Ήταν Σάββατο βράδυ, παραμονή της υπογραφής του πρώτου μνημονίου, στο πάρτι για τα 60ά γενέθλια ενός φίλου του Κώστα Σημίτη. Καθηγητές, πρώην και τότε νυν υπουργοί, διπλωμάτες, συγγραφείς και εκδότες πανεπιστημιακών βιβλίων οι συνδαιτυμόνες. Το μοναδικό θέμα στα πηγαδάκια ήταν, βέβαια, το μνημόνιο, το οποίο τότε δεν το λέγαμε μνημόνιο, αλλά δανειακή σύμβαση. Μπαίνει ο Σημίτης και, ακόμα και αν δεν τον γνώριζες ή δεν ήξερες την ιδιότητά του, διέκρινες τον απόλυτο σεβασμό από τους άλλους προσκεκλημένους. Παίρνει σε μια γωνιά τον Γιαννίτση, τα λένε, δηλαδή τα λέει ο Σημίτης, λίγο μετά έρχεται η σειρά του Δημήτρη Παπούλια, και άλλοι πρώην συνεργάτες και ύστερα από καμιά ώρα περίπου ο πρώην πρωθυπουργός χαλαρώνει.
ΣΥΡΙΖΑ: Η ήττα τους θα είναι συντριπτική
Σε ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ για τα σχέδια αλλαγής του εκλογικού νόμου των αυτοδιοικητικών εκλογών αναφέρονται τα εξής:
Υπό το φόβο της συντριβής της, η κυβέρνηση οραματίζεται μια αυτοδιοίκηση χωρίς πολιτικό στίγμα, απονεκρωμένη από τον πολιτικό διάλογο, κομμένη και ραμμένη στα μνημονιακά μέτρα.
Αυτές ακριβώς είναι οι κυβερνητικές προθέσεις πίσω από μια πρόταση που όχι μόνο δεν θα φέρει
κάτι καινούριο και άφθαρτο στο χάρτη της τοπικής αυτοδιοίκησης, αλλά στοχεύει στο να διασώσει τα πιο φθαρμένα και απαξιωμένα υλικά του δικομματισμού. Πρόκειται για μια πρόταση που θα οδηγήσει



