Τα ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα και ο τομέας του τροφίμου αποκτούν σταδιακά όλο και μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Προϊόντα εγνωσμένης αξίας που πληρούν όλες τις προϋποθέσεις για μία δυναμική εμπορική παρουσία.
Το παρόν σεμινάριο επικεντρώνεται σε πρακτικά και συγκεντρωμένα βήματα που χρειάζεται να κάνει ένας νέος επαγγελματίας στον αγροδιατροφικό τομέα. Μέσα από μία εξειδικευμένη προσέγγιση, καλύπτονται οι τομείς του μάρκετινγκ και των πωλήσεων όπως και όλα τα επιμέρους θέματα που αφορούν το παραδοσιακό προϊόν από τη στιγμή της τυποποίησης έως το σημείο πώλησης.
Συζητούνται μελέτες περίπτωσης και τι πρέπει να αποφεύγεται ή να δίνεται ιδιαίτερη
Το παρόν σεμινάριο επικεντρώνεται σε πρακτικά και συγκεντρωμένα βήματα που χρειάζεται να κάνει ένας νέος επαγγελματίας στον αγροδιατροφικό τομέα. Μέσα από μία εξειδικευμένη προσέγγιση, καλύπτονται οι τομείς του μάρκετινγκ και των πωλήσεων όπως και όλα τα επιμέρους θέματα που αφορούν το παραδοσιακό προϊόν από τη στιγμή της τυποποίησης έως το σημείο πώλησης.
Συζητούνται μελέτες περίπτωσης και τι πρέπει να αποφεύγεται ή να δίνεται ιδιαίτερη



















