Μαζί με το γνωστό ξενοδοχείο κλείνει και ένα μεγάλο κεφάλαιο της σύγχρονης ιστορίας της Αθήνας καθώς ήταν σημείο αναφοράς για σχεδόν 58 χρόνια.
Από το 1963 οπότε και πρωτολειτούργησε το Hilton, έχει φιλοξενήσει επισκέπτες από όλο τον κόσμο, μέλη βασιλικών οικογενειών και εκπροσώπους του επιχειρηματικού κόσμου, δίνοντας ακόμη και το όνομά του στη γύρω περιοχή. Η οριστική αλλαγή σελίδας για το ιστορικό ξενοδοχείο ήρθε στα τέλη του 2021 όταν ο όμιλος της Hilton και η ιδιοκτήτρια του ξενοδοχείου Ιονική Ξενοδοχειακή Α.Ε. (μέτοχοι της οποίας είναι η ΤΕΜΕΣ Α.Ε. με επικεφαλής τον Αχιλλέα Κωνσταντακόπουλο και το Olayan Group) ανακοίνωσαν την υπογραφή συμφωνίας για το νέο ξενοδοχείο και τις ιδιωτικές κατοικίες που θα δημιουργηθούν στο κέντρο της Αθήνας. Με τη συμφωνία αυτή, τα brands πολυτελείας της Hilton, και συγκεκριμένα τα Conrad Hotels & Resorts, Conrad Residences και Waldorf Astoria Residences, θα αποκτήσουν παρουσία στην Ελλάδα και θα λειτουργήσουν εντός του νέου προορισμού που αναπτύσσει η Ιονική Ξενοδοχειακή.
Πρόκειται ουσιαστικά για τα πιο πολυτελή brands του γνωστού ξενοδοχειακού ομίλου που δίνουν και το στίγμα για την επόμενη μέρα του ιστορικού ξενοδοχείου. Αλλωστε η ελληνική πρωτεύουσα χρειάζεται τέτοιου είδους καινοτόμες ενέσεις ώστε να συμπληρώσει το σύγχρονο τουριστικό προφίλ της.
Το Conrad παίρνει τη σκυτάλη από το Hilton
Το brand Hilton δίνει τη θέση του στην Conrad όσον αφορά τη λειτουργία του ξενοδοχείου και στα brands Conrad Residences και Waldorf Astoria Residences όσον αφορά τις κατοικίες που θα είναι επώνυμες, με ουκ ολίγες παροχές για τους ιδιοκτήτες τους εντός αλλά και εκτός του ξενοδοχείου που μελλοντικά θα διαθέτει παραλία στη… Βούλα: Ο όμιλος Κωνσταντακόπουλου, μέσω της ΤΕΜΕΣ και της θυγατρικής της Athens Beach Club Α.Ε., έχει αναλάβει μέσω του σχετικού διαγωνισμού του 2019 από τον δήμο, το δικαίωμα εκμετάλλευσης της Β’ Πλαζ Βούλας, έκτασης 80 στρεμμάτων, προωθώντας μία επένδυση αρκετών εκατομμυρίων για την αναβάθμισή της.
Οι επενδύσεις στην πλαζ, αρχικού προϋπολογισμού πέριξ των 12 εκατ. ευρώ, οι οποίες ούτως ή άλλως πήγαν πίσω και λόγω της πανδημίας, περιλαμβάνουν, πέραν της συνολικής αναβάθμισης και του καθαρισμού της παραλίας, τη δημιουργία οικογενειακής ζώνης, ζώνης αθλητισμού, εστιατορίων, αναψυκτηρίων, παιδότοπων και τη δημιουργία ιδιωτικού κλαμπ για χρήση αποκλειστικά από τους ενοίκους και τους επισκέπτες του ξενοδοχείου της λεωφόρου Βασιλίσσης Σοφίας, οι οποίοι επιπλέον θα έχουν και ειδικά προνόμια.
Οι πρώτες επενδύσεις
Τώρα, για το ιστορικό κτίριο του «Hilton» οι επενδύσεις αναμένεται να κυμανθούν σε επίπεδα κατά πολύ υψηλότερα του αναμενομένου, ξεπερνώντας ακόμη και τα 130 εκατ. ευρώ, πλέον φυσικά της αρχικής επένδυσης των περίπου 145 εκατ. για την εξαγορά του κτιρίου προ πενταετίας, όταν η Ιονική Ξενοδοχειακή πουλήθηκε από το χαρτοφυλάκιο του ομίλου της Alpha Bank. «Η κληρονομιά του “Hilton Athens” μαζί με τη διεθνή τεχνογνωσία της Hilton θα συμβάλουν σημαντικά στην περαιτέρω ανάπτυξη της πρωτεύουσας», ήταν η δήλωση του κ. Κωνσταντακόπουλου, προσθέτοντας ότι «μετά από έξι δεκαετίες παρουσίας του “Ηilton” στην Ελλάδα και συνεργασίας με τον όμιλο που ίδρυσε ο Κόνραντ Χίλτον θα μπορούμε πλέον να το αποκαλούμε με το μικρό του όνομα: Conrad».
Το νέο επενδυτικό πλάνο «φιλοδοξεί να εισάγει στην πρωτεύουσα ένα καινοτόμο αναπτυξιακό μοντέλο μεικτής χρήσης με στόχο να συμβάλει περαιτέρω στην καθιέρωση της Αθήνας μεταξύ των κορυφαίων επιλογών στην Ευρώπη για ταξίδια ή ακόμα και για μόνιμη διαμονή», όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται.
Ειδικότερα:
Ο νέος προορισμός του κέντρου θα συνδυάζει ξενοδοχειακή χρήση, ιδιωτικές κατοικίες, ιδιωτική λέσχη μελών, πολλαπλά εστιατόρια, θεματικούς εμπορικούς χώρους, δραστηριότητες αναψυχής και ευεξίας.
Εκεί θα συναντηθούν κορυφαία ελληνικά και διεθνή brands -κάποια εκ των οποίων για πρώτη φορά στην Ελλάδα- που θα προσφέρουν τόσο στους κατοίκους της πόλης όσο και στους ξένους επισκέπτες, «μοναδικές αυθεντικές εμπειρίες, αντιπροσωπεύοντας τη σύγχρονη αλλά και αυθεντική εικόνα της πρωτεύουσας», όπως αναφέρουν οι επενδυτές. Μια ακόμη καινούρια εμπειρία που θα περιλαμβάνεται στον καινοτόμο προορισμό είναι η ιδιωτική λέσχη μελών, η οποία έχει στόχο να δημιουργήσει ένα μοναδικό περιβάλλον για τα μέλη της, όπου θα μπορούν να το νιώσουν ως «ένα δεύτερο σπίτι». Ενα σημείο συνάντησης από το πρωί μέχρι το βράδυ, με κοινόχρηστους χώρους εργασίας αλλά και χαλάρωσης, καθώς και ειδικά σχεδιασμένους χώρους ευεξίας, διασκέδασης και εστίασης.
https://www.topontiki.gr/2022/01/31/hilton-klini-simera-gia-na-anixi-rizika-allagmeno-to-2024-os-conrad/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου