Πέμπτη 6 Ιουλίου 2017

Να πας και εσύ εθελοντής…

Πριν από δέκα χρόνια η νέα «μεγάλη ιδέα» απαιτούσε εθελοντές που θα εργάζονταν δίπλα στους μετανάστες-σκλάβους που πέθαιναν στα ολυμπιακά έργα.


Πέρασε μια δεκαετία και οι μετανάστες-σκλάβοι της ανάπτυξης μετατράπηκαν σε αποδιοπομπαίους τράγους για την προώθηση του ναζισμού ενώ ο εθελοντισμός τείνει να αντικαταστήσει την μισθωτή εργασία.

Και πάντα στο επίκεντρο η μεγάλη ιδέα, αυτή τη φορά με το πραγματικό της πρόσωπο και την υπουργό τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη να παρουσιάζει βίντεο από τους ολυμπιακούς αγώνες της ναζιστικής Γερμανίας – εκεί όπου αναπτύχθηκε ο εθελοντισμός των στρατοπέδων εργασίας.

Άραγε πόσα από εκείνα τα παιδιά που εργάζονταν σαν εθελοντές το 2004, για τα συμφέροντα
μεγάλων εργολάβων, να είναι σήμερα άνεργοι και να τους καλούν και πάλι να εργαστούν εθελοντικά; Και ακόμη χειρότερα, πόσοι από τους εθελοντές του 2004 να αναγκάστηκαν να γίνουν οικονομικοί μετανάστες σε κάποια άλλη χώρα.

Να πας και εσύ εθελοντής γιατί αν δεν έρθεις μπορεί να σε ψάχνουνε…

Να πας κι εσύ εθελοντής
γιατί αν δεν έρθεις μπορεί να σε ψάχνουνε.
Να πας κι εσύ εθελοντής.
Στου Καλατράβα τον τάφο μας θάβουνε.
Να πας κι εσύ εθελοντής.
Λωτοχαπάκια συσσίτιο μοιράζουνε.
Θα φας κι εσύ εθελοντή.
Μαύρα κοράκια on line μας κοιτάζουνε.

Έναν αιώνα και κάτι τη βγάλαμε ξεροσφύρι,
χωρίς θεών πανηγύρι και τ’ ανθρώπου τ’ αϊσιχτίρι.
»Πωλείται κακομοίρη». Μην πεις σου κλέψαν τη δόξα
μα ξαναβρήκαν χώρο εδώ η μαλακία κι η λόξα.
Σωτήριο έτος 2004 και το τιμάμε.
Γκρεμίζουν, πνίγουν, χτίζουν κι ασταμάτητα μασάνε.
»Μια ευγενική προσφορά των Ολύμπιων θεών’ `.
Βγήκε χρησμός απ’ το μαντείο των αδελφών χωρών.
Σινιέ γεννίτσαροι βγαίνουν για παιδομάζωμα
με όμορφα λόγια για να κρύψουν το μπάλωμα.
Καλλιτεχνάδες και τενόροι τους ψήνουν με λόγια.
Για τους αλήτες σαν κι εμάς θ’ αμολήσουνε μπόγια.
Γιατί ο κοινός νους κι ο θεός Μπους
θα σε κατακεραυνώσουν εάν δεν ακούς.
Θα κάνουν τα βουνά πεδιάδες στρωτές.
Δεν πρέπει τ’ αύριο να μοιάζει με το χθες.
Θα βάλουν όλα τα ποτάμια σε υπόγεια δοχεία.
Τα φτωχικά μας θα γενούν σουπερξενοδοχεία.
Θα μαντρωθούν οι τζογαδόροι όλοι στη φρουτοπία
κι οι αριστεροί μες στη δικιά τους ουτοπία.
Τους οικολόγους θα βάλουν με φορμόλη στη γυάλα
κι αν σε βρούνε μπροστά τους θα σε πάρει η μπάλα.
Δε θα σ’ αφήσουνε χρόνο και τόπο να σκεφτείς.
Για να σωθείς θα πας κι εσύ εθελοντής.
Θα πας;
Θα πάω κι εγώ.
Να πας.
Πάμε.

Να πας κι εσύ…..

Αν δε φορέσεις στο κεφάλι κλαδί ελαίας
μαζί με `μας θα σε καλέσει ο εισαγγελέας.
Θα `χει της νύχτας νονούς και φασιστήρια security.
Δε θ’ αφήσουν γωνιά αφρούρητη.
Του Μέγα Αλέξανδρου οι απόγονοι και του Παλαιολόγου
θα τσιρίζουν για βλακώδη ιδεώδη άνευ λόγου.
Οι αρχαιολάγνοι θα στήσουν ιερές παρτούζες
κι οι θεούσες κατακόμβες σε χαβούζες.
»Κι εσύ θα πας. Το ξέρω θα πας.
Εδώ παπάς, εκεί παπάς.»
Οι παπάδες από εκεί που ήταν στα γόνατα
θα μανατζάρουν ταπεινά τ’ άγια τους χώματα.
Οι αντιφρονούντες θα πάνε διακοπές μ’ επιχορήγηση.
Γλυκιά θα πάρουν οι εργολάβοι εκδίκηση.
Τα δικά σας τα λαμόγια θα τ’ αναβαθμίσουν όλα
μ’ ένα αρχιτέκτονα τρελό Σπανιόλα.
Θα νοικιάζονται ακριβά χέστρες, μπανιέρες και ράντζα.
Πράκτορες και ΣΙΑ θα μας παν κωλοφεράτζα.
Τα `χουν όλα μελετήσει να δουλεύουν για τους λίγους.
Να λες πάλι καλά δεν έχουμε δίδυμους πύργους.
Καναλάρχες κι εκδότες σε θέσεις μάχης.
Κι ό,τι συμβεί βγαλ’ το σκασμό και πάρε να ’χεις.
Αφού ποτέ μου δεν κατάφερα να γίνω αθλητής
για σπάσιμο θα πάω δεθελοντής.

Να πας κι εσύ….


Να πας κι εσύ εθελοντής.
Της Παναγίας τα μάτια μας τάζουνε.
Να πας κι εσύ εθελοντής.
Αφιονισμένα κορμάκια γυμνάζονται.
Να πας κι εσύ εθελοντής.
Την κοινωνία μου!

ΕΘΝΙΚΑΡΑΑΑΑΑΑ!!!



http://info-war.gr/na-pas-ke-esy-ethelontis/
Η απόκοσμη εικόνα ενός αεροσκάφους με φουτουριστικό σχεδιασμό ξεχωρίζει ανάμεσα στα εκθέματα του Μουσείου Πολεμικής Αεροπορίας στη Ρωσία. Πρόκειται για ένα αεροπλάνο που κατασκευάστηκε κατά τη διάρκεια του Ψυχρού Πολέμου. Αποτελεί ακραίο παράδειγμα της περιόδου που οι δύο υπερδυνάμεις ανταγωνίζονταν στα εξοπλιστικά προγράμματα και όλες οι ιδέες ακούγονταν όσο εξωφρενικές και αν ήταν. Το αεροσκάφος είναι το Bartini Beriev VVA-14 και πήρε το όνομά του από τον μηχανικό και σχεδιαστή Ρόμπερτ Μπαρτίνι. Ο Ιταλός είχε ενταχθεί το 1921 στο Κομμουνιστικό Κόμμα της Ιταλίας, από την οποία έφυγε το 1923 όταν ανέλαβαν την εξουσία οι φασίστες και πήγε στη Σοβιετική Ένωση, όπου δραστηριοποιήθηκε ως μηχανικός αεροσκαφών. Το Bartini Beriev VVA-14 στο μουσείο πολεμικής αεροπορίας στη Ρωσία Η Σοβιετική Ένωση ανέθεσε στον Μπαρτίνι την κατασκευή ενός αεροσκάφους το οποίο να μπορεί να αντιμετωπίσει τους αμερικανικούς υποβρύχιους πυραύλους «πολάρις». Ο Μπαρτίνι το κατασκεύασε σε τρεις φάσεις. Αφού ανέλυσε τις θεμελιώδεις αρχές της αεροδυναμικής, αρχικά τοποθέτησε άκαμπτους πλωτήρες. Στη συνέχεια τους αντικατέστησε με πλευρικούς πλωτήρες, τους οποίους τοποθέτησε στα άκρα του πτερυγίου. Το αεροσκάφος είχε τη δυνατότητα να απογειώνεται από τη θάλασσα Στη συνέχεια χρησιμοποίησε δύο κινητήρες, τους οποίους τοποθέτησε κάτω από τα πτερύγια. Στο τέλος πρόσθεσε στο σκάφος ειδικό εξοπλισμό, ώστε να απογειώνεται και να προσγειώνεται κάθετα και με μαγνητικούς ανιχνευτές. Τον Σεπτέμβριο 1972 το αεροσκάφος VVA-14 έκανε την πρώτη του πτήση. Παρόλο που είχε γιγαντιαίο μέγεθος, μπορούσε να μεταφέρει μόλις τρία μέλη πληρώματος. Είχε τη δυνατότητα να απογειώνεται από τη θάλασσα και να πετάει σε μικρή απόσταση από το νερό. Έφτανε μέγιστη ταχύτητα τα 760 χιλιόμετρα την ώρα και πετούσε σε μεγάλο υψόμετρο, μέχρι 32.οοο πόδια. Στις δοκιμές παρουσιάστηκαν ορισμένα τεχνικά προβλήματα και αφού έγιναν κάποιες επιδιορθώσεις, το αεροσκάφος έκανε τις πρώτες τους πτήσεις. Ωστόσο, τα συχνά προβλήματα και ο θάνατος του Μπαρτίνι το καθήλωσαν στο έδαφος. Συνολικά πραγματοποίησε 107 πτήσεις συνολικού χρόνου 103 ωρών. Το 1987 το μοναδικό αεροσκάφος που είχε μείνει σε λειτουργία μεταφέρθηκε στο Μουσείο Πολεμικής Αεροπορίας της Ρωσίας, όπου εκτίθεται μέχρι σήμερα....

Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.mixanitouxronou.gr/to-tromero-ydroplano-ton-sovietikon-pou-antimetopize-tous-ypovryxious-pyravlous-ton-amerikanon-ekane-katheti-apogeiosi-kai-efthane-taxytita-760-xiliometra-tin-ora/
Η απόκοσμη εικόνα ενός αεροσκάφους με φουτουριστικό σχεδιασμό ξεχωρίζει ανάμεσα στα εκθέματα του Μουσείου Πολεμικής Αεροπορίας στη Ρωσία. Πρόκειται για ένα αεροπλάνο που κατασκευάστηκε κατά τη διάρκεια του Ψυχρού Πολέμου. Αποτελεί ακραίο παράδειγμα της περιόδου που οι δύο υπερδυνάμεις ανταγωνίζονταν στα εξοπλιστικά προγράμματα και όλες οι ιδέες ακούγονταν όσο εξωφρενικές και αν ήταν. Το αεροσκάφος είναι το Bartini Beriev VVA-14 και πήρε το όνομά του από τον μηχανικό και σχεδιαστή Ρόμπερτ Μπαρτίνι. Ο Ιταλός είχε ενταχθεί το 1921 στο Κομμουνιστικό Κόμμα της Ιταλίας, από την οποία έφυγε το 1923 όταν ανέλαβαν την εξουσία οι φασίστες και πήγε στη Σοβιετική Ένωση, όπου δραστηριοποιήθηκε ως μηχανικός αεροσκαφών. Το Bartini Beriev VVA-14 στο μουσείο πολεμικής αεροπορίας στη Ρωσία Η Σοβιετική Ένωση ανέθεσε στον Μπαρτίνι την κατασκευή ενός αεροσκάφους το οποίο να μπορεί να αντιμετωπίσει τους αμερικανικούς υποβρύχιους πυραύλους «πολάρις». Ο Μπαρτίνι το κατασκεύασε σε τρεις φάσεις. Αφού ανέλυσε τις θεμελιώδεις αρχές της αεροδυναμικής, αρχικά τοποθέτησε άκαμπτους πλωτήρες. Στη συνέχεια τους αντικατέστησε με πλευρικούς πλωτήρες, τους οποίους τοποθέτησε στα άκρα του πτερυγίου. Το αεροσκάφος είχε τη δυνατότητα να απογειώνεται από τη θάλασσα Στη συνέχεια χρησιμοποίησε δύο κινητήρες, τους οποίους τοποθέτησε κάτω από τα πτερύγια. Στο τέλος πρόσθεσε στο σκάφος ειδικό εξοπλισμό, ώστε να απογειώνεται και να προσγειώνεται κάθετα και με μαγνητικούς ανιχνευτές. Τον Σεπτέμβριο 1972 το αεροσκάφος VVA-14 έκανε την πρώτη του πτήση. Παρόλο που είχε γιγαντιαίο μέγεθος, μπορούσε να μεταφέρει μόλις τρία μέλη πληρώματος. Είχε τη δυνατότητα να απογειώνεται από τη θάλασσα και να πετάει σε μικρή απόσταση από το νερό. Έφτανε μέγιστη ταχύτητα τα 760 χιλιόμετρα την ώρα και πετούσε σε μεγάλο υψόμετρο, μέχρι 32.οοο πόδια. Στις δοκιμές παρουσιάστηκαν ορισμένα τεχνικά προβλήματα και αφού έγιναν κάποιες επιδιορθώσεις, το αεροσκάφος έκανε τις πρώτες τους πτήσεις. Ωστόσο, τα συχνά προβλήματα και ο θάνατος του Μπαρτίνι το καθήλωσαν στο έδαφος. Συνολικά πραγματοποίησε 107 πτήσεις συνολικού χρόνου 103 ωρών. Το 1987 το μοναδικό αεροσκάφος που είχε μείνει σε λειτουργία μεταφέρθηκε στο Μουσείο Πολεμικής Αεροπορίας της Ρωσίας, όπου εκτίθεται μέχρι σήμερα....

Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.mixanitouxronou.gr/to-tromero-ydroplano-ton-sovietikon-pou-antimetopize-tous-ypovryxious-pyravlous-ton-amerikanon-ekane-katheti-apogeiosi-kai-efthane-taxytita-760-xiliometra-tin-ora/
Η απόκοσμη εικόνα ενός αεροσκάφους με φουτουριστικό σχεδιασμό ξεχωρίζει ανάμεσα στα εκθέματα του Μουσείου Πολεμικής Αεροπορίας στη Ρωσία. Πρόκειται για ένα αεροπλάνο που κατασκευάστηκε κατά τη διάρκεια του Ψυχρού Πολέμου. Αποτελεί ακραίο παράδειγμα της περιόδου που οι δύο υπερδυνάμεις ανταγωνίζονταν στα εξοπλιστικά προγράμματα και όλες οι ιδέες ακούγονταν όσο εξωφρενικές και αν ήταν. Το αεροσκάφος είναι το Bartini Beriev VVA-14 και πήρε το όνομά του από τον μηχανικό και σχεδιαστή Ρόμπερτ Μπαρτίνι. Ο Ιταλός είχε ενταχθεί το 1921 στο Κομμουνιστικό Κόμμα της Ιταλίας, από την οποία έφυγε το 1923 όταν ανέλαβαν την εξουσία οι φασίστες και πήγε στη Σοβιετική Ένωση, όπου δραστηριοποιήθηκε ως μηχανικός αεροσκαφών. Το Bartini Beriev VVA-14 στο μουσείο πολεμικής αεροπορίας στη Ρωσία Η Σοβιετική Ένωση ανέθεσε στον Μπαρτίνι την κατασκευή ενός αεροσκάφους το οποίο να μπορεί να αντιμετωπίσει τους αμερικανικούς υποβρύχιους πυραύλους «πολάρις». Ο Μπαρτίνι το κατασκεύασε σε τρεις φάσεις. Αφού ανέλυσε τις θεμελιώδεις αρχές της αεροδυναμικής, αρχικά τοποθέτησε άκαμπτους πλωτήρες. Στη συνέχεια τους αντικατέστησε με πλευρικούς πλωτήρες, τους οποίους τοποθέτησε στα άκρα του πτερυγίου. Το αεροσκάφος είχε τη δυνατότητα να απογειώνεται από τη θάλασσα Στη συνέχεια χρησιμοποίησε δύο κινητήρες, τους οποίους τοποθέτησε κάτω από τα πτερύγια. Στο τέλος πρόσθεσε στο σκάφος ειδικό εξοπλισμό, ώστε να απογειώνεται και να προσγειώνεται κάθετα και με μαγνητικούς ανιχνευτές. Τον Σεπτέμβριο 1972 το αεροσκάφος VVA-14 έκανε την πρώτη του πτήση. Παρόλο που είχε γιγαντιαίο μέγεθος, μπορούσε να μεταφέρει μόλις τρία μέλη πληρώματος. Είχε τη δυνατότητα να απογειώνεται από τη θάλασσα και να πετάει σε μικρή απόσταση από το νερό. Έφτανε μέγιστη ταχύτητα τα 760 χιλιόμετρα την ώρα και πετούσε σε μεγάλο υψόμετρο, μέχρι 32.οοο πόδια. Στις δοκιμές παρουσιάστηκαν ορισμένα τεχνικά προβλήματα και αφού έγιναν κάποιες επιδιορθώσεις, το αεροσκάφος έκανε τις πρώτες τους πτήσεις. Ωστόσο, τα συχνά προβλήματα και ο θάνατος του Μπαρτίνι το καθήλωσαν στο έδαφος. Συνολικά πραγματοποίησε 107 πτήσεις συνολικού χρόνου 103 ωρών. Το 1987 το μοναδικό αεροσκάφος που είχε μείνει σε λειτουργία μεταφέρθηκε στο Μουσείο Πολεμικής Αεροπορίας της Ρωσίας, όπου εκτίθεται μέχρι σήμερα....

Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.mixanitouxronou.gr/to-tromero-ydroplano-ton-sovietikon-pou-antimetopize-tous-ypovryxious-pyravlous-ton-amerikanon-ekane-katheti-apogeiosi-kai-efthane-taxytita-760-xiliometra-tin-ora/
Η απόκοσμη εικόνα ενός αεροσκάφους με φουτουριστικό σχεδιασμό ξεχωρίζει ανάμεσα στα εκθέματα του Μουσείου Πολεμικής Αεροπορίας στη Ρωσία. Πρόκειται για ένα αεροπλάνο που κατασκευάστηκε κατά τη διάρκεια του Ψυχρού Πολέμου. Αποτελεί ακραίο παράδειγμα της περιόδου που οι δύο υπερδυνάμεις ανταγωνίζονταν στα εξοπλιστικά προγράμματα και όλες οι ιδέες ακούγονταν όσο εξωφρενικές και αν ήταν. Το αεροσκάφος είναι το Bartini Beriev VVA-14 και πήρε το όνομά του από τον μηχανικό και σχεδιαστή Ρόμπερτ Μπαρτίνι. Ο Ιταλός είχε ενταχθεί το 1921 στο Κομμουνιστικό Κόμμα της Ιταλίας, από την οποία έφυγε το 1923 όταν ανέλαβαν την εξουσία οι φασίστες και πήγε στη Σοβιετική Ένωση, όπου δραστηριοποιήθηκε ως μηχανικός αεροσκαφών. Το Bartini Beriev VVA-14 στο μουσείο πολεμικής αεροπορίας στη Ρωσία Η Σοβιετική Ένωση ανέθεσε στον Μπαρτίνι την κατασκευή ενός αεροσκάφους το οποίο να μπορεί να αντιμετωπίσει τους αμερικανικούς υποβρύχιους πυραύλους «πολάρις». Ο Μπαρτίνι το κατασκεύασε σε τρεις φάσεις. Αφού ανέλυσε τις θεμελιώδεις αρχές της αεροδυναμικής, αρχικά τοποθέτησε άκαμπτους πλωτήρες. Στη συνέχεια τους αντικατέστησε με πλευρικούς πλωτήρες, τους οποίους τοποθέτησε στα άκρα του πτερυγίου. Το αεροσκάφος είχε τη δυνατότητα να απογειώνεται από τη θάλασσα Στη συνέχεια χρησιμοποίησε δύο κινητήρες, τους οποίους τοποθέτησε κάτω από τα πτερύγια. Στο τέλος πρόσθεσε στο σκάφος ειδικό εξοπλισμό, ώστε να απογειώνεται και να προσγειώνεται κάθετα και με μαγνητικούς ανιχνευτές. Τον Σεπτέμβριο 1972 το αεροσκάφος VVA-14 έκανε την πρώτη του πτήση. Παρόλο που είχε γιγαντιαίο μέγεθος, μπορούσε να μεταφέρει μόλις τρία μέλη πληρώματος. Είχε τη δυνατότητα να απογειώνεται από τη θάλασσα και να πετάει σε μικρή απόσταση από το νερό. Έφτανε μέγιστη ταχύτητα τα 760 χιλιόμετρα την ώρα και πετούσε σε μεγάλο υψόμετρο, μέχρι 32.οοο πόδια. Στις δοκιμές παρουσιάστηκαν ορισμένα τεχνικά προβλήματα και αφού έγιναν κάποιες επιδιορθώσεις, το αεροσκάφος έκανε τις πρώτες τους πτήσεις. Ωστόσο, τα συχνά προβλήματα και ο θάνατος του Μπαρτίνι το καθήλωσαν στο έδαφος. Συνολικά πραγματοποίησε 107 πτήσεις συνολικού χρόνου 103 ωρών. Το 1987 το μοναδικό αεροσκάφος που είχε μείνει σε λειτουργία μεταφέρθηκε στο Μουσείο Πολεμικής Αεροπορίας της Ρωσίας, όπου εκτίθεται μέχρι σήμερα....

Διαβάστε όλο το άρθρο: http://www.mixanitouxronou.gr/to-tromero-ydroplano-ton-sovietikon-pou-antimetopize-tous-ypovryxious-pyravlous-ton-amerikanon-ekane-katheti-apogeiosi-kai-efthane-taxytita-760-xiliometra-tin-ora/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ισχύ αυστηρότερο πλαίσιο για ασφαλή προϊόντα στην ΕΕ

Νέος ευρωπαϊκός κανονισμός για την ασφάλεια των προϊόντων στην Ευρωπαϊκή Ενωση τέθηκε σε ισχύ την προηγούμενη εβδομάδα. Δίνει περισσότερες ε...