Σάββατο 27 Ιανουαρίου 2018

«Βόμβα» Κατσίκη: Αν ο Καμμένος «τα γυρίσει», φεύγω (Video)

Με αποχώρηση από τους ΑΝΕΛ, προειδοποιεί ο βουλευτής Κωνσταντίνος Κατσίκης σε περίπτωση που ο πρόεδρος του κόμματος και υπουργός Άμυνας, Πάνος Καμμένος, αλλάξει τη στάση του για το Σκοπιανό.
Ερωτηθείς τι θα πράξει ο ίδιος σε περίπτωση που τελικά ο κ. Καμμένος αποδεχθεί σύνθετη ονομασία για την ΠΓΔΜ με τον όρο «Μακεδονία» να συμπεριλαμβάνεται σε αυτή, απάντησε κατηγορηματικά: «Αν ο Καμμένος τα "γυρίσει", εγώ φεύγω».
«Η περιουσία μου είναι το πρόσωπο μου, ο λόγος μου, η συνέπεια των πράξεων μου και η υπευθυνότητα των λεγομένων μου», είπε ακόμη και πρόσθεσε: «Αυτά δεν τα απεμπολώ για καμία καρέκλα, σκοπό και για κανέναν αυτοσκοπό παραμονής στο βουλευτικό έδρανο».
Ο βουλευτής των ΑΝΕΛ, μιλώντας στον ΣΚΑΪ είπε επίσης ότι ο ίδιος θα δώσει το «παρών» στο συλλαλητήριο για τη Μακεδονία που θα γίνει την μεθεπόμενη Κυριακή 4 Φεβρουαρίου στο Σύνταγμα.


http://www.topontiki.gr/article/256969/vomva-katsiki-o-kammenos-ta-gyrisei-feygo-video

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Στις αγορές το Ελληνικό Δημόσιο με 30ετές ομόλογο

Σε νέα έκδοση ομολόγου 30ετούς διάρκειας προχωρά το Ελληνικό Δημόσιο , για πρώτη φορά μετά το 2021, με το μέγεθος της νέας έκδοσης να εκτιμ...