Τα ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα και ο τομέας του τροφίμου αποκτούν σταδιακά όλο και μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Προϊόντα εγνωσμένης αξίας που πληρούν όλες τις προϋποθέσεις για μία δυναμική εμπορική παρουσία.
Το παρόν σεμινάριο επικεντρώνεται σε πρακτικά και συγκεντρωμένα βήματα που χρειάζεται να κάνει ένας νέος επαγγελματίας στον αγροδιατροφικό τομέα. Μέσα από μία εξειδικευμένη προσέγγιση, καλύπτονται οι τομείς του μάρκετινγκ και των πωλήσεων όπως και όλα τα επιμέρους θέματα που αφορούν το παραδοσιακό προϊόν από τη στιγμή της τυποποίησης έως το σημείο πώλησης.
Συζητούνται μελέτες περίπτωσης και τι πρέπει να αποφεύγεται ή να δίνεται ιδιαίτερη σημασία, πριν γίνουν τα πρώτα βήματα στην ανάπτυξη κάποιας δραστηριότητας.
Παράλληλα, αναλύονται οι απαραίτητες τεχνικές και τα εργαλεία που χρειάζεται όποιος επιθυμεί να αναβαθμίσει την παρουσία της εταιρίας και των προϊόντων του.
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να προετοιμάσει με τον καλύτερο τρόπο το νέο παραγωγό ή τον επιχειρηματία που ενδιαφέρεται να αξιοποιήσει τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται στη σύγχρονη αγορά για τα παραδοσιακά προϊόντα.
Θεματολογία
Ο κλάδος τροφίμου και ποτού και οι σύγχρονες τάσεις.
Τι ορίζεται ως παραδοσιακό και τι ζητάει η παγκόσμια αγορά.
Η Μεσογειακή κουζίνα ως εργαλείο μάρκετινγκ: αλήθειες και μύθοι σχετικά.
Διατροφικές συνήθειες: τι χρειάζεται να γνωρίζει ο σύγχρονος πωλητής;
Τόπος προέλευσης, τρόφιμα και branding της ελληνικής γαστρονομίας.
Προκλήσεις και προοπτικές. Το παράδειγμα του ελληνικού ελαιόλαδου, το κρασί και τα τυπικά ελληνικά προϊόντα.
Η προοπτική της σύνδεσης του τουρισμού με την τοπική παραγωγή. Τεχνικές για συμπληρωματικό εισόδημα.
Η αξία της ετικέτας και της τυποποίησης. Αρκεί μόνο το design;
Σύγχρονες τεχνολογίες και εργαλεία: Πλατφόρμες πώλησης και προώθηση παρουσίας στο internet.
Έρευνα αγορών και κύρια δίκτυα πώλησης στον κλάδο του τροφίμου.
Αξιολόγηση ευκαιριών και στοχοθέτηση πωλήσεων.
Μεθοδολογία ανάπτυξης πωλήσεων B2B, εργαλεία και τεχνικές προώθησης προϊόντων.
Logistics και παραδοσιακά προϊόντα.
Βασικές αρχές - θέματα εξαγωγών
Το σεμινάριο απευθύνεται σε:
Παραγωγούς παραδοσιακών και αγροδιατροφικών προϊόντων, οικογενειακές επιχειρήσεις στον χώρο του τροφίμου, μεταποιητές και εμπόρους χονδρικής, εκπροσώπους ομάδων παραγωγών και συνεταιρισμών, ιδιοκτήτες και διαχειριστές αγροτουριστικών μονάδων, εμπορικούς αντιπροσώπους και υπεύθυνους πωλήσεων, μελλοντικούς παραγωγούς.
Τιμή
Εισηγητές
175 € (-10% για έγκαιρη συμμετοχή)
Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού οδηγού σε μορφή βιβλίου, καφέ, χυμούς & light lunch καθώς και πιστοποιητικό παρακολούθησης.
Πληρωμή και με πιστωτική κάρτα σε 3 άτοκες δόσεις!
Ειδική τιμή για πολύτεκνους, άνεργους και φοιτητές 130 ευρώ.
Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.
ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Χαρίδημος Σπινθάκης
Οικονομολόγος με κατεύθυνση την Ανθρωποοικολογία, από το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο Αθηνών, ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο μάρκετινγκ παραδοσιακών προϊόντων στοHAW Hamburg. Μεταξύ άλλων κατέχει πιστοποιήσεις Basic NLP και WSET Award in Wines and Spirits.
Κατά το παρελθόν έχει εργαστεί ως σύμβουλος επιχειρήσεων, εξωτερικός συνεργάτης σε θέματα ανάπτυξης πωλήσεων και δικτύων για πολυεθνικές εταιρίες και start-ups ενώ συνεργάστηκε με τη Yoleni’s κατά το διάστημα 2014-2017.
Εξειδικεύεται στον τομέα της εταιρικής ανάπτυξης και του βιομηχανικού μάρκετινγκ και δραστηριοποιείται σε θέματα καινοτόμας επιχειρηματικότητας, μέσα από πλήθος projects: Opencoffee, TEDx events, διαγωνισμοί δημιουργίας νέων εταιριών.
Χώρος Διεξαγωγής
Ημερομηνίες Διεξαγωγής
ΑΘΗΝΑ
Ξενοδοχείο Design Hotel FRESH
Σοφοκλέους 26, 10552 Αθήνα
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Ξενοδοχείο The Met
26ης Οκτωβρίου 48,
546 27 Θεσσαλονίκη
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6 ώρες
ΑΘΗΝΑ
9 Μαρτίου
15.00-21.00
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
10 Μαρτίου
11.00-17.00
Ενδιαφέρεστε Για Το
Συγεκριμένο Σεμινάριο;
En Arxikos Politis
Τα ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα και ο τομέας του τροφίμου αποκτούν σταδιακά όλο και μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Προϊόντα εγνωσμένης αξίας που πληρούν όλες τις προϋποθέσεις για μία δυναμική εμπορική παρουσία.
Το παρόν σεμινάριο επικεντρώνεται σε πρακτικά και συγκεντρωμένα βήματα που χρειάζεται να κάνει ένας νέος επαγγελματίας στον αγροδιατροφικό τομέα. Μέσα από μία εξειδικευμένη προσέγγιση, καλύπτονται οι τομείς του μάρκετινγκ και των πωλήσεων όπως και όλα τα επιμέρους θέματα που αφορούν το παραδοσιακό προϊόν από τη στιγμή της τυποποίησης έως το σημείο πώλησης.
Συζητούνται μελέτες περίπτωσης και τι πρέπει να αποφεύγεται ή να δίνεται ιδιαίτερη σημασία, πριν γίνουν τα πρώτα βήματα στην ανάπτυξη κάποιας δραστηριότητας.
Παράλληλα, αναλύονται οι απαραίτητες τεχνικές και τα εργαλεία που χρειάζεται όποιος επιθυμεί να αναβαθμίσει την παρουσία της εταιρίας και των προϊόντων του.
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να προετοιμάσει με τον καλύτερο τρόπο το νέο παραγωγό ή τον επιχειρηματία που ενδιαφέρεται να αξιοποιήσει τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται στη σύγχρονη αγορά για τα παραδοσιακά προϊόντα.
Θεματολογία
Ο κλάδος τροφίμου και ποτού και οι σύγχρονες τάσεις.
Τι ορίζεται ως παραδοσιακό και τι ζητάει η παγκόσμια αγορά.
Η Μεσογειακή κουζίνα ως εργαλείο μάρκετινγκ: αλήθειες και μύθοι σχετικά.
Διατροφικές συνήθειες: τι χρειάζεται να γνωρίζει ο σύγχρονος πωλητής;
Τόπος προέλευσης, τρόφιμα και branding της ελληνικής γαστρονομίας.
Προκλήσεις και προοπτικές. Το παράδειγμα του ελληνικού ελαιόλαδου, το κρασί και τα τυπικά ελληνικά προϊόντα.
Η προοπτική της σύνδεσης του τουρισμού με την τοπική παραγωγή. Τεχνικές για συμπληρωματικό εισόδημα.
Η αξία της ετικέτας και της τυποποίησης. Αρκεί μόνο το design;
Σύγχρονες τεχνολογίες και εργαλεία: Πλατφόρμες πώλησης και προώθηση παρουσίας στο internet.
Έρευνα αγορών και κύρια δίκτυα πώλησης στον κλάδο του τροφίμου.
Αξιολόγηση ευκαιριών και στοχοθέτηση πωλήσεων.
Μεθοδολογία ανάπτυξης πωλήσεων B2B, εργαλεία και τεχνικές προώθησης προϊόντων.
Logistics και παραδοσιακά προϊόντα.
Βασικές αρχές - θέματα εξαγωγών
Το σεμινάριο απευθύνεται σε:
Παραγωγούς παραδοσιακών και αγροδιατροφικών προϊόντων, οικογενειακές επιχειρήσεις στον χώρο του τροφίμου, μεταποιητές και εμπόρους χονδρικής, εκπροσώπους ομάδων παραγωγών και συνεταιρισμών, ιδιοκτήτες και διαχειριστές αγροτουριστικών μονάδων, εμπορικούς αντιπροσώπους και υπεύθυνους πωλήσεων, μελλοντικούς παραγωγούς.
Τιμή
Εισηγητές
175 € (-10% για έγκαιρη συμμετοχή)
Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού οδηγού σε μορφή βιβλίου, καφέ, χυμούς & light lunch καθώς και πιστοποιητικό παρακολούθησης.
Πληρωμή και με πιστωτική κάρτα σε 3 άτοκες δόσεις!
Ειδική τιμή για πολύτεκνους, άνεργους και φοιτητές 130 ευρώ.
Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.
ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Χαρίδημος Σπινθάκης
Οικονομολόγος με κατεύθυνση την Ανθρωποοικολογία, από το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο Αθηνών, ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο μάρκετινγκ παραδοσιακών προϊόντων στοHAW Hamburg. Μεταξύ άλλων κατέχει πιστοποιήσεις Basic NLP και WSET Award in Wines and Spirits.
Κατά το παρελθόν έχει εργαστεί ως σύμβουλος επιχειρήσεων, εξωτερικός συνεργάτης σε θέματα ανάπτυξης πωλήσεων και δικτύων για πολυεθνικές εταιρίες και start-ups ενώ συνεργάστηκε με τη Yoleni’s κατά το διάστημα 2014-2017.
Εξειδικεύεται στον τομέα της εταιρικής ανάπτυξης και του βιομηχανικού μάρκετινγκ και δραστηριοποιείται σε θέματα καινοτόμας επιχειρηματικότητας, μέσα από πλήθος projects: Opencoffee, TEDx events, διαγωνισμοί δημιουργίας νέων εταιριών.
Χώρος Διεξαγωγής
Ημερομηνίες Διεξαγωγής
ΑΘΗΝΑ
Ξενοδοχείο Design Hotel FRESH
Σοφοκλέους 26, 10552 Αθήνα
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Ξενοδοχείο The Met
26ης Οκτωβρίου 48,
546 27 Θεσσαλονίκη
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6 ώρες
ΑΘΗΝΑ
9 Μαρτίου
15.00-21.00
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
10 Μαρτίου
11.00-17.00
Ενδιαφέρεστε Για Το
Συγεκριμένο Σεμινάριο;
En Arxikos Politis
Το παρόν σεμινάριο επικεντρώνεται σε πρακτικά και συγκεντρωμένα βήματα που χρειάζεται να κάνει ένας νέος επαγγελματίας στον αγροδιατροφικό τομέα. Μέσα από μία εξειδικευμένη προσέγγιση, καλύπτονται οι τομείς του μάρκετινγκ και των πωλήσεων όπως και όλα τα επιμέρους θέματα που αφορούν το παραδοσιακό προϊόν από τη στιγμή της τυποποίησης έως το σημείο πώλησης.
Συζητούνται μελέτες περίπτωσης και τι πρέπει να αποφεύγεται ή να δίνεται ιδιαίτερη σημασία, πριν γίνουν τα πρώτα βήματα στην ανάπτυξη κάποιας δραστηριότητας.
Παράλληλα, αναλύονται οι απαραίτητες τεχνικές και τα εργαλεία που χρειάζεται όποιος επιθυμεί να αναβαθμίσει την παρουσία της εταιρίας και των προϊόντων του.
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να προετοιμάσει με τον καλύτερο τρόπο το νέο παραγωγό ή τον επιχειρηματία που ενδιαφέρεται να αξιοποιήσει τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται στη σύγχρονη αγορά για τα παραδοσιακά προϊόντα.
Θεματολογία
Ο κλάδος τροφίμου και ποτού και οι σύγχρονες τάσεις.
Τι ορίζεται ως παραδοσιακό και τι ζητάει η παγκόσμια αγορά.
Η Μεσογειακή κουζίνα ως εργαλείο μάρκετινγκ: αλήθειες και μύθοι σχετικά.
Διατροφικές συνήθειες: τι χρειάζεται να γνωρίζει ο σύγχρονος πωλητής;
Τόπος προέλευσης, τρόφιμα και branding της ελληνικής γαστρονομίας.
Προκλήσεις και προοπτικές. Το παράδειγμα του ελληνικού ελαιόλαδου, το κρασί και τα τυπικά ελληνικά προϊόντα.
Η προοπτική της σύνδεσης του τουρισμού με την τοπική παραγωγή. Τεχνικές για συμπληρωματικό εισόδημα.
Η αξία της ετικέτας και της τυποποίησης. Αρκεί μόνο το design;
Σύγχρονες τεχνολογίες και εργαλεία: Πλατφόρμες πώλησης και προώθηση παρουσίας στο internet.
Έρευνα αγορών και κύρια δίκτυα πώλησης στον κλάδο του τροφίμου.
Αξιολόγηση ευκαιριών και στοχοθέτηση πωλήσεων.
Μεθοδολογία ανάπτυξης πωλήσεων B2B, εργαλεία και τεχνικές προώθησης προϊόντων.
Logistics και παραδοσιακά προϊόντα.
Βασικές αρχές - θέματα εξαγωγών
Το σεμινάριο απευθύνεται σε:
Παραγωγούς παραδοσιακών και αγροδιατροφικών προϊόντων, οικογενειακές επιχειρήσεις στον χώρο του τροφίμου, μεταποιητές και εμπόρους χονδρικής, εκπροσώπους ομάδων παραγωγών και συνεταιρισμών, ιδιοκτήτες και διαχειριστές αγροτουριστικών μονάδων, εμπορικούς αντιπροσώπους και υπεύθυνους πωλήσεων, μελλοντικούς παραγωγούς.
Τιμή
Εισηγητές
175 € (-10% για έγκαιρη συμμετοχή)
Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού οδηγού σε μορφή βιβλίου, καφέ, χυμούς & light lunch καθώς και πιστοποιητικό παρακολούθησης.
Πληρωμή και με πιστωτική κάρτα σε 3 άτοκες δόσεις!
Ειδική τιμή για πολύτεκνους, άνεργους και φοιτητές 130 ευρώ.
Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.
ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Χαρίδημος Σπινθάκης
Οικονομολόγος με κατεύθυνση την Ανθρωποοικολογία, από το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο Αθηνών, ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο μάρκετινγκ παραδοσιακών προϊόντων στοHAW Hamburg. Μεταξύ άλλων κατέχει πιστοποιήσεις Basic NLP και WSET Award in Wines and Spirits.
Κατά το παρελθόν έχει εργαστεί ως σύμβουλος επιχειρήσεων, εξωτερικός συνεργάτης σε θέματα ανάπτυξης πωλήσεων και δικτύων για πολυεθνικές εταιρίες και start-ups ενώ συνεργάστηκε με τη Yoleni’s κατά το διάστημα 2014-2017.
Εξειδικεύεται στον τομέα της εταιρικής ανάπτυξης και του βιομηχανικού μάρκετινγκ και δραστηριοποιείται σε θέματα καινοτόμας επιχειρηματικότητας, μέσα από πλήθος projects: Opencoffee, TEDx events, διαγωνισμοί δημιουργίας νέων εταιριών.
Χώρος Διεξαγωγής
Ημερομηνίες Διεξαγωγής
ΑΘΗΝΑ
Ξενοδοχείο Design Hotel FRESH
Σοφοκλέους 26, 10552 Αθήνα
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Ξενοδοχείο The Met
26ης Οκτωβρίου 48,
546 27 Θεσσαλονίκη
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6 ώρες
ΑΘΗΝΑ
9 Μαρτίου
15.00-21.00
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
10 Μαρτίου
11.00-17.00
Ενδιαφέρεστε Για Το
Συγεκριμένο Σεμινάριο;
En Arxikos Politis
Τα ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα και ο τομέας του τροφίμου αποκτούν σταδιακά όλο και μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Προϊόντα εγνωσμένης αξίας που πληρούν όλες τις προϋποθέσεις για μία δυναμική εμπορική παρουσία.
Το παρόν σεμινάριο επικεντρώνεται σε πρακτικά και συγκεντρωμένα βήματα που χρειάζεται να κάνει ένας νέος επαγγελματίας στον αγροδιατροφικό τομέα. Μέσα από μία εξειδικευμένη προσέγγιση, καλύπτονται οι τομείς του μάρκετινγκ και των πωλήσεων όπως και όλα τα επιμέρους θέματα που αφορούν το παραδοσιακό προϊόν από τη στιγμή της τυποποίησης έως το σημείο πώλησης.
Συζητούνται μελέτες περίπτωσης και τι πρέπει να αποφεύγεται ή να δίνεται ιδιαίτερη σημασία, πριν γίνουν τα πρώτα βήματα στην ανάπτυξη κάποιας δραστηριότητας.
Παράλληλα, αναλύονται οι απαραίτητες τεχνικές και τα εργαλεία που χρειάζεται όποιος επιθυμεί να αναβαθμίσει την παρουσία της εταιρίας και των προϊόντων του.
Σκοπός του σεμιναρίου είναι να προετοιμάσει με τον καλύτερο τρόπο το νέο παραγωγό ή τον επιχειρηματία που ενδιαφέρεται να αξιοποιήσει τις ευκαιρίες που παρουσιάζονται στη σύγχρονη αγορά για τα παραδοσιακά προϊόντα.
Θεματολογία
Ο κλάδος τροφίμου και ποτού και οι σύγχρονες τάσεις.
Τι ορίζεται ως παραδοσιακό και τι ζητάει η παγκόσμια αγορά.
Η Μεσογειακή κουζίνα ως εργαλείο μάρκετινγκ: αλήθειες και μύθοι σχετικά.
Διατροφικές συνήθειες: τι χρειάζεται να γνωρίζει ο σύγχρονος πωλητής;
Τόπος προέλευσης, τρόφιμα και branding της ελληνικής γαστρονομίας.
Προκλήσεις και προοπτικές. Το παράδειγμα του ελληνικού ελαιόλαδου, το κρασί και τα τυπικά ελληνικά προϊόντα.
Η προοπτική της σύνδεσης του τουρισμού με την τοπική παραγωγή. Τεχνικές για συμπληρωματικό εισόδημα.
Η αξία της ετικέτας και της τυποποίησης. Αρκεί μόνο το design;
Σύγχρονες τεχνολογίες και εργαλεία: Πλατφόρμες πώλησης και προώθηση παρουσίας στο internet.
Έρευνα αγορών και κύρια δίκτυα πώλησης στον κλάδο του τροφίμου.
Αξιολόγηση ευκαιριών και στοχοθέτηση πωλήσεων.
Μεθοδολογία ανάπτυξης πωλήσεων B2B, εργαλεία και τεχνικές προώθησης προϊόντων.
Logistics και παραδοσιακά προϊόντα.
Βασικές αρχές - θέματα εξαγωγών
Το σεμινάριο απευθύνεται σε:
Παραγωγούς παραδοσιακών και αγροδιατροφικών προϊόντων, οικογενειακές επιχειρήσεις στον χώρο του τροφίμου, μεταποιητές και εμπόρους χονδρικής, εκπροσώπους ομάδων παραγωγών και συνεταιρισμών, ιδιοκτήτες και διαχειριστές αγροτουριστικών μονάδων, εμπορικούς αντιπροσώπους και υπεύθυνους πωλήσεων, μελλοντικούς παραγωγούς.
Τιμή
Εισηγητές
175 € (-10% για έγκαιρη συμμετοχή)
Το κόστος συμμετοχής καλύπτει τα έξοδα παρακολούθησης, παροχής πρακτικού οδηγού σε μορφή βιβλίου, καφέ, χυμούς & light lunch καθώς και πιστοποιητικό παρακολούθησης.
Πληρωμή και με πιστωτική κάρτα σε 3 άτοκες δόσεις!
Ειδική τιμή για πολύτεκνους, άνεργους και φοιτητές 130 ευρώ.
Θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.
ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Χαρίδημος Σπινθάκης
Οικονομολόγος με κατεύθυνση την Ανθρωποοικολογία, από το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο Αθηνών, ολοκλήρωσε τις σπουδές του στο μάρκετινγκ παραδοσιακών προϊόντων στοHAW Hamburg. Μεταξύ άλλων κατέχει πιστοποιήσεις Basic NLP και WSET Award in Wines and Spirits.
Κατά το παρελθόν έχει εργαστεί ως σύμβουλος επιχειρήσεων, εξωτερικός συνεργάτης σε θέματα ανάπτυξης πωλήσεων και δικτύων για πολυεθνικές εταιρίες και start-ups ενώ συνεργάστηκε με τη Yoleni’s κατά το διάστημα 2014-2017.
Εξειδικεύεται στον τομέα της εταιρικής ανάπτυξης και του βιομηχανικού μάρκετινγκ και δραστηριοποιείται σε θέματα καινοτόμας επιχειρηματικότητας, μέσα από πλήθος projects: Opencoffee, TEDx events, διαγωνισμοί δημιουργίας νέων εταιριών.
Χώρος Διεξαγωγής
Ημερομηνίες Διεξαγωγής
ΑΘΗΝΑ
Ξενοδοχείο Design Hotel FRESH
Σοφοκλέους 26, 10552 Αθήνα
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Ξενοδοχείο The Met
26ης Οκτωβρίου 48,
546 27 Θεσσαλονίκη
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6 ώρες
ΑΘΗΝΑ
9 Μαρτίου
15.00-21.00
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
10 Μαρτίου
11.00-17.00
Ενδιαφέρεστε Για Το
Συγεκριμένο Σεμινάριο;
En Arxikos Politis
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου