Κατά τρεις μονάδες, στις 53 από 56 το τρίτο τρίμηνο του 2016,
υποχώρησε στην Ελλάδα ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης το 4ο τρίμηνο
του 2016 που καταρτίζει η εταιρεία Nielsen. Πρόκειται ουσιαστικά για...
επιστροφή στο 2015, καθώς και τότε, στο τελευταίο τρίμηνο, ο δείκτης
καταναλωτικής εμπιστοσύνης είχε διαμορφωθεί στις 53 μονάδες. Με βάση την
έρευνα της Nielsen, η οποία διεξάγεται σε 63 χώρες, προκύπτει ότι η
Ελλάδα συγκαταλέγεται στις τρεις πιο απαισιόδοξες. Το «αργυρό μετάλλιο
απαισιοδοξίας το λαμβάνει η Ουκρανία (όπου ο δείκτης καταναλωτικής
εμπιστοσύνης διαμορφώθηκε στις 52 μονάδες) και το «χρυσό» η Νότια Κορέα
(με τον δείκτη καταναλωτικής εμπιστοσύνης να βρίσκεται στις 43 μονάδες).
Στην Ελλάδα, το 84% των ερωτωμένων πιστεύει ότι η χώρα θα συνεχίσει να βρίσκεται σε
Στην Ελλάδα, το 84% των ερωτωμένων πιστεύει ότι η χώρα θα συνεχίσει να βρίσκεται σε