Με αντιδράσεις από την πλευρά της αντιπολίτευσης ξεκίνησε στην
αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή η συζήτηση του νομοσχεδίου με το οποίο
περνούν στα χέρια του δημοσίου οι αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης.
«Πυρά» εξαπέλυσε το στρατόπεδο της αντιπολίτευσης και για την επείγουσα
διαδικασία συζήτησης του νομοσχεδίου που επέλεξε η κυβέρνηση.
Για ένα νομοσχέδιο με το οποίο μπαίνει τέλος σε ένα αδιαφανές
μονοπώλιο που κρατούσε όμηρο την συμπρωτεύουσα έκανε λόγο ο υπουργός
Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης.
«Μετά από 60 χρόνια, ένας από τους χώρους αναπαραγωγής του
παλαιοκομματισμού, με το πρόσχημα των Αστικών Συγκοινωνιών, γίνεται ένας
δημόσιος φορέας, που θα λειτουργεί με διαφάνεια και θα υπηρετεί το έργο
του και όχι άλλα συμφέροντα», ανέφερε ο Χρήστος Σπίρτζης. Και
σημείωσε χαρακτηριστικά πως «ο ΟΑΣΘ είναι ο μοναδικός φορέας που οι αυτόματοι πωλητές του δεν δίνουν καν ρέστα».
σημείωσε χαρακτηριστικά πως «ο ΟΑΣΘ είναι ο μοναδικός φορέας που οι αυτόματοι πωλητές του δεν δίνουν καν ρέστα».
Για ένα νομοσχέδιο »παρωδία» μίλησε ο εισηγητής της ΝΔ Κώστας
Καραμανλής εξαπολύοντας επίθεση στην κυβέρνηση. Ο «γαλάζιος» βουλευτής
κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι «γυρίζει τη χώρα σε πρακτικές της δεκαετίας
του ’70», προαναγγέλλοντας ότι η ΝΔ θα καταψηφίσει το νομοσχέδιο.
Όπως υποστήριξε ο Κώστας Καραμανλής «η κρατικοποίηση του ΟΑΣΘ θα
οδηγήσει σε τέλμα τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης» ενώ
προειδοποίησε ότι το νομοσχέδιο θα πρσκρούσει στην ευρωπαϊκή νομοθεσία.
Από την πλευρά του ο εισηγητής της Δημοκρατικής Συμπαράταξης
Γιώργος Αρβανιτίδης σημείωσε ότι το νομοσχέδιο «δεν δίνει την παραμικρή
εξασφάλιση ότι αυτό που έχουμε μπροστά μας θα είναι στο ελάχιστο
καλύτερο από τη σημερινή πραγματικότητα, περνάμε από ένα ιδιωτικό σε ένα
κρατικό μονοπώλιο», σημειώνοντας ότι η Δημοκρατική Συμπαράταξη
επιφυλάσσεται για την ψήφο της στην Ολομέλεια.
http://www.topontiki.gr/article/230240/kontra-kyvernisis-antipoliteysis-gia-tin-kratikopoiisi-toy-oasth
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου