Η αλήθεια είναι πως αποφεύγω όσο το δυνατόν περισσότερο τις επαφές με κάθε
κρατική - δημόσια υπηρεσία. Η φοβία αλλά και αποστροφή μου δεν έχει να κάνει
μόνο με τις αδυναμίες και τα προβλήματα που παρατηρώ πίσω από τα γκισέ. Έχει
κυρίως να κάνει με το πόσο αγενείς είμαστε οι συναλλασσόμενοι πολίτες.
Δύο ημέρες τώρα έπρεπε να πάω από πολύ νωρίς το πρωί στην δική μου Εφορία. Είδα υπάλληλους οι οποίοι προσήλθαν ευλαβικά στην ώρα τους. Είδα και υπάλληλους όμως να καταφθάνουν με τριάντα ή σαράντα πέντε λεπτά καθυστέρηση. Είδα εργαζομένους να εξυπηρετούν και να εξηγούν απορίες με ενδιαφέρον αλλά και ευγένεια. Να κάνουν δύο και τρεις δουλειές παράλληλα. Είδα όμως και εργαζομένους να υποκρίνονται πως δουλεύουν ή να χρειάζονται είκοσι λεπτά για την ίδια εργασία
Δύο ημέρες τώρα έπρεπε να πάω από πολύ νωρίς το πρωί στην δική μου Εφορία. Είδα υπάλληλους οι οποίοι προσήλθαν ευλαβικά στην ώρα τους. Είδα και υπάλληλους όμως να καταφθάνουν με τριάντα ή σαράντα πέντε λεπτά καθυστέρηση. Είδα εργαζομένους να εξυπηρετούν και να εξηγούν απορίες με ενδιαφέρον αλλά και ευγένεια. Να κάνουν δύο και τρεις δουλειές παράλληλα. Είδα όμως και εργαζομένους να υποκρίνονται πως δουλεύουν ή να χρειάζονται είκοσι λεπτά για την ίδια εργασία