Φτωχά παιδιά και παιδιά μειονοτήτων που πιστεύουν σε μια ψευδή αρχή «αξιοκρατίας» μπορεί να οδηγηθούν σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα αυτοεκτίμησης και επικίνδυνη συμπεριφορά, υποστηρίζει πρόσφατη έρευναπου χρηματοδοτήθηκε από το πανεπιστήμιο της Αριζόνας και δημοσιεύθηκε στην επιστημονική επιθεώρηση Child Development.
Η έρευνα εξέτασε τον τρόπο με τον οποίο η πίστη στη «δικαιοσύνη του αμερικανικού συστήματος» επηρεάζει την πορεία μαθητών της έκτης δημοτικού που προέρχονται από χαμηλά οικονομικά στρώματα ή ανήκουν σε φυλετικές και εθνικές μειονότητες.
«Οι μαθητές που πίστεψαν ότι επικρατεί (κοινωνική) δικαιοσύνη» εξηγούσε ο δάσκαλος Ξιάν Μπάρετ στο περιοδικό Atlantic «ξεσπούν στα πρώτα χρόνια του γυμνασίου και
Η έρευνα εξέτασε τον τρόπο με τον οποίο η πίστη στη «δικαιοσύνη του αμερικανικού συστήματος» επηρεάζει την πορεία μαθητών της έκτης δημοτικού που προέρχονται από χαμηλά οικονομικά στρώματα ή ανήκουν σε φυλετικές και εθνικές μειονότητες.
«Οι μαθητές που πίστεψαν ότι επικρατεί (κοινωνική) δικαιοσύνη» εξηγούσε ο δάσκαλος Ξιάν Μπάρετ στο περιοδικό Atlantic «ξεσπούν στα πρώτα χρόνια του γυμνασίου και