Με μια εντελώς αργοπορημένη, αλλά κυρίως πλήρως αναντίστοιχη της περίστασης αντίδραση ανταποκρίθηκε το Facebook στις ανησυχίες των 2,2 δισ. χρηστών του για την ασφάλεια των προσωπικών τους δεδομένων, μετά το σκάνδαλο με την εταιρεία Cambridge Analytics.
Όταν δηλαδή αποκαλύφθηκε πώς ο δημοφιλής τόπος κοινωνικής δικτύωσης επέτρεψε την αλίευση στοιχείων 50 εκ. χρηστών του τα οποία στη συνέχεια, κι εν αγνοία των άμεσα ενδιαφερομένων, πουλήθηκαν στην ομάδα του Τραμπ, κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου στις ΗΠΑ, ώστε να εξασφαλισθεί πολιτική επιρροή. Αυτό που συγκεκριμένα