piso-apo-tin-asylia-toy

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ανδρουλάκης: «Η επιλογή στο πρόσωπό μου την Κυριακή είναι επιλογή συνέχειας και χρήσιμων αλλαγών» – Τι είπε για την ακύρωση του debate

«Είμαι χαρούμενος γιατί η παράταξή μας έδειξε πολιτικό πολιτισμό, σοβαρότητα, ήθος, ενότητα και νομίζω αυτό πιστώνεται σε όλους τους υποψηφί...