Κυριακή 1 Οκτωβρίου 2017

Της Fraport το κάγκελο !!!! KB

Με αφορμή Γερμανικά δημοσιεύματα που φέρνουν τη Fraport να προτίθεται να διεκδικήσει από το Ελληνικό δημόσιο αποζημίωση 70-100 εκατομμύρια ευρώ μετά λέει από αυτοψία που έκαναν για σπασμένες λάμπες, πόρτες κλπ κλπ (Αυτοί πρώτα «αγόρασαν» και μετά έκαναν αυτοψία;)
Λέω να ξαναθυμηθούμε κάποιους όρους της σύμβασης παραχώρησης (έτσι για να νοιώσουμε λίγη περηφάνια ) :
Αφορά στην παραχώρηση 14 αεροδρομίων της χώρας για 40 χρόνια με συνολικό τίμημα 1,2 δις. (εξ ολοκλήρου θα χρηματοδοτηθεί από Ελληνική τράπεζα με εγγύηση του δημοσίου). Το κράτος θα εγγυάται την παραπέρα χρηματοδότηση της Fraport για τυχόν αναβαθμίσεις στον μηχανολογικό και όχι μόνο εξοπλισμό.
-Η Fraport..
-Έχει τη δυνατότητα να μειώσει το μίσθωμα αν χρειαστούν βελτιωτικά έργα στα αεροδρόμια που αποκτά.
-Έχει την δυνατότητα να αναβάλλει την πληρωμή του μισθώματος για λόγους ανωτέρας βίας η να παρατείνει την διάρκεια της σύμβασης σε περίπτωση που το δημόσιο χρωστά στην Fraport αποζημιώσεις ύψους 5.000.000 ευρώ.
-Απαλλάσσεσαι από την υποχρέωση καταβολής ΕΝΦΙΑ
-Απαλλάσσεται πλήρως από τα δημοτικά τέλη.
-Πέρα από το σπατόσημο που θα εισπράττει στο ακέραιο μπορεί να επιβάλλει και άλλα τέλη (ασφαλείας κλπ) που θα επιβαρύνουν επιπλέον τον επιβάτη.
-Δικαιούται αποζημίωση για αλλαγή νομοθεσίας. Αν π.χ αλλάξουν οι συμβάσεις εργασίας η εταιρία επικαλούμενη πρόσθετες λειτουργικές δαπάνες μπορεί να απαιτήσει αποζημίωση από το δημόσιο.
-Δικαιούται αποζημίωση για ατυχήματα. Όταν κάποιος εργάτης τραυματίζεται θανάσιμα, ενώ δραστηριοποιείται εργολαβικά στο αεροδρόμιο, το δημόσιο θα πληρώνει και θα αποκαθιστά.
-Δικαιούται αποζημίωση απεργίας. («γεγονός ευθύνης δημοσίου») Η Fraport μπορεί να επικαλεστεί διαφυγόντα κέρδη και να ζητήσει αποζημίωση από το κράτος.
-Δικαιούται στην πώληση, «άχρηστων», όσων μεταβιβασθέντων περιουσιακών στοιχείων που δεν την εξυπηρετούν.
-Έχει την δυνατότητα να κλείσει όποιες επιχειρήσεις λειτουργούν στον χώρο των αεροδρομίων με υποχρέωση του κράτους να τις αποζημιώσει.
Το κόστος συντήρησης και αντικατάστασης των μηχανημάτων των αεροδρομίων επιβαρύνει αποκλειστικά το δημόσιο.
Το κόστος μελετών-αδειών βαρύνει αποκλειστικά το δημόσιο.
-Δεν έχει καμία υποχρέωση να κρατήσει το όποιο προσωπικό παρέλαβε (ακόμα και σ αυτούς που θα κρατήσει μπορεί να αλλάξει τους όρους εργασία) και η ευθύνη των αποζημιώσεων ανήκει αποκλειστικά στο δημόσιο.
Τέλος η σύμβαση αυτή υποχρεώνει το κράτος να διευκολύνει με βίζες και άδειες παραμονής τους εκτός ευρωπαϊκής ένωσης υπαλλήλους ,μετά των οικογενειών τους, που προτίθεται να προσλάβει η Fraport. (ξέρετε εργάτες χαμηλού κόστους).
Καμία αναφορά δεν γίνεται για προσλήψεις υπαλλήλων από τους άνεργους αυτής της χώρας.
Και όποιος κατάλαβε κατάλαβε !!!!  Γράφει ο Active Citizen Cris   

koutiblog.eu

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ισχύ αυστηρότερο πλαίσιο για ασφαλή προϊόντα στην ΕΕ

Νέος ευρωπαϊκός κανονισμός για την ασφάλεια των προϊόντων στην Ευρωπαϊκή Ενωση τέθηκε σε ισχύ την προηγούμενη εβδομάδα. Δίνει περισσότερες ε...