Δευτέρα 30 Ιουλίου 2018

Εργαζόμενοι σε νοσοκομεία και ΕΑΒ «αδειάζουν» τον Καμμένο για τις πυρκαγιές

Δυο επιστολές με τις οποίες διαψεύδουν τα λεγόμενα του υπουργού Άμυνας, σχετικά με τις διαδικασίες διάσωσης από την καταστροφική πυρκαγιάς στο Μάτι αλλά και την λειτουργία των πυροσβεστικών αεροσκαφών, έστειλαν η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία και ο Σύλλογος Ελλήνων Μηχανικών Αεροσκαφών.
Η ΠΟΕΔΗΝ καταλογίζει στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου Άμυνας Σοβαρά λάθη στην περισυλλογή των πυρόπληκτων και την περίθαλψη των εγκαυματιών. Στην επιστολή της αναφέρει: «Ο κ. Καμμένος έστειλε σκάφη για να περισυλλέξει τους πυρόπληκτους από το Μάτι και το Κόκκινο Λιμανάκι 6 ώρες μετά χωρίς να συνοδεύονται από γιατρούς για να κάνουν τη
διαλογή στην επιβίβαση. Προηγήθηκαν οι πιο δυνατοί και όχι οι τραυματίες. Τα Στρατιωτικά Νοσοκομεία ήταν σε επιφυλακή χωρίς τελικά να διακομισθεί ούτε ένας εγκαυματίας αν και έγινε χαμός».
Οι εργαζόμενοι στα δημόσια νοσοκομεία διερωτώνται «γιατί δεν διακομίστηκε κανείς εγκαυματίας στο Ναυτικό Νοσοκομείο, στο 251, στο 401 και στο ΝΙΜΤΣ αν και ήταν πιο κοντά στη φωτιά από τον ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟ και διακομίστηκαν όλα τα περιστατικά στον ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟ και το ΣΙΣΜΑΝΟΓΛΕΙΟ»
Μάλιστα όπως υποστηρίζουν «οι τραυματίες και εγκαυματίες που διακομίστηκαν στο ΣΙΣΜΑΝΟΓΛΕΙΟ νοσοκομείο μας κατήγγειλαν ότι έμειναν επί ώρες στη θάλασσα και τα πρώτα σκάφη του στρατού και του λιμενικού τους πλησίασαν έξι ώρες αφότου είχαν προσεγγίσει τα ιδιωτικά σκάφη. Το χειρότερο όλων όμως είναι ότι ο κος Καμμένος δεν φρόντισε τα σκάφη του στρατού και του Λιμενικού να συνοδεύονται από ένα στρατιωτικό γιατρό για να κάνει την διαλογή των πυρόπληκτων που επιβαίνουν στα σκάφη, ώστε να προηγηθούν οι βαρύτερα τραυματίες».
Την ίδια ώρα ο Σύλλογος Ελλήνων Μηχανικών Αεροσκαφών διαψεύδει πληροφορίες του υπουργού Άμυνας για την ετοιμότητα των πυροσβεστικών αεροσκαφών και για καθυστερήσεις στις εργασίες της ΕΑΒ. Υπενθυμίζεται ότι ο σύλλογος έχει καταγγείλει και στο παρελθόν τον Καμμένο για προσπάθεια συκοφάντησης και απαξίωσης της ΕΑΒ. Η ιδιωτικοποίηση της ΕΑΒ αποτελούσε πάγιο άιτημα της Τρόικας και είχαν εκφράσει ενδιαφέρον ο αμερικανικός κολοσσός Lockheed Martin και (σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες) ισραηλινές εταιρείες.
Ολόκληρη η επιστολή του Συλλόγου Εργαζομένων Ελλήνων Μηχανικών Αεροσκαφών:
Ο Βολταίρος πολύ εύστοχα είχε πει πως “Είναι επικίνδυνο να έχεις δίκιο όταν η εξουσία έχει άδικο” και ο Σύλλογος Ελλήνων Μηχανικών Αεροσκαφών όχι απλά θα συνεχίσει, άλλα θα εντείνει τις πράξεις του για την υπεράσπιση του δικαίου και της αλήθειας όποιον και να έχει απέναντι του, χωρίς να υπολογίζει το κόστος.
Με σημερινή ημερομηνία, χωρίς καν να έχουν σβήσει οι στάχτες της βιβλικής καταστροφής και χωρίς καν να έχει ολοκληρωθεί η τελική καταμέτρηση του τραγικού αριθμού των θυμάτων και των αγνοούμενων, ο Υπουργός Άμυνας Παναγιώτης Καμμένος, είχε την απρέπεια για μια ακόμα φορά να δώσει ένα άκοσμο ρεσιτάλ ψεύδους και παραπληροφόρησης. Σύμφωνα με το militaire.gr ο δημοσιογράφος Πάρις Καρβουνόπουλος με ανάρτηση του που ανέβασε σήμερα στις 12:52, αναφέρει πως ο Υπουργός δήλωσε σε αντίστοιχη ερώτηση για τα πυροσβεστικά αεροσκάφη, πως “πέρσι ήταν όλα στο έδαφος και πως λόγω έλλειψης ανταλλακτικών, τα αεροπλάνα πετάνε με πατέντες, και πως στην αντίστοιχη κατάσταση στην ΕΑΒ τα αεροσκάφη θα έκαναν μήνες για να πετάξουν”.
Ο Σύλλογος Ελλήνων Μηχανικών Αεροσκαφών έχει υποχρέωση να μην αφήσει ασχολίαστες αυτές τις απαράδεκτες δηλώσεις οι οποίες δεν καταδεικνύουν απλά άγνοια, άλλα ενέχουν εύλογη υποψία δόλου και προσπάθειας χειραγώγησης της κοινής γνώμης. Η απόλυτη αλήθεια λοιπόν στα λεγόμενα του Υπουργού είναι πως πέρσι τέτοια εποχή είχε αποδοθεί στην Πολεμική Αεροπορία ολόκληρος ο στόλος εκτός από δύο αεροσκάφη τα οποία έχριζαν περαιτέρω εργασιών και η Πολεμική Αεροπορία απαίτησε να χρησιμοποιηθούν επιχειρησιακά κατά την επόμενη πυροσβεστική περίοδο. Άρα ο Υπουργός ψεύδεται καταφανέστατα.
Στην συνέχεια των δηλώσεων του ο Υπουργός δήλωσε πως τα αεροσκάφη “πετάνε” με πατέντες (πατέντες;), και πως είδε “με τα μάτια του” “να ετοιμάζουν αεροσκάφος που στην ΕΑΒ θα απαιτούνταν μήνες για να πετάξει”.
Κύριε Υπουργέ,
Η αξιοπλοΐα των αεροσκαφών δεν επιδέχεται “πατέντες”, αλλά την πιστή εφαρμογή των οδηγιών συντήρησης και τροποποιήσεων του κατασκευαστή, των κανονισμών διεθνών και εθνικών οργανισμών, τον έλεγχο από την ποιοτική διασφάλιση τόσο της Πολεμικής Αεροπορίας όσο και της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας.
Ο Σύλλογος Ελλήνων Μηχανικών Αεροσκαφών τονίζει πως δεν είναι κακό να μην ξέρεις. Κακό είναι να έχεις γνώμη η οποία οδηγείται από την άγνοια, γιατί τότε γίνεσαι επικίνδυνος. Αν αυτή η γνώμη τώρα είναι αποτέλεσμα των γνωστών “συμβουλάτορων” και στελεχών του κόμματος που έχουν δει αεροπλάνο μόνο σε φωτογραφία, τότε εύκολα καταλαβαίνει οποιοσδήποτε γιατί η Ελληνική Αμυντική Βιομηχανία έχει αυτή την εικόνα. Η πραγματικότητα λοιπόν έναντι στην ημιμάθεια είναι πως στην ΕΑΒ κάθε χρόνο πριν την πυροσβεστική περίοδο συντελείται ένας πραγματικός άθλος τον οποίο μόνο οι χειριστές των Canadair είναι σε θέση να εκτιμήσουν. Ολόκληρος ο εναέριος στόλος αεροπυρόσβεσης, υφίσταται αυτό που ονομάζεται Programmed Depot Maintenance (PDM). Ο όρος στην Ελληνική γλώσσα είναι Προγραμματισμένη Εργοστασιακή Συντήρηση. Αυτό περιλαμβάνει την βαριά εργοστασιακή συντήρηση η οποία εξ ορισμού και λόγω συμβάσεων, οδηγιών του κατασκευαστή και πιστοποιήσεων γίνεται μόνο σε εργοστασιακές εγκαταστάσεις με τις αντίστοιχες υποδομές. Αυτός είναι και ο λόγος που τα αεροσκάφη αυτού του τύπου, είναι αξιόπλοα και αξιόπιστα και για αυτόν ακριβώς τον λόγο η βαριά συντήρηση αυτού του τύπου απαιτεί μήνες εργασίας και μάλιστα πολύ σκληρής.
Αντίθετα, στα υπόστεγα της Πολεμικής Αεροπορίας, οι εξαιρετικοί συνάδελφοι μηχανικοί έχουν το υψηλό επίπεδο να δώσουν άμεση λύση σε προβλήματα που θα παρουσιαστούν κατά την πτήση, και απαιτείται η άμεση επέμβαση προκειμένου το αεροσκάφος να είναι όσο πιο γρήγορα έτοιμο να συνεχίσει την αποστολή του. Επίσης είναι επιφορτισμένοι με τις ετήσιες εργασίες του αεροσκάφους έτσι ώστε να μείνουν το λιγότερο χρονικό διάστημα καθηλωμένα στο έδαφος.
Αυτή είναι η πραγματική και ουσιαστική αλήθεια και θεωρείται σκοπιμότητα η διαστρέβλωση της και ως εκ τούτου θεωρείται μη αποδεκτή.
Την επόμενη παράγραφο των δηλώσεων του Υπουργού ο Σύλλογος Ελλήνων Μηχανικών Αεροσκαφών την κρίνει απλά ως συκοφαντική και θα αρκεστεί να δηλώσει απλά, πως οι μνημονιακοί όροι της αγοράς που επικαλείται, οδηγούν την Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία στην καταστροφή και στην απαξίωση, όπως ακριβώς έκαναν πριν οι προκάτοχοι του και οι συνάδελφοί του από το Υπουργείο Οικονομικών τόσο στα Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα, όσο στην ΕΛΒΟ και στα Ναυπηγεία. Θα ήταν πιο τίμιο, ειλικρινές και ξεκάθαρο να παραδεχτεί ότι πριν ξεπουλήσουν την μεγαλύτερη εγχώρια βιομηχανία, θα πρέπει πρώτα να την απαξιώσουν.
Τα υπόλοιπα είναι λεπτομέρειες άνευ σημασίας!
ΤΟ Δ.Σ. ΤΟΥ ΣΕΜΑ
https://eleutheriellada.wordpress.com/2018/07/28/%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%B6%CF%8C%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%BF%CE%B9-%CF%83%CE%B5-%CE%BD%CE%BF%CF%83%CE%BF%CE%BA%CE%BF%CE%BC%CE%B5%CE%AF%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B5%CE%B1%CE%B2-%CE%B1%CE%B4/#more-97873

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ισχύ αυστηρότερο πλαίσιο για ασφαλή προϊόντα στην ΕΕ

Νέος ευρωπαϊκός κανονισμός για την ασφάλεια των προϊόντων στην Ευρωπαϊκή Ενωση τέθηκε σε ισχύ την προηγούμενη εβδομάδα. Δίνει περισσότερες ε...