Σάββατο 18 Μαΐου 2019

Ο MR. WHO IS WHO ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΤΟΝ ΝΟΤΙΟ ΤΟΜΕΑ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΠΑΤΟΥΛΗ!

Ο Mr. Who is Who Δημήτρης Γκόρης, Υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος Νοτίου Τομέα απευθύνει
ένα ξεχωριστό μήνυμα για τις επερχόμενες περιφερειακές εκλογές:

Με τα κοινά ασχολούμαι εδώ και πολλά χρόνια και ως Έλληνας ομογενής βλέπω την χώρα μου υπό μία
άλλη οπτική γωνία. Δεν είμαι επαγγελματίας πολιτικός αλλά ένας απλός πολίτης που ζω και εγώ καθημερινά
όλα αυτά τα προβλήματα.

Στον νότιο τομέα που είναι και η περιοχή μου έχω αρχίσει ήδη εδώ και καιρό να καταγράφω τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πολίτες στην καθημερινότητά τους σε κάθε δήμο και έτσι έχω διαπιστώσει πάρα πολλές ελλείψεις. Για τον καθένα δημότη ο δήμος είναι το σπίτι
του και θέλω να τονίσω εδώ ότι ως Περιφέρεια με τον
Γιώργο Πατούλη οι λύσεις στα προβλήματα είναι δεδομένες.

Άποψη μου είναι όσον αφορά τα σκουπίδια οι δήμοι θα μπορούσαν να τα διαλέγουν και τα βιολογικά απόβλητα
να μετατρέπονται σε ρεύμα και βιολογικό ντίζελ. Η Περιφέρεια με συνεργασία των δήμων να μειώσουν τα δημοτικά
τέλη. Να ενισχυθεί η Αστυνομία με περισσότερο εξοπλισμό και προσωπικό και να δημιουργηθεί ένα νέο τμήμα, η
περιφερειακή αστυνομία ιδιωτικού δικαίου που θα συνεργάζεται με την δημοτική αστυνομία. Μία επόμενη πολύ
καλή ιδέα μου είναι η δημιουργία των Περιφερειακών δημοτικών Κλινικών και φαρμακείων. Η ενίσχυση της Γυναίκειας
επιχειρηματικότητας και γενικά της επιχειρηματικότητας με την δημιουργία helpdesks, όπου θα λειτουργούν ως
σύμβουλοι για κάθε επιχειρηματία είναι στα άμεσα σχέδια μου.

Μετά τις εκλογές θα συνεχίζω να είμαι και πάλι στις γειτονιές και δίπλα σaς!.

Σας ευχαριστώ και ζητώ την υποστήριξη σας!

Με ιδιαίτερη εκτίμηση
Δημήτρης Γκόρης

Κινητό: 6940 088386  EMAIL: dg@goris.gr

Ο νότιος τομέας της Αττικής περιλαμβάνει τις περιοχές:
Άγιος Δημήτριος, Άλιμος, Γλυφάδα, Ελληνικό-Αργυρούπολη, Καλλιθέα, Μοσχάτο-Ταύρος, Νέα Σμύρνη και Π. Φάληρο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ψηφιακό το κομματικό κράτος

Το «σαρανταενατακατό» είναι ένα από τα καλαμπούρια που κυκλοφορούν στο Διαδίκτυο και μια μεγάλη παγίδα για τη Νέα Δημοκρατία. Το σχεδόν 41% ...