Της Ζηνοβίας Σαπουνά
Στα μέσα της εβδομάδας μια είδηση ήρθε να «ταράξει» τα ατάραχα νερά της εργασιακής ζωής των πολιτών.
Επρόκειτο για την ανακοίνωση γνωστής αλυσίδας σούπερ μάρκετ η οποία παρουσίασε το νέο μοντέλο franchise καταστημάτων της.
Το νέο μοντέλο αφορά σε νέα μίνι μάρκετ που θα λειτουργούν αρχικά σε γειτονιές στην Αθήνα, στον Πειραιά και τη Θεσσαλονίκη και θα είναι κάτι σαν τα ψιλικατζίδικα. Το ενδιαφέρον φυσικά επικεντρώνεται αλλού: η εταιρεία