Με προτάσεις απαντά και στο θέμα του Σιδηροδρόμου, όπως άλλωστε σε κάθε μείζον ζήτημα για την χώρα, το ΠΑΣΟΚ – Κίνημα Αλλαγής. Αυτό έκανε χθες ο πρόεδρος του κόμματος, Νίκος Ανδρουλάκης, καταθέτοντας με άρθρο του στο Βήμα πέντε νέες προτάσεις αυτή τη φορά για το μέλλον του ελληνικού Σιδηροδρόμου, στον απόηχο του τραγικού δυστυχήματος στα Τέμπη.
Στοχεύοντας κατά των κυβερνώντων, έκανε λόγο για ‘αμετανόητο τρόπο άσκησης εξουσίας’ εκ μέρους τους και για γύμνια του λεγόμενου ‘επιτελικού κράτους’, ενώ δεν άφησε εκτός κάδρου την προηγούμενη κυβέρνηση. «Μετά τον Αλέξη Τσίπρα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης διαχειρίστηκε το κράτος ως προσωπικό λάφυρο και όχι ως μοχλό ανατροπών υπέρ του γενικού συμφέροντος των πολιτών. Το παρέδωσε σε ένα κλειστό σύστημα ημετέρων και το χρησιμοποίησε ως εφαλτήριο της επικυριαρχίας τους», είπε, παραπέμποντας μεταξύ άλλων στα βιογραφικά όσων διορίστηκαν στις διοικήσεις των δημοσίων οργανισμών και από τις δύο τελευταίες κυβερνήσεις, χωρίς αξιοκρατία.΄
Πήγε δε, ένα βήμα παραπέρα, και τονίζοντας ότι μετά τα Τέμπη, τίποτα δεν μπορεί να είναι το ίδιο, κάτεθεσε πέντε προτάσεις για τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο. Στο άρθρο του, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής παρατηρώντας ότι έξι χρόνια μετά, η πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην ιταλική εταιρεία έχει αποτύχει, προτείνει την προσωρινή επαναφορά της σε κρατικό έλεγχο και την εξεύρεση σύντομα νέου στρατηγικού επενδυτή.
Παρατηρώντας ακόμα ότι η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων ήταν απούσα, ζητά την ανασύστασή της με βάση τα διεθνή πρότυπα και την άμεση εμπλοκή της ΕΕ και του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Σιδηροδρόμων στην παροχή τεχνογνωσίας και εποπτείας, ώστε να ανακτήσει σταδιακά την εμπιστοσύνη του επιβατικού κοινού. Σύμφωνα με το όραμα του Νίκου Ανδρουλάκη, η νέα αυτή Αρχή θα πρέπει να είναι και υπεύθυνη για την εκπαίδευση και πιστοποίηση του προσωπικού του ΟΣΕ, που θα πρέπει να προσλαμβάνεται με βάσει αντικειμενικά κριτήρια και ανάγκες. Όσο για την αξιολόγηση και την αξιοκρατία, τονίζει ότι αυτή πρέπει να είναι προτεραιότητα στην ενίσχυση του ανθρωπίνου δυναμικού του ΟΣΕ. Για αυτό και ζητά η επιλογή των διοικήσεων πρώτα και κύρια να γίνεται με ανοιχτό διαγωνισμό σε ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ. Προτείνει τέλος, να προχωρήσουμε ως χώρα στις απαραίτητες επενδύσεις στο σιδηροδρομικό δίκτυο, μεταξύ άλλων εκσυγχρονίζοντας και αναβαθμίζοντας τον σιδηρόδρομο.
https://www.matrix24.gr/2023/03/pente-protasis-gia-ton-elliniko-sidirodromo/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου