Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2019

Ντόρα: «Έχω ζήσει δικτατορία, σήμερα έχουμε επιβολή νόμου και τάξης»

Μιλώντας στον τηλεοπτικό ΣΚΑΪ, η Ντόρα Μπακογιάννη σχολιάζοντας τις τελευταίες εξελίξεις σχετικά με το πανεπιστημιακό άσυλο, την εισβολή αστυνομικών στο προαύλιο της ΑΣΟΕΕ ενώ στο χώρο είχαν εισέλθει φοιτητές , αλλά και με το πλήθος των καταγγελιών για υπερβολική ή και αναίτια χρήση αστυνομικής βίας κατά πολιτών στην ευρύτερη περιοχή των Εξαρχείων, δήλωσε: 
«Έχω ζήσει τι θα πει αστυνομικό κράτος, έχω ζήσει δικτατορία. Σήμερα που μιλάμε έχουμε επιβολή νόμου και τάξης για να δοθούν περιοχές όπως τα Εξάρχεια πίσω στους κατοίκους τους.»


Έχω ζήσει τι θα πει αστυνομικό κράτος, έχω ζήσει δικτατορία. Σήμερα που μιλάμε έχουμε επιβολή νόμου και τάξης για να δοθούν περιοχές όπως τα Εξάρχεια πίσω στους κατοίκους τους.

34 people are talking about this

Οποιεσδήποτε βάναυσες συμπεριφορές είναι καταδικαστέες, αλλά δεν δέχομαι ότι οι προσπάθειες που κάνουν οι αστυνομικοί να επαναφέρουν την τάξη, να καθαρίσουν τα πανεπιστήμια, είναι εκ των προτέρων βάναυση συμπεριφορά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στις αγορές το Ελληνικό Δημόσιο με 30ετές ομόλογο

Σε νέα έκδοση ομολόγου 30ετούς διάρκειας προχωρά το Ελληνικό Δημόσιο , για πρώτη φορά μετά το 2021, με το μέγεθος της νέας έκδοσης να εκτιμ...