Κυριακή 29 Οκτωβρίου 2017

Φωτεινή Βελεσιώτου: Είμαι πάρα πολύ απογοητευμένη από τον ΣΥΡΙΖΑ...

Δεν έχουν τέλος οι «δηλώσεις μεταμέλειας» από πρώην υποστηρικτές του κυβερνώντος κόμματος από τον καλλιτεχνικό χώρο, με τελευταίο παράδειγμα την γνωστή τραγουδίστρια Φωτεινή Βελεσιώτου.
Η κ. Βελεσιώτου που αυτo-προσδιορίστηκε ως ανένταχτη αριστερή, μίλησε στο ραδιόφωνο των «Παραπολιτικών 90,1» και εξομολογήθηκε ότι πίστεψε στις προεκλογικές υποσχέσεις του ΣΥΡΙΖΑ  και τον ψήφισε στις εκλογές του 2015.
«Δυστυχώς είμαι πάρα πολύ απογοητευμένη από όλο αυτό που εισπράττω και παραμένω ανένταχτη. Είχα προσμονές πολλές τις οποίες πραγματικά είδα να χάνονται, ήταν μια μεγάλη ευκαιρία για να αλλάξουν τα πράγματα στην Ελλάδα αλλά τελικά δεν άλλαξαν», είπε η κ. Βελεσιώτου και πρόσθεσε:
«Ευχαριστώ δεν θα πάρω άλλο, νομίζω ότι στις επόμενες εκλογές δεν θα πάω καν να ψηφίσω». Σε ερώτηση μάλιστα για το τι θα έλεγε στον Τσίπρα αν πήγαινε να την
παρακολουθήσει, απάντησε: «Θα του πω ότι είμαι απογοητευμένη πάρα πολύ,  αυτό φαντάζομαι ότι θα το έχει ακούσει και από πάρα πολύ κόσμο, δεν είμαι μόνο εγώ που έχω εισπράξει αυτή την απογοήτευση. Υποσχέθηκαν πάρα πολλά προεκλογικά. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι ήταν ανενημέρωτοι  όταν πήραν τα ηνία της χώρας στα χέρια τους».

https://thecaller.gr/parapolitika/fotini-velesiotou-eimai-para-poly/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άρχισε η υποβολή των φορολογικών δηλώσεων – Αυτόματη η διαδικασία για μισθωτούς και συνταξιούχους

Τις φορολογικές δηλώσεις για τα εισοδήματα που αποκτήθηκαν το 2023 άρχισε να «υποδέχεται» από χθες το βράδυ και μέχρι τις 26 Ιουλίου το taxi...